Fiesta ST (2)

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Ford ανακοίνωσε πως το Fiesta ST πλέον είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα με αρχική τιμή τις €20.320 ευρώ, η οποία μειώνεται στις €18.974 αν υπολογιστεί η απόσυρση και η προωθητική ενέργεια.

Το νέο Fiesta ST είναι αποκλειστικά διαθέσιμο στη τρίπορτη έκδοση (στην Αμερική μόνο σε πεντάπορτη) και φορά τον 1.6 EcoBoost turbo κινητήρα απόδοσης 182 ίππων με 290 Nm ροπής. Συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με τα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δεύτερα και έχει τελική ταχύτητα πάνω από 220 χλμ./ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 5,9 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει 138 γρ/χλμ CO2.

Προϊόν εξέλιξης της Ford Team RS, το νέο Fiesta ST προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις στην οδηγική άνεση και συμπεριφορά χάρη στην υιοθέτηση ενός ειδικά ρυθμισμένου πλαισίου που τοποθετείται 15 χιλιοστά χαμηλότερα σε σχέση με το στάνταρ  Fiesta, στο αναβαθμισμένο σύστημα Torque Vectoring Control της Ford και στα τρία προγράμματα Electronic Stability Control.

Fiesta ST

Στο βασικό εξοπλισμό συναντάμε μεταξύ άλλων: ABS με EBD, ESP με Traction Control (TRC) – 3 επίπεδα ρύθμισης (On/Sport Mode/Off), Emergency Brake Assist (EBA) και Hill Launch Assist (HLA), 7 αερόσακους (περιλαμβάνουν αερόσακο γονάτων οδηγού), σύστημα MyKey, εμπρός προφυλακτήρα ST με ιδιαίτερης σχεδίασης γρίλιες, προβολείς ομίχλης ST, μάσκα ST σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, πίσω προφυλακτήρα ST με διαχύτη ST, πλευρικές ποδιές, μεγάλη πίσω αεροτομή στο χρώμα του αμαξώματος, σπορ ανάρτηση ST, δισκόφρενα εμπρός και πίσω, ζάντες Αλουμινίου 17″ 5 ακτίνων (205/40R 17), χρωμιωμένη εξάτμιση με δύο απολήξεις, φώτα ημέρας LED με προβολείς εστιασμένης δέσμης (κάτοπτρο) σε χρώμιο, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες το χρώμα του αμαξώματος με ενσωματωμένα φλας, σπορ ημι-δερμάτινα καθίσματα Recaro με μηχανική ρύθμιση ύψους, πίνακα οργάνω ST – Κόκκινη απόχρωση, ράδιο-CD Sony συμβατό με MP3, έγχρωμη οθόνη 4,2”, 8 ηχεία, χειριστήρια στο τιμόνι, θύρα Aux & USB, SYNC (Bluetooth – Voice Control – Κλήση Έκτακτης Ανάγκης), δερμάτινο τιμόνι με 3 ακτίνες ST, λεβιέ ταχυτήτων ST με κόκκινες ραφές, καλύμματα μαρσπιέ στις εμπρός πόρτες με λογότυπο ST, πεντάλ αλουμινίου, εσωτερική επένδυση οροφής σε μαύρο χρώμα, αυτόματος κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, και κρυφό φωτισμό καμπίνας

Τις αναλυτικές τιμές του μπορείς να τις βρεις εδώ, τον πρόσθετο εξοπλισμό εδώ, όπως και τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά του.

[Πηγή: Ford]

