audi-city-142

Η στροφή των εταιριών σε μικρότερες εκθέσεις/αντιπροσωπείες που θα τοποθετούνται σε πιο κεντρικές, πιο κεντρικές τοποθεσίες και θα μπορούν να δείχνουν τα αυτοκίνητα τους με τρόπο που θα εντυπωσιάζει ένα νεότερο, πιο “high-tech” κοινό, είναι κάτι παραπάνω από εμφανής.


Η τελευταία κίνηση που αποδεικνύει την ύπαρξη αυτής της τάσης, έγινε από την Audi που μετά το Audi City του Λονδίνου και του Πεκίνου, άνοιξε μία ανάλογη έκθεση και στην λεωφόρο Kurfuerstendamm στο Βερολίνο. Η έκθεση έχει περίπου το ένα τέταρτο της έκτασης μίας συμβατικής έκθεσης και έχει μόλις 4 μοντέλα. Διαθέτει όμως μεγάλες οθόνες, τις οποίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι πολυάσχολοι πελάτες της για να δούνε την γκάμα της εταιρίας στο σύνολό της, χωρίς να βγούνε από το κέντρο της πόλης.

Την ίδια τακτική έχουν αρχίσει να ακολουθούν και οι ομοεθνείς αντίπαλοι της Audi, η BMW και η Mercedes-Benz. Είναι ίσως ο μοναδικός τρόπος να απευθυνθείς σε ένα ευρύτερο κοινό, με έναν πιο θελκτικό τρόπο. Για παράδειγμα, το Audi City του Πεκίνου, προσελκύει περίπου 8.000 επισκέπτες/επίδοξους πελάτες την εβδομάδα ενώ σύμφωνα με στοιχεία της εταιρίας, το 60% των επισκεπτών της έκθεσης στο Λονδίνο, είναι νέοι στην μάρκα.

Μέχρι στιγμής, η Audi αρνείται πεισματικά να “κάνει δουλειές” μέσω internet αλλά ποιος ξέρει, ίσως στο μέλλον ακολουθήσει το παράδειγμα της BMW που πουλάει το i3 και επιτρέπει παραγγελίες για το i8, online. Αλλάζουν τα πράγματα και ενώ ο πελάτης εξακολουθεί να είναι στο επίκεντρο, μάλλον θα χρειαστεί να προσαρμοστεί στα νέα ήθη και έθιμα των εταιριών.

[Πηγή: Reuters]