GP CINA F1/2014

Μπορεί η βροχή να είναι καλοδεχούμενη από τους οπαδούς τής Formula 1, γιατί αυξάνει το ενδιαφέρον, όμως δεν ενδείκνυται για τη διεξαγωγή συμπερασμάτων για την ανταγωνιστικότητα των μονοθεσίων. Μέχρι στιγμής, στην πίστα τής Σαγκάης είδαμε στεγνές συνθήκες την Παρασκευή και υγρές συνθήκες σήμερα. Χθες, ο Fernando Alonso έγραψε τον πρώτο και δεύτερο χρόνο σε FP1 και FP2, αντίστοιχα, όμως σε καμία περίπτωση η F14 T δεν είναι ταχύτερη από τις Mercedes W05 και Red Bull RB10.

Ο άμεσος στόχος για τους Ιταλούς είναι να προσπεράσουν τη Red Bull, που έχει το δεύτερο ταχύτερο μονοθέσιο αυτή τη στιγμή. Ο Alonso πιστεύει ότι το μονοθέσιό του είναι βελτιωμένο στο συγκεκριμένο Grand Prix, και μάλιστα ότι έχουν μειώσει λίγο τη διαφορά τους από τους Πρωταθλητές.

Η Mercedes είναι μακριά σε στεγνές συνθήκες, αλλά δεν νομίζω ότι η Red Bull είναι πολύ μακριά. Η Mercedes ήταν πολύ δυνατή σε στεγνές συνθήκες, επομένως, αν μπορούμε να έχουμε έναν καλό αγωνιστικό ρυθμό, πλησιάσουμε τη Red Bull και παλέψουμε μαζί της, θα είναι καλά νέα. Ας ελπίσουμε ότι μπορούμε να είμαστε πιο κοντά, όχι 30 δευτερόλεπτα πίσω, όπως στο Μπαχρέιν.

Χθες, το μονοθέσιο ήταν λίγο πιο ανταγωνιστικό απ’ ό,τι στους δύο πρώτους αγώνες, έτσι έχουμε κάνει πρόοδο εδώ και οι αναβαθμίσεις δούλεψαν καλά. Αυτά είναι θετικά νέα. Ήμασταν πολύ πίσω από τους πρώτους στους 3 αγώνες κι ελπίζουμε αύριο να είμαστε πιο κοντά.

Η καλύτερη φετινή θέση του Ισπανού είναι η Τέταρτη (σε Αυστραλία και Μαλαισία), και φυσικά η Ferrari συνεχίζει να ψάχνει το πρώτο της βάθρο για φέτος. Πέρυσι, ο Ferni είχε καταφέρει ν’ ανέβει αρκετές φορές στο βάθρο όταν ξεκινούσε από την 5η θέση που ξεκινά αύριο, όμως φέτος τα πράγματα είναι διαφορετικά, διότι η Scuderia δεν μπορεί να συναγωνιστεί τις Mercedes και Red Bull, ο Ricciardo δεν είναι Webber και πάντα ελοχεύει ο κίνδυνος μιας μικρότερης θεωρητικά ομάδας, όπως η Williams, που θα βρίσκεται πίσω και δίπλα από τον Alonso στην αυριανή εκκίνηση. Έτσι, ο 32χρονος δεν βλέπει πολλές πιθανότητες για το ενδεχόμενο του βάθρου στον αυριανό αγώνα.

Η βελτίωση δε σημαίνει ότι θα παλέψουμε για το βάθρο, γιατί συνεχίζω να πιστεύω ότι δεν είμαστε εκεί, αλλά σίγουρα είμαστε πιο κοντά. Είναι το πρώτο βήμα από τα πολλά που θέλουμε να κάνουμε, για να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί. Το μονοθέσιο συμπεριφέρεται καλά, έχει καλύτερη αεροδυναμική στο εμπρός μέρος και περισσότερη δύναμη. Είμαστε πολύ μακριά από τους πρώτους, αλλά μπορούμε να παλεύουμε για περισσότερους βαθμούς.

[Πηγή: AutoSport, Ferrari | Photo Copyrights: Studio Colombo/Scuderia Ferrari]