MhNDF

Ο εκπρόσωπος τύπου της Fuji Heavy Industries, Masao Saito, δήλωσε πως η ιδέα της εξέλιξης του βελτιωτή της Subaru (STI) σε ξεχωριστό υπό-τμήμα επιδόσεων δεν είναι κακή ιδέα. Αποκάλυψε μάλιστα πως υπάρχουν πιθανότητες να γίνει κάτι τέτοιο στο μέλλον.


Η κίνηση αυτή της Subaru, κρίνεται αν όχι επιτακτική, τουλάχιστον έξυπνη. Τον Φεβρουάριο του 2013, η Nissan ανακοίνωσε κάτι αντίστοιχο για τη Nismo και αυτή τη στιγμή, ο πρώην βελτιωτής, νυν sub-brand, έχει στη γκάμα του μοντέλα όπως το Juke, το 370Z και το GT-R ενώ έχει παρουσιάσει και δύο concepts, το Sentra Nismo και το IDx Nismo. Τον Δεκέμβριο του 2013, το ίδιο πράγμα έκανε και η Hyundai με το “N” τμήμα της που ανακοίνωσε πως το πρώτο μοντέλο του θα είναι το i20 ενώ αργότερα θα πιάσει στα χέρια του και το Veloster Turbo και το Genesis Coupe. Φυσικά υπάρχουν και τα ιστορικά παραδείγματα της AMG για την Mercedes-Benz αλλά και της M για την BMW.

Γνώμη μου είναι πως η Subaru έχει ήδη αργήσει. Ακόμα περιμένουμε το BRZ ενώ η Subaru έχει κι άλλα οχήματα στη γκάμα της που μοιάζουν με καλούς υποψήφιους για μία “περιποίηση”. Φυσικά, δεν τίθεται θέμα όγκου αφού αυτές οι εκδόσεις θα στοχεύουν σε πολύ συγκεκριμένη κατηγορία και σκοπό θα έχουν το “χτίσιμο” image και όχι τις πωλήσεις καθεαυτές.

[Πηγή: CarAdvice]