Lotus

Η ιεραρχία των ομάδων είναι πολύ δύσκολο να σχηματιστεί απ’ οποιονδήποτε τη δεδομένη χρονική στιγμή, ενώ ούτε οι ίδιες οι ομάδες δεν μπορούν να γνωρίζουν πού βρίσκεται το μονοθέσιό τους σε σχέση με τα υπόλοιπα. Μόνο στον πρώτο αγώνα θα φανεί η σειρά δυναμικότητας, αλλά αυτό ίσως ν’ αλλάξει κατά τη διάρκεια της σεζόν, ακόμα και στους πρώτους αγώνες, μιας και τα μονοθέσια είναι τόσο νέα και οι ομάδες θα χρειαστούν αρκετό χρόνο μέχρι να τα κατανοήσουν πραγματικά και να μπορούν να ξεδιπλώνουν πολύ μεγάλα ποσοστά απόδοσης στην πίστα.

Αν θέλεις να μάθεις ποια ομάδα από τις 4 ομάδες που χρησιμοποιούν κινητήρα Renault (Red Bull, Lotus, Toro Rosso και Caterham) είναι μάλλον η κορυφαία αυτή τη στιγμή, τότε η Lotus ίσως να μπορεί να σου δώσει την απάντηση: ο Nick Chester, που πήρε τη θέση τού James Allison στη θέση τού Τεχνικού Διευθυντή τής Lotus, ισχυρίζεται πως είναι πιθανό η βρετανική ομάδα να είναι σε καλύτερη θέση μεταξύ των ομάδων που χρησιμοποιούν τον γαλλικό κινητήρα.

Νομίζω ότι θα μπορούσαμε να είμαστε η καλύτερη ομάδα με Renault. Σίγουρα, δεν τα έχουμε πάει άσχημα αυτή την εβδομάδα σε σχέση με τις άλλες ομάδες τής Renault, και ξέρω ότι έχουν προβλήματα. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε όλοι είναι να επικεντρωθούμε στους εαυτούς μας και να κάνουμε την καλύτερη δουλειά που μπορούμε. Ακόμα κι αν είμαστε η καλύτερη ομάδα τής Renault, συνεχίζουμε να πιέζουμε και θέλουμε να φτάσουμε τους άλλους, έτσι πρέπει να σκεφτόμαστε την ομάδα μας και να προχωράμε.

O Chester αναγνωρίζει την ανωτερότητα της Mercedes και παραδέχεται ότι δεν είναι δυνατό να υπάρξει πολύ μεγάλη βελτίωση μέσα σε λίγες εβδομάδες.

Ο δρόμος για τη Μελβούρνη δε θα είναι είναι σίγουρα σκληρός. Αλλά, η Mercedes έχουν κάνει πολύ καλούς γύρους στις δοκιμές και βρίσκονται σ’ ένα καλό επίπεδο, ενώ εμείς πρέπει να βελτιωθούμε πολύ. Έτσι, δε νομίζω ότι θα είμαστε τρομερά βελτιωμένη πριν από τη Μελβούρνη κι έχουμε πολλά να κάνουμε για να βελτιωθούμε. Υπάρχει μια μεγάλη διαφορά που πρέπει να κλείσει.

Πολλά απ’ αυτά που πρέπει να κάνουμε είναι στη λειτουργία και το λογιστικό, κι έχουμε κάνει λίγους γύρους σε πλήρη ισχύ. Επομένως, υπάρχουν πολλά για το πώς λειτουργούμε και πώς μπορούμε να διαχειριστούμε την ενέργεια, κάτι που θα γίνει καλύτερα αρκετά σύντομα.

[Πηγή: AutoSport | Photo Copyrights: Andrew Ferraro/Lotus F1 Team]