opel-astra-opc-extreme-6828

Από το περίπτερο της Opel δεν θα μπορούσε να λείπει σε καμία περίπτωση το αυτοκίνητο που μας (και σας) απασχόλησε ιδιαίτερα τις τελευταίες ημέρες: το Opel Astra Extreme.


To “απλό” Opel Astra OPC είναι ένα όμορφο, ισχυρό και εξαιρετικά ικανό αυτοκίνητο που όπως παραδέχονται πολλοί, το αδικεί το βάρος του. Αυτός ακριβώς ήταν ο τομέας στον οποίο επικεντρώθηκαν οι προσπάθειες των μηχανικών της Γερμανικής εταιρίας. Το Astra OPC Extreme επωφελήθηκε από την τεχνολογία και την τεχνογνωσία της Cup έκδοση του Astra OPC και φυσικά την υιοθέτηση του carbon ως υλικό κατασκευής για πολλά εξαρτήματα του αυτοκινήτου. Από ανθρακονήματα είναι το καπό, η οροφή, η αεροτομή, ο διαχύτης, το εμπρός spoiler, κάποια κομμάτια της ανάρτησης, το κάλυμμα του κινητήρα και φυσικά οι 19άρες ζάντες (με ελαστικά 245/35/19)που ζυγίζουν 20 κιλά λιγότερα από τις συμβατικές. Τέλος, τα φτερά είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Το αποτέλεσμα της δίαιτας είναι -100 κιλά και μάλιστα σε σημεία που μετράνε.

opel-astra-opc-extreme-6820

Από εκεί και πέρα, ο δίλιτρος, turbo τετρακύλινδρος κινητήρας, αποδίδει “τουλάχιστον 300 άλογα” τα οποία περνούν στον δρόμο από τους εμπρός τροχούς. Για να γίνει το έργο τους λίγο ευκολότερο, επιστρατεύτηκε η παραδοσιακά αξιόπιστη λύση του διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Οι αλλαγές στα μηχανικά ολοκληρώνονται με την αναβάθμιση του συστήματος πέδησης με γιγάντιους δίσκους της Brembo διαμέτρου 370 χιλιοστών.

opel-astra-opc-extreme-6823

Το εσωτερικό είναι εντελώς σπαρτιατικό. Οι πίσω θέσεις αφαιρέθηκαν και στον διαθέσιμο χώρο, τοποθετήθηκε roll bar ενώ τα εμπρός καθίσματα είναι της Recaro και οι ζώνες 6 σημείων της Schroth. Το τιμόνι είναι ενισχυμένο με carbon και ντυμένο με suede με κίτρινες ραφές.

Το Opel Astra OPC Extreme θα παραχθεί σε μικρούς αριθμούς με την τιμή του να παραμένει άγνωστη.