Δελτίο Τύπου

Το Νέο FiestaST κάνει το ντεμπούτο του στην Ελληνική Αγορά

Η Ford Δημιούργησε το Ταχύτερο και Δυναμικότερο Fiesta ST Όλων των Εποχών

20% Περισσότερη Ισχύς και Οικονομία Καυσίμου Συγκριτικά με την Προηγούμενη Γενιά

  • Το Νέο Fiesta ST είναι το ταχύτερο Fiesta παραγωγής όλων των εποχών, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 220 χλμ./ώρα, βενζινοκινητήρας 1.6 EcoBoost 182 PS με ροπή 240 Nm
  • Συστήματα κινητήρα, ανάρτησης, διεύθυνσης και πέδησης έχουν σεταριστεί για βέλτιστη οδική συμπεριφορά, προσφέρεται αναβαθμισμένο Torque Vectoring Control και 3-mode Electronic Stability Control
  • Κατανάλωση 5,9 λίτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2* 138 γρ./χλμ., τεχνολογία EcoBoost για 20% λιγότερες εκπομπές CO2 και 20% περισσότερη ισχύ συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά Fiesta ST
  • Το κομψό νέο Fiesta ST διαθέτει μοναδική μάσκα, δυναμική σχεδίαση προβολέων και εντυπωσιακό πίσω διαχύτη, καθίσματα Recaro, μοναδικές λεπτομέρειες ST και Sound Symposer
  • Διπλάσιος από τον Προβλεπόμενο ο Αριθμός Παραγγελιών για το Ford Fiesta ST, Αυξάνεται η Παραγωγή του Δημοφιλούς ‘Hot Hatch’

Το νέο Ford Fiesta ST είναι το ταχύτερο και δυναμικότερο μικρό αυτοκίνητο παραγωγής της Ford στην κατηγορία υψηλών επιδόσεων με κινητήρα και πλαίσιο σεταρισμένα  με τέτοια ακρίβεια για την απόλυτη οδηγική εμπειρία Fiesta.

Έχοντας εξελιχθεί από τη Ford Team RS, το Ευρωπαϊκό τμήμα του Global Performance Vehicle group της Ford Motor Company, το νέο Fiesta ST εφοδιάζεται με βενζινοκινητήρα 1.6 EcoBoost που προσφέρει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,9 δεύτερα, ισχύ 182 PS, ροπή 240 Nm και τελική ταχύτητα 220 km/h.

Η Ford Team RS σετάρισε τα συστήματα κινητήρα, ανάρτησης, διεύθυνσης και φρένων με στόχο τη βέλτιστη οδική συμπεριφορά και λανσάρισε συστήματα γνωστά από μεγαλύτερα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων – όπως το αναβαθμισμένο Torque Vectoring Control (eTVC) και το 3-mode Electronic Stability Control (ESC), εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και πίσω δισκόφρενα.

Η καθημερινή πρακτικότητα επιβεβαιώνεται από την κατανάλωση των 5,9 λίτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 138 γραμ./χλμ. * – μείωση ρύπων 20% συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά Fiesta ST, παρά την αυξημένη κατά 20% ισχύ σε σχέση με το δίλιτρο κινητήρα του μοντέλου πρώτης γενιάς.

Το νέο Fiesta ST φέρει μεγάλη τραπεζοειδή μάσκα. Στο ανανεωμένο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα καθίσματα Recaro, ενώ ένα νέο αντηχείο Sound Symposer μεταφέρει τον ήχο του κινητήρα στην καμπίνα, συνοδεύοντας άριστα την οδηγική εμπειρία και παράλληλα προσφέρει το SYNC και την τεχνολογία MyKey.

«Το νέο Fiesta ST προσφέρει αξιοσημείωτες επιδόσεις σε συνδυασμό με υψηλά πρότυπα αισθητικής και ποιότητας, ενώ υπόσχεται μία απαράμιλλη οδηγική εμπειρία» δήλωσε ο Juergen Gagstatter, επικεφαλής μηχανικός προγράμματος του Fiesta ST. «Οι Ευρωπαίοι πελάτες της Ford γνωρίζουν το hot hatchback και το νέο Fiesta ST διεγείρει άμεσα το πάθος τους για οδήγηση υψηλών επιδόσεων».

Ηλεκτρονικά βελτιστοποιημένο πλαίσιο

Το eTVC ασκεί πίεση πέδησης στον εσωτερικό εμπρός τροχό του Fiesta ST όταν στρίβει για να βελτιωθεί το κράτημα και να μειωθεί η υποστροφή χωρίς να επηρεάζεται η ταχύτητα. Νέο λογισμικό ελέγχει  την ισορροπημένη απόκριση του Fiesta ST στις εντολές του τιμονιού κατά την επιτάχυνση και το φρενάρισμα, ενώ το ESC προσφέρει 3 προγράμματα λειτουργίας με: πλήρη επέμβαση, περιορισμένη επέμβαση για αυξημένη ολίσθηση και πλήρη απενεργοποίηση ESC.

Και τα δύο συστήματα υποστηρίζουν ένα νέο εμπρός ακραξόνιο, τον ημιάκαμπτο πίσω άξονα με ειδικό σετάρισμα για μειωμένες κλίσεις αμαξώματος, τις μοναδικές ρυθμίσεις ελατηρίων και αποσβεστήρων μπροστά και πίσω και το χαμηλότερο κέντρο βάρους κατά 15 mm για βελτιστοποιημένη οδική συμπεριφορά και οδηγική ποιότητα.

