Opel Astra OPC EXTREME 1

Επιτέλους, μετά από τα χθεσινά teasers, η Opel αποκάλυψε στο σύνολο του το πιο ακραίο, hardcore, γρήγορο, ελαφρύ (βάλε όποιο επίθετο θέλεις εσύ) Astra OPC που θα κάνει του ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης.


Opel Astra OPC EXTREME 2

Το OPC EXTREME είναι 100 κιλά ελαφρύτερο από το standard OPC χάρη στην εκτενέστατη χρήση ανθρακονημάτων. Carbon είναι το καπό, η οροφή αλλά και οι ζάντες που ζυγίζουν 20 κιλά λιγότερα από τις συμβατικές ελαφρού κράματος. Τα φτερά είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο και ζυγίζουν μόλις 800 γραμμάρια έναντι των 2.2 κιλών που ζυγίζουν τα αντίστοιχα ατσάλινα. Η οροφή ζυγίζει μόλις 2.6 κιλά έναντι των 9.3 της κανονικής ενώ carbon είναι φυσικά η αεροτομή, ο διαχύτης, το εμπρός spoiler, κάποια cross-bracing της ανάρτησης και το κάλυμμα του κινητήρα.

Opel Astra OPC EXTREME 6

Μιας που τον αναφέραμε, ο υπερτροφοδοτούμενος, δίλιτρος τετρακύλινδρος αποδίδει τουλάχιστον 300 άλογα, τα οποία καταλήγουν στον δρόμο μέσω των εμπρός τροχών. Το κιβώτιο παραμένει το stock 6-τάχυτο μηχανικό αλλά ο κινητήριος άξονας έχει εξοπλιστεί με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Για την πέδηση του Astra EXTREME φροντίζουν οι τερατώδεις δίσκοι της Brembo με διάμετρο 370mm και εξαπίστονες δαγκάνες ενώ οι τροχοί είναι 19 ιντσών και ντύνονται με ειδικά για την περίσταση ελαστικά, διάστασης 245/35/19.

Opel Astra OPC EXTREME 7

Το εσωτερικό είναι εντελώς σπαρτιατικό. Οι πίσω θέσεις αφαιρέθηκαν και στον διαθέσιμο χώρο, τοποθετήθηκε roll bar ενώ τα εμπρός καθίσματα είναι της Recaro και οι ζώνες 6 σημείων της Schroth. Το τιμόνι είναι ενισχυμένο με carbon και ντυμένο με suede με κίτρινες ραφές.

H Opel δεν έδωσε στη δημοσιότητα τις επιδόσεις του EXTREME αλλά με δεδομένο πως το απλό, βαρύτερο και λιγότερο ισχυρό Astra OPC, χρειάζεται 5.9 δευτερόλεπτα για το 0-100 και η τελική του είναι 250km/h, μπορείς να φανταστείς τι θα μπορεί να κάνει η ειδική αυτή έκδοση.

Opel Astra OPC EXTREME 10

Θεωρείται δεδομένο πως το Opel Astra OPC EXTREME θα μπει σε περιορισμένη παραγωγή αλλά η τιμή του είναι άγνωστη. Δεν ξέρω καν αν θέλω να την μάθω γιατί τουλάχιστον ζώντας στην άγνοια μπορώ να ονειρεύομαι. 

[Πηγή: Opel]

Δελτίο Τύπου

Ασυμβίβαστα Σπορ: Νέο Opel Astra OPC EXTREME

Η Opel στο 84ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης

  • Μελέτη για έναν περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων παραγωγής: Παγκόσμια πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης
  • Από την αγωνιστική πίστα στο δρόμο: Έρχεται το ταχύτερο Astra όλων των εποχών
  • Ισχύς turbo και ανθρακονήματα: Πάνω από 300 hp, 100 kg ελαφρύτερο από το OPC
  • Συναρπαστική εμφάνιση: Προηγμένη σύνθεση βαφής αναδεικνύει την ανάγλυφη σχεδίαση Opel

Το Opel Astra OPC EXTREME που κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης είναι ένα καθαρόαιμο όχημα υψηλών επιδόσεων. Έχοντας εξελιχθεί στη Nürburgring του Nordschleife, την πιο απαιτητική αγωνιστική πίστα σε όλο τον κόσμο, αντλεί ισχύ από έναν 2.0 turbo με πάνω από 300 hp και εφοδιάζεται με όλα τα βασικά high-tech εξαρτήματα της αντίστοιχης αγωνιστικής έκδοσης, Opel Astra OPC Cup. Το Astra OPC EXTREME προέρχεται απευθείας από την έκδοση Cup και φέρνει γνήσια αγωνιστική τεχνολογία στο δρόμο. Εάν η αντίδραση του κοινού είναι θετική όσο αναμένεται, η Opel προγραμματίζει την παραγωγή ενός περιορισμένου αριθμού αυτοκινήτων για το σούπερ σπορ EXTREME με προδιαγραφές ασφάλτου.

Πάνω από 300 άλογα απελευθερώνονται κάτω από το ανθρακονημάτινο καπό του EXTREME. Ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας του, με άμεσο ψεκασμό με μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων, είναι η ισχυρότερη τετρακύλινδρη μονάδα που έχει κατασκευάσει ποτέ η Opel. Ο αλουμινένιος κινητήρας συνδυάζεται με εξατάχυτο, μηχανικό κιβώτιο με βελούδινη λειτουργία που μεταφέρει την ισχύ μέσω διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Το αγωνιστικών προδιαγραφών σύνολο δε θα δυσκολευτεί να αναδείξει τις δυνατότητές του στο OPC EXTREME, αφού το σούπερ σπορ αυτοκίνητο είναι 100 kg ελαφρύτερο από ένα συμβατικό Astra OPC χάρη στα υψηλής ποιότητας εξαρτήματα από ανθρακονήματα.

