Remi Taffin

Οι δηλώσεις της Renault σχετικά με τα προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζει ο νέος της κινητήρας, ήταν καθησυχαστικές για τις ομάδες που προμηθεύονται το νέο της power unit. Παρόλα αυτά, η Γαλλική εταιρία φαίνεται πως θα ζητήσει μερικούς μήνες παράτασης, στο “πάγωμα” της εξέλιξης των νέων V6 turbo κινητήρων της. Ο Remi Taffin φάνηκε να προσπαθεί να αποφύγει άμεσες ερωτήσεις των δημοσιογράφων, σχετικά με το “πάγωμα” που ξεκινάει από σήμερα.

Νομίζω όπως τα τελευταία 6-7 χρόνια, γνωρίζουμε πως με τους νέους κινητήρες θα υπάρχουν κάποια προβλήματα αξιοπιστίας, τα οποία μπορούν να λυθούν με τους ισχύοντες, δίκαιους κανόνες. Αν δείτε τα τελευταία 6 χρόνια, τελειώσαμε με έναν V8 που είχε κατά 95% διαφορετικά εξαρτήματα από την αρχή της ζωής του. Το ίδιο θα είναι και για εμάς.

Θα κάνουμε την αίτησή μας για τον κινητήρα που θα χρησιμοποιήσουμε στην Μελβούρνη και θα παραδώσουμε όλα τα απαραίτητα έγραφα. Φυσικά έχουμε ακόμα κάποια θέματα να λύσουμε, τα οποία θα λυθούν με τις απαραίτητες διαδικασίες.

Είδαμε ότι μπορούμε να τρέξουμε με σχετικά ανταγωνιστικές επιδόσεις. Μόλις όμως ξεκινήσουν οι γύροι (των μονοθεσίων) εντοπίζει κανείς κάποια άλλα προβλήματα. Οπότε πρέπει να περάσουμε αυτή τη δοκιμαστική περίοδο. Είμαστε λίγο πίσω και έχουμε κάποια προβλήματα, αλλά τα ταχτοποιούμε, Δεν είναι όπως τα προηγούμενα θέματα που ήταν πολύ χρονοβόρα για να επισκευαστούν.

 Carlos Ghosn

Στο Λονδίνο, γίνεται σήμερα το συμβούλιο του Strategy Group, όπου σύμφωνα με το Γερμανικό Auto Moto und Sport o Πρόεδρος της Renault, Carlos Ghosn, συναντήθηκε με τον Jean Todt για να ζητήσει 2 με 3 μήνες παράταση στο “πάγωμα” της εξέλιξης των κινητήρων. Το μόνο θέμα είναι αν οι υπόλοιπες ομάδες θα συμφωνήσουν, καθώς ένα μόνο βέτο από τις Mercedes, Ferrari, McLaren και Williams, μπορεί να “κλειδώσει” από σήμερα τα νέα power unit.

Η τελευταία φορά που επιτράπηκαν αλλαγές στον κινητήρα της Renault, ήταν τον Μάρτιο του 2010, οπού παρόλο που η Γαλλική εταιρία είχε μιλήσει για αλλαγές μείωσης κόστους και αύξησης αξιοπιστίας, ο Christian Horner είχε δηλώσει:

Αν δεν επιτρέπεις κάποια εξέλιξη, τότε το “πάγωμα” δίνει πλεονέκτημα σε μία ομάδα και μειονέκτημα σε μία άλλη. Πρέπει να υπάρχει κάποια ισορροπία, αλλιώς θα βλέπεις τα μονοθέσια με κινητήρα της Mercedes να κερδίζουν όλα τα GP και αυτό δεν είναι καλό για την F1, καθώς μπορεί οι υπόλοιποι κατασκευαστές να αποφασίσουν να φύγουν.

Ο κινητήρας δεν πρέπει να παίζει κύριο ρόλο στη διαφορά των μονοθεσίων και εύχομαι αυτοί που θα πάρουν την απόφαση (για την Renault) να μειώσουν τις διαφορές που υπάρχουν τώρα.

Από τότε φυσικά η Red Bull δεν έχει χάσει κανένα πρωτάθλημα και η υπεροχή της ομάδας του Horner δεν φάνηκε να του προκαλεί κάποιο αίσθημα αναζήτησης ισορροπίας. Και γιατί να το κάνει άλλωστε; Την απόφαση του Strategy Group θα την ξέρουμε σε λίγες ώρες. Εσύ τι πιστεύεις πως πρέπει να γίνει;

[Πηγή: AutoSport, AMuS]