Το Electronic Power Assisted Steering προσφέρει ταχύτερο λόγο υποπολλαπλασιασμού 13.69:1 και πιο κοντό βραχίονα ακραξονίου-κρεμαγιέρας για πιο άμεση απόκριση. Το Fiesta ST είναι η πρώτη πλατφόρμα Fiesta που χρησιμοποιεί πίσω δισκόφρενα και λανσάρει μεγαλύτερη αντλία φρένων για βελτιωμένη απόδοση πέδησης.

«Το αυτοκίνητο σε γεμίζει ικανοποίηση όταν στρίβει και προσφέρει απόλυτη ακρίβεια στη μεταφορά ισχύος και την οδική συμπεριφορά» δήλωσε ο Tyrone Johnson, engineering manager της Ford Team RS.

Τεχνολογία κινητήρα EcoBoost

Ο ελαφρύς κινητήρας EcoBoost συμβάλλει στη βελτιωμένη οδική συμπεριφορά με τεχνολογίες όπως υπερσυμπίεση, άμεσος ψεκασμός καυσίμου υψηλής πίεσης και Twin-independent Variable Cam Timing.

Ο κινητήρας και η κλιμάκωση του νέου εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου βελτιώθηκαν σε τμήματα της πίστας του Nürburgring Nordschleife, καλύπτοντας το αντίστοιχο 100+ γύρων στο σιρκουί των 21 χλμ.

Πρακτικό, οικονομικό αν και σχεδιασμένο για την πίστα

Η Ford υπέβαλε το νέο Fiesta σε δοκιμή αντοχής 850.000 χλμ. Για να διασφαλίσει υψηλά επίπεδα αξιοπιστίας από το νέο Fiesta ST ακόμα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες χρήσης, η Ford οδήγησε το hot hatchback για 7.500. επιπλέον χιλιόμετρα σε αγωνιστική πίστα και για 5.000 χλμ. με υψηλή ταχύτητα.

Το εγχείρημα περιλάμβανε ένα ‘βασανιστήριο’ στην πίστα δοκιμών του Τεχνικού Κέντρου Nardo (Ιταλία), με το Fiesta ST να οδηγείται με τέρμα γκάζι σε θερμοκρασίες πάνω από 40 C.

«Πολλοί οπαδοί του hot hatch θα θελήσουν να δώσουν στο Fiesta ST την ευκαιρία να λάμψει στην πίστα και έπρεπε να διασφαλίσουμε ότι ο κινητήρας, το κιβώτιο, το πλαίσιο και το αμάξωμα μπορούν να ανταπεξέρχονται στις ακραίες συνθήκες που δημιουργούν οι υψηλές επιδόσεις» δήλωσε ο Johnson.

Αυξάνεται η Παραγωγή του Δημοφιλούς ‘Hot Hatch

Η Ford Motor Company αύξησε την παραγωγή του δημοφιλούς, νέου Fiesta ST μετά τον διπλάσιο από τον αναμενόμενο αριθμό παραγγελιών στην Ευρώπη το πρώτο εξάμηνο της κυκλοφορίας του στην αγορά, στα μέσα του 2013.

Για να μπορέσει να ικανοποιήσει τη ζήτηση, η εταιρία αποφάσισε να αυξήσει την παραγωγή κατά 15% στα 60 οχήματα την ημέρα στο εργοστάσιο της Κολωνίας.

Η ζήτηση για το νέο Ford Fiesta ST ήταν υψηλότερη στο Ηνωμένο Βασίλειο όπου καταγράφηκε το 56% των πωλήσεων από το σύνολο της Ευρώπης και ακολουθούν η Γερμανία και η Ελβετία. Αυτές οι τρεις αγορές συγκεντρώνουν πάνω από το 87% των Ευρωπαϊκών πωλήσεων.

«Η αντίδραση του κοινού και των ειδικών απέναντι στο Fiesta ST ήταν εξαιρετική – η επιτυχία ήταν άμεση και οι παραγγελίες εκτοξεύτηκαν στα ύψη» δήλωσε ο Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, Ford Ευρώπης. «Κάνουμε ότι μπορούμε για να αυξήσουμε την παραγωγή και προσπαθούμε να ικανοποιήσουμε τη ζήτηση.»