Australian F1 Grand Prix - Practice

Ο τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα κατά τη διάρκεια του πρώτου αγωνιστικού τριημέρου της σεζόν. Στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής, η δική του RB10 δεν ήταν σε θέση να καλύψει αρκετά χιλιόμετρα, ώστε να στίσει το μονοθέσιο όπως ακριβώς θα ήθελε. Το Σάββατο στις κατατακτήριες έχασε κομμάτι της ηλεκτρικής δύναμης του power unit και υπερβάλλοντας οδηγικά, μετά κι από την κίτρινη σημαία που προκάλεσε ο Raikkonen, έμεινε εκτός Q1.

Ο αγώνας δεν εξελίχθηκε καλύτερα, αφού, ο Γερμανός εντόπισε νωρίς πτώση της απόδοσης του Renault Energy F1-2014 και μετά από μόλις 5 γύρους εγκατέλειψε. Ο teammate του Vettel, Daniel Ricciardo, έφερε την RB10 στη δεύτερη θέση της κατάταξης και παρά την μετέπειτα ακύρωσή του, ο πρωταθλητής είδε μεγάλη πρόοδο του μονοθεσίου από τα χειμερινά τεστ.

Έχουμε ακόμα πολλή δουλειά να κάνουμε με το αυτοκίνητο, αλλά ήταν ενθαρρυντικό να βλέπουμε ότι ο ρυθμός μας ήταν καλύτερος, από ό,τι αναμενόταν, στην Αυστραλία. Ας ελπίσουμε ότι μπορούμε να χτίσουμε πάνω σε αυτό και να αρχίσουμε να μαζεύουμε καλούς βαθμούς στους επόμενους δύο αγώνες.

Ο αγώνας της Μαλαισίας θα αποτελέσει crash test για την αξιοπιστία των νέων μονοθεσίων, αφού οι μεγάλες ευθείες, οι υψηλές θερμοκρασίες και η πάρα πολύ υγρασία, θα καταπονήσουν στα όρια τα power unit και όλα τα περιφερειακά τους συστήματα.

Εκτός από την πρόκληση που θέτει η πίστα, θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε και την τροπική ζέστη. Μπορεί να οδηγήσουμε σε υγρασία έως 90%, ενώ οι μεγάλες καταιγίδες το απόγευμα δεν είναι κάτι το ασυνήθιστο.

Πέρα από τις δυσκολίες που θα θέσουν πίστα και καιρός, η Μαλαισία θα επαναφέρει και άσχημες μνήμες στο Vettel. Προφανώς και αναφέρομαι στην -άνιση- μάχη που είχε με τον τότε teammate του, Mark Webber, για την οποία άκουσε τα εξ αμάξης από το διεθνή τύπο, αμαύρωσε τη δημόσια εικόνα του και τον οδήγησε στο να ζητήσει συγγνώμη από την ομάδα για τη συμπεριφορά του.

[Πηγή: ESPNF1 | Photo Copyrights: Robert Cianflone/Getty Images]