F1 Testing Bahrain, Sakhir 19-22 February 2014

Δεν γνωρίζω αν θεωρούμαι υπερβολικός, προκατειλημμένος ή κάτι άλλο, όμως ώρες-ώρες έχω την αίσθηση πως οι άνθρωποι που βρίσκονται στη Formula 1, έχουν κυριολεκτικά χάσει τη μπάλα. Με την πλειοψηφία των θεατών, της καρδιάς του σπορ, να γυρίζει επιδεικτικά την πλάτη του από τον δεύτερο κιόλας αγώνα και τα νούμερα να πέφτουν (έως και 2 εκατομμύρια στην Ιταλία), τη στιγμή που σε ολόκληρο το διαδίκτυο οι αλλαγές σε κανονισμούς, ο ήχος και η ποιότητα του θεάματος αποτελούν σημεία για δριμεία κριτική, γίνονται δηλώσεις όπως αυτές του Pat Symonds.

Νομίζω ότι είναι μια επιχείρηση στην οποία πρέπει να εστιάσουμε στα θετικά και πιστεύω πως η τεχνολογία που χρησιμοποιούμε τώρα στην F1, είναι εντυπωσιακή. Ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας, καλώς ή κακώς , πρέπει να πετύχει στόχους (εκπομπών) CO2 ανά χιλιόμετρο, οι οποίοι είναι πολύ δύσκολο να επιτευχθούν, και θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν τεχνολογίες όπως αυτές που έχουμε τώρα στη F1.

Κινούμε τα πράγματα προς τα εμπρός, είμαστε πιο σχετικοί, σε αντίθεση με το πρόσφατο παρελθόν και νομίζω ότι αυτό είναι πολύ σημαντικό. Πιστεύω πως υπήρχε μεγάλος κίνδυνος και αυτό το ανέφερα σε μια από τις συνεντεύξεις τύπου του περασμένου έτους, να καταστεί (η Formula 1) άνευ αντικειμένου, να γίνει το επίκεντρο της βενζίνης και να μην έχει κοινωνική ευθύνη και νομίζω ότι ήταν πολύ σημαντικό το γεγονός ότι απομακρυνθήκαμε από αυτό.

Πρέπει να θυμάστε πως οι σπόροι για αυτές τις αλλαγές μπήκαν πάρα πολλά χρόνια πριν, πριν χτυπήσει η οικονομική ύφεση που άλλαξε τα πράγματα, αλλά τώρα είμαστε σε καλή θέση και νομίζω ότι ως επιχείρηση θα πρέπει να επικεντρωθούμε στα θετικά.

Νομίζω ότι πολλοί άνθρωποι στο Ηνωμένο Βασίλειο θα θυμούνται τον Ratner, ο οποίος σκότωσε ουσιαστικά την επιχείρησή του από τα αρνητικά σχόλια που έκανε σχετικά με αυτή. Θα πρέπει, λοιπόν, να είμαστε θετικοί. Έχουμε κάνει κάτι καλό και θα πρέπει να ενημερώσουμε τον κόσμο γι ‘αυτό.

Ξέρω ότι αρκετοί ίσως να μην περίμεναν κάτι διαφορετικό από τον άνθρωπο που έδωσε την εντολή στον Nelson Piquet Jr να τρακάρει στη Σιγκαπούρη το 2008, παραδεχόμενος την ενοχή του και εκφράζοντας την “αιώνια ντροπή και μετάνοια” του, όμως δεν παύει να με εντυπωσιάζει αρνητικά ο τρόπος σκέψης και οι προτεραιότητες των ανθρώπων της Formula 1. Σίγουρα, δεν ανακάλυψα τον τροχό βλέποντας το χρήμα και τα θέλω των αυτοκινητοβιομηχανιών να μπαίνουν σε πρώτη θέση, όμως όσα χρόνια παρακολουθώ Formula 1, δεν έχω δει παρόμοιες αντιδράσεις από τον κόσμο και θεωρώ πως αυτά τα σημάδια θα έπρεπε να ερμηνευθούν διαφορετικά από τους ανθρώπους που εμπλέκονται άμεσα με το σπορ.

Την ίδια στιγμή και οι οδηγοί επικεντρώνονται στα θετικά της νέας εποχής. Ο Button πριν λίγο καιρό δήλωνε σίγουρος πως οι βαρύτεροι οδηγοί αφυδατώνουν τον οργανισμό τους, σε μια προσπάθεια να εξοικονομήσουν βάρος. Για να καταλάβουμε σε τι κατάσταση βρίσκονται κάποιοι από αυτούς, ο Sutil δήλωσε πως πλέον τρώει, πίνει και γυμνάζεται ελάχιστα, με σκοπό να συρρικνώσει κι άλλο τους μυς του και να χάσει βάρος, κάτι που έχει επιπτώσεις στην εγκεφαλική του δραστηριότητα. Αντί η κατάσταση να βελτιώνεται, στον αγώνα του Μπαχρέιν ο Γερμανός θα τρέξει χωρίς το δοχείο υγρού, βάρους μισού κιλού. Η Formula 1 στα καλύτερά της…

[Πηγή: GMM, SkySports | Photo Copyrights: Williams F1]