Έχουν ήδη περάσει αρκετά χρόνια από την παρουσίαση και μετέπειτα (δοκιμαστική) κυκλοφορία της Mercedes-Benz B-Class F-Cell αλλά αυτό δεν σημαίνει πως η Γερμανική εταιρία εγκατέλειψε τις προσπάθειες της σε αυτόν τον τομέα.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής πωλήσεων και marketing της Mercedes, Ola Kallenius, η χρήση του υδρογόνου ως καύσιμο εξακολουθεί να είναι σημαντικό μέρος της μελλοντικής στρατηγικής του κατασκευαστή. Δήλωσε μάλιστα πως “τα επόμενα χρόνια, θα παρουσιάσουμε το επόμενο στάδιο” με τη μορφή ενός SUV που θα ακολουθήσει στα χνάρια της περιορισμένης παραγωγής της B-Class F-Cell.
Αυτό που τόνισε ωστόσο ο Kallenius είναι πως δεν εξαρτάται μόνο από την Mercedes η επέκταση και προώθηση της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Η υποδομή παίζει εξίσου σημαντικό ρόλο με τη θέληση των αυτοκινητοβιομηχανιών να αναπτύξουν τέτοια οχήματα. Οι σταθμοί ανεφοδιασμού με υδρογόνο είναι λίγοι και σε μεγάλες αποστάσεις μεταξύ τους ενώ και η διαδικασία παραγωγής υδρογόνου σε εμπορικές ποσότητες, εξακολουθεί να είναι ακριβή. Η τεχνολογία όμως προχωρά, ακριβώς όπως συμβαίνει και με τα ηλεκτρικά (μπαταρίες, σταθμοί φόρτισης κλπ) κανείς όμως δεν μπορεί να προβλέψει πόσο γρήγορα θα γίνει η μετάβαση στην υδρογονοκίνηση και ποια θα είναι η δυναμική της μετάβασης αυτής. Η Mercedes όμως πιστεύει στην τεχνολογία και θα συνεχίσει να επενδύει σ’ αυτήν.
[Πηγή: Motoring]