Συνθετικό ανθρακόνημα που χρησιμοποιείται ευρέως στους αγώνες της F1 για μείωση βάρους υιοθετείται σε όλο το EXTREME. Αυτό το πολύ ανθεκτικό, πανάλαφρο υλικό χρησιμοποιείται για την αεροδυναμικά βελτιστοποιημένη πίσω πτέρυγα, το διαχύτη, την εμπρός αεροτομή, το καπό, την εμπρός μπάρα θόλων, το κάλυμμα του κινητήρα, τις ζάντες, τους αεραγωγούς πίσω θόλων και την οροφή. Οι τροχοί από ανθρακονήματα είναι 20 kg ελαφρύτεροι από τους αντίστοιχους αλουμινένιους. Αυτό σημαίνει ότι επιτυγχάνεται οικονομία βάρους σε μία κρίσιμη περιοχή καθώς οι μη αναρτώμενες μάζες έχουν μειωθεί σημαντικά – προς μεγάλη χαρά των μηχανικών και προς μέγιστη απόλαυση των οδηγών. Η οροφή από ανθρακονήματα που κατασκευάζεται εσωτερικά είναι ελαφριά σαν πούπουλο. Ζυγίζει μόλις 2,6 kg, συγκριτικά με μία ατσάλινη 9,3 kg, και χαμηλώνει αισθητά το κέντρο βάρους του Astra EXTREME. Τα φτερά κατασκευάζονται από αλουμίνιο και ζυγίζουν μόλις 800 gr το ένα αντί 2,2 kg που είναι το βάρος των ατσάλινων εκδόσεων.

Η μείωση βάρους σε βασικές περιοχές βελτιώνει την ευελιξία, τη συνολική οδική συμπεριφορά και ασφαλώς την αναλογία ισχύος – βάρους του οχήματος. Σαν αποτέλεσμα, το EXTREME ασφάλτινων προδιαγραφών ‘καθαρίζει’ τις γρήγορες στροφές σαν παιχνίδι και με την ταχύτητα της αντίστοιχης αγωνιστικής έκδοσης του Nürburgring Endurance Championship (VLN). Η Opel πρόσφερε επίσης στο EXTREME συναρπαστική ισχύ ακινητοποίησης ανάλογη των επιδόσεών του, με ένα εξαπίστονο σύστημα πέδησης Brembo με δισκόφρενα 370 mm μπροστά. Ελαστικά υπερυψηλών επιδόσεων (UHP) 245/35, 19-ιντσών, ειδικά εξελιγμένα για το EXTREME, παίζουν ουσιαστικό ρόλο και χαρίζουν πρόσφυση εφάμιλλη με του αγωνιστικού αυτοκινήτου. Επιπλέον, οι αναρτήσεις (ελατήρια/αμορτισέρ) είναι ρυθμιζόμενες, όπως σε ένα γνήσιο αγωνιστικό μοντέλο τουρισμού.

Το πάθος για ασυμβίβαστες επιδόσεις συνεχίζεται στη σχεδίαση της καμπίνας του EXTREME: τα πίσω καθίσματα λάμπουν δια της απουσίας τους, ενώ υπάρχει ένα roll bar. Οδηγός και συνοδηγός κάθονται άριστα σε ειδικά σχεδιασμένα μπάκετ καθίσματα Recaro, που φέρουν ζώνες ασφαλείας έξι σημείων της Schroth. Στο Astra OPC EXTREME, το πλήρωμα δεν κάθεται απλώς στο αυτοκίνητο, αλλά αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του. Ο οδηγός επίσης έχει την ικανοποίηση να κρατά ένα τιμόνι από σουέντ ενισχυμένο με ανθρακονήματα διακοσμημένο με καλόγουστη κίτρινη ραφή. Το βασικό, αγωνιστικό χρώμα της Opel χρησιμοποιείται και σε άλλα σημεία του Astra OPC EXTREME, όπως στο αποκλειστικό λογότυπο και την κίτρινη βαφή στα μαρσπιέ και το εμπρός σπόιλερ.

Ιδανική βάση για ένα μοναδικό μοντέλο όπως το OPC EXTREME, το Astra GTC ενσαρκώνει άριστα τη ‘γλυπτική’ σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel. Οι ρέουσες, καλαίσθητες επιφάνειες και οι ακριβείς γραμμές συγχωνεύονται σε εντυπωσιακές αναλογίες. Η πολυστρωματική βαφή του Astra OPC EXTREME συνδυάζεται με υψηλής ποιότητας λεπτομέρειες που χαρίζουν μία τρισδιάστατη εντύπωση, τονίζοντας περαιτέρω τις καθαρές ακμές, τις τολμηρές γραμμές και τις αθλητικές αναλογίες του αυτοκινήτου.

«Με το νέο Astra OPC EXTREME προβάλλουμε τη γνήσια απόλαυση της οδήγησης! Αυτό το πρωτότυπο είναι απλά εντυπωσιακό και οι λάτρεις της οδήγησης θα εκτιμήσουν την εμφάνισή του, που μαγνητίζει το βλέμμα χωρίς υπερβολές. Το εσωτερικό του είναι αψεγάδιαστο και κλασικά Opel – συναρπαστικό, ακριβές και με τη Γερμανική ποιότητα κατασκευής. Το EXTREME είναι το νέο, κορυφαίο μοντέλο της οικογένειας Astra με όλες τις αρετές ενός σούπερ σπορ αυτοκινήτου» σχολιάζει ο CEO της Opel, Dr. Karl-Thomas Neumann.