mr_martin_winterkorn_vw_chairman_exec_80

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, ο CEO της Volkswagen, Martin Winterkorn θα αποκαλύψει τη νέα στρατηγική του κατασκευαστή με ονομασία “Future Tracks” μέχρι το τέλος του έτους. Το πλάνο αυτό, θα θέτει νέους στόχους για την κερδοφορία και τις πωλήσεις της εταιρίας αφού οι στόχοι που προϋπήρχαν από το προηγούμενο πλάνο, έχουν στην συντριπτική πλειοψηφία τους επιτευχθεί.

Για την ακρίβεια, η Volkswagen ελπίζει πως φέτος, θα καταφέρει να πουλήσει περισσότερα από 10 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως, 4 χρόνια νωρίτερα από το προγραμματισμένο.

Τώρα είναι η ώρα για το επόμενο βήμα. Θα επικεντρωθούμε ακόμα περισσότερο στους πελάτες μας και τις μελλοντικές τους ανάγκες.

Δήλωσε ο Winterkorn σε Γερμανικό περιοδικό. Το νέο αυτό πλάνο θα ορίζει τη στρατηγική του κατασκευαστή από το 2018 έως και το 2025 και σύμφωνα με πληροφορίες θα ρίχνει περισσότερο βάρος στα συνδεσιμότητα, την κατασκευή αυτοκινήτων που θα απευθύνονται σε μεγαλύτερο ηλικιακά κοινό, την οικονομία καυσίμου και φυσικά, την Κίνα. Η βασική δομή του Group βέβαια, δεν θα αλλάξει, αφού έχει αποδειχθεί πως δίνει αποτελέσματα.

Το “FutureTracks” θα παρουσιαστεί λογικά σε μία συνάντηση των κορυφαίων managers του Group στη Δρέσδη αργότερα μέσα στη χρονιά.

[Πηγή: Manager Magazin]