2014-Renault-F1-1.6-V6-engine.

Όπως ήταν αναμενόμενο, οι ομάδες που συμμετέχουν στο Strategy Group δεν θέλησαν να αναβάλουν την ημερομηνία “παγώματος” των νέων V6 turbo κινητήρων. Η Renault ζήτησε αυτή τη παράταση λόγω των προβλημάτων υπερθέρμανσης του νέου της power unit, που δεν επιτρέπει στις Red Bull, Lotus, Toro Rosso και Caterham να τον χρησιμοποιούν στο βέλτιστο την δύναμής του.

O Rob White, της Renault δήλωσε:

Θα συμμορφωθούμε με την απόφαση και θα παρουσιάσουμε στην FIA τον κινητήρα μας και τα απαραίτητα έγγραφα.

Παρόλο που πολλοί θα το δουν ως άδικη αντιμετώπιση ενάντια στην εταιρία με τους πιο επιτυχημένους V8 των τελευταίων ετών, οι ομάδες του Strategy Group απλά θέλησαν να εφαρμοστούν οι ισχύοντες κανόνες. Αν φυσικά είναι τόσο σοβαρά τα προβλήματα της Renault, τότε πολύ πιθανό να δούμε μελλοντικά κάποιου είδους έγκριση, για αλλαγή προβληματικών εξαρτημάτων.

Η δεύτερη απόφαση του Strategy Group αφορούσε τους διπλούς βαθμούς στα 3 τελευταία GP , αντί για το τελευταίο μόνο. Η προσπάθεια του Bernie Ecclestone για να αυξήσει την τηλεθέαση απορρίφτηκε από τις ομάδες, αφού ακόμη και ο ένας αγώνας διπλής σημασίας φαίνεται να μην έχει ενθουσιάσει τους θεατές της Formula 1.

Ομόφωνη ήταν αντιθέτως, η απόφαση για μια εξτρά γόμα ελαστικών, στις ομάδες που προκρίνονται στην τελική 10αδα των κατατακτήριων δοκιμών του Σαββάτου (Q3). Υπάρχει ακόμα και η πιθανότητα να ξεκινούν τα μονοθέσια τον αγώνα με τα ελαστικά που χρησιμοποίησαν στο Q2 και να έχουμε κατα δύο λεπτά μικρότερο Q1 και μεγαλύτερο Q3. Όλα αυτά φυσικά πρέπει να ψηφιστούν και από την FIA, για να γίνουν εγκαίρως οι αλλαγές στους κανονισμούς, πριν τον πρώτο αγώνα στην Αυστραλία.

[Πηγή: AMuS, AutoSport]