VW-Formula-3-racer

Όσο νωρίτερα κριθεί ένα πρωτάθλημα Formula 1, τόσο νωρίτερα ξεκινούν οι διάφορες φήμες για προμηθευτές κινητήρων, μεταγραφές οδηγών κ.α. Αυτή τη φορά οι φήμες για αλλαγή προμηθευτή power unit της Red Bull έρχονται μέσα από την Αυστριακή ομάδα και συγκεκριμένα από τον Helmut Marko.

Ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull έχει δηλώσει πολλές φορές την απογοήτευσή του από τον V6 της Renault, λέγοντας μάλιστα πως η απόφαση για την συνέχεια ή όχι της συνεργασίας τους, θα εξαρτηθεί από την επίδοσή του Γαλλικού κινητήρα στο Αυστριακό GP.

Σε περίπτωση που αλλάξουν προμηθευτή κινητήρων, οι Mercedes και Ferrari θεωρούνται δύσκολο να επιλεχτούν, λόγω της ανταγωνιστικότητας μεταξύ των ομάδων. Η Honda θα μπορούσε να αποτελέσει λύση, αλλά εκτός της δήλωσής της για αποκλειστική συνεργασία με τη McLaren, ο Dietrich Mateschitz την έχει αποκλείσει και για δικούς του λόγους. Πολύ απλά, δεν θέλει να είναι απλός πελάτης της Ιαπωνικής εταιρίας, θέλει μία εταιρία με την οποία να μπορεί να συνεργαστεί πλήρως.

Ο Marko πιστεύει πως αυτός ο συνεργάτης μπορεί να είναι η Volkswagen, καθώς η Γερμανική εταιρία ήδη αγωνίζεται με την Audi σε αγώνες αντοχής.

Η Volkswagen συμμετέχει ήδη σε άλλα πρωταθλήματα με κινητήρες παρόμοιους με αυτούς που χρησιμοποιούνται στην Formula 1.

mclaren-honda

Η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία είχε απορρίψει οποιαδήποτε συμμετοχή της στη Formula 1 πριν από 5 μήνες. Ίσως όμως, μια συνεργασία με την πολύ ανταγωνιστική Red Bull να είναι θεμιτή. Υπάρχει ακόμα και η πιθανότητα αγοράς μέρους της Αυστριακής ομάδας, όπως φημολογείται ότι προσπαθεί να κάνει η Honda με τη McLaren.

Ακούγεται πως η Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία προσπαθεί να αγοράσει τη μισή αγωνιστική ομάδα της McLaren. To 50% της Βρετανικής ομάδας, βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην ιδιοκτησία της εταιρίας Mumtalakat, η οποία με τη σειρά της είναι ιδιοκτησία του κράτους του Μπαχρέιν.