GP MONACO F1/2014

Οι προσδοκίες από πλευράς Ferrari ήταν μεγάλες για τη φετινή χρονιά. Νέο ισχυρότερο οδηγικό δίδυμο, νέα αεροδυναμική σήραγγα, επιστροφές και προσλήψεις σημαντικών στελεχών και μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς, που θα επέτρεπαν -στη θεωρία- να κλείσει ευκολότερα η ψαλίδα από τους πρώτους.

Αντ’ αυτού, το νέο μονοθέσιο της Scuderia βρίσκεται πολύ μακρυά από τις Mercedes, ενώ δεν έχει αυτή τη στιγμή τη δυναμική να ανταγωνιστεί την RB10 της Red Bull, με καλύτερο αποτέλεσμα την τρίτη θέση του Alonso στην Κίνα. Ο Ισπανός, σαφέστατα και δεν είναι χαρούμενος από την συγκεκριμένη κατάσταση, δεν μπορεί όμως παρά να αναγνωρίσει την προσπάθεια των αντιπάλων του.

Είδαμε τη Red Bull έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα κατά τα τελευταία τέσσερα χρόνια και τώρα βλέπουμε ένα παρόμοιο ή ακόμη και μεγαλύτερο πλεονέκτημα για τη Mercedes, αλλά έτσι είναι τα πράγματα. Η Red Bull έκανε καλύτερη δουλειά από τις άλλες ομάδες και τους αξίζουν τα πρωταθλήματα που έχουν. Η Mercedes οδηγεί τώρα και τα δύο πρωταθλήματα, επειδή έκανε καλύτερη δουλειά από όλους τους άλλους· όχι μόνο από την πλευρά του κινητήρα, αλλά και από την πλευρά του αυτοκινήτου.

Υπάρχουν τρεις ή τέσσερις ομάδες με κινητήρες Mercedes που έχουν τις ίδιες δυνατότητες και είναι ένα γύρο πίσω από τις εργοστασιακές. Έκαναν κάτι καλό και αυτό είναι ένα κίνητρο για μας ώστε να λειτουργήσουμε καλύτερα, γιατί ξέρουμε ότι υπάρχουν κάποιες άλλες ομάδες που εκμεταλλεύονται τα νέα αυτοκίνητα με έναν καλύτερο τρόπο.

Με αυτό το σκεπτικό, οι κόκκινοι έθεσαν το Μόντρεαλ ως το Grand Prix που θα έφερναν σημαντικές αναβαθμίσεις, ικανές για το βήμα παραπάνω. Εξάλλου, στα πλαίσια του Ισπανικού αγώνα, ο πρόεδρος της Ferrari δήλωσε πως θέλει να δει βελτιωμένη απόδοση στο Circuit Gilles Villeneuve, όπου θα υπάρξουν αναβαθμίσεις τόσο στην αεροδυναμική, όσο και στο power unit, τομείς στους οποίους το μονοθέσιο υστερεί.

GP MONACO F1/2014

Ο Alonso επιβεβαιώνει τις προθέσεις της ομάδας, τονίζοντας πως έχει γίνει πολύ δουλειά και στον προσομοιωτή, ώστε να βελτιωθεί το στήσιμο του μονοθεσίου, πράγμα που αναμένεται να βοηθήσει και τον Kimi Raikkonen. Ωστόσο, ο ίδιος δεν προχωράει σε προβλέψεις, αφού κι ο ανταγωνισμός δεν θα παραμείνει στάσιμος.

Όλοι μας έχουμε μεγάλο κίνητρο και είμαστε πεινασμένοι για καλά αποτελέσματα. Είμαστε ρεαλιστές και γνωρίζουμε πολύ καλά το πού βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή, αλλά από τώρα και στο εξής θέλουμε να είμαστε σε θέση να πάρουμε καλύτερα αποτελέσματα και να απολαύσουμε τα Σαββατοκύριακα λίγο περισσότερο και όλοι εργάζονται προς μία κατεύθυνση, αυτή της βελτίωσης του αυτοκινήτου.

Βελτιώνουμε συνεχώς το μονοθέσιο από αεροδυναμικής πλευράς, ενώ έχουμε κάνει πολλή δουλειά στον προσομοιωτή πάνω στο set-up, με σκοπό να φτάσουμε στον Καναδά με ένα καλύτερο αυτοκίνητο.

Δεν μπορούμε να κάνουμε οποιαδήποτε πρόβλεψη, επειδή η βελτίωση μας θα πρέπει να εξεταστεί σε σχέση με το τι θα κάνουν οι ανταγωνιστές μας. Εμείς πρέπει να εξελιχθούμε όσο κι εκείνοι και στη συνέχεια να βρούμε και το κάτι παραπάνω.

Στη Scuderia σκοπεύουν να δουν τον έβδομο αγώνα της χρονιάς σαν ένα νέο ξεκίνημα, που θα τους φέρει πιο κοντά στις πρώτες θέσεις και θα τους δώσει την ψυχολογική δύναμη να δουλέψουν ακόμα πιο σκληρά, έχοντας κατά νου τη δημιουργικότητα και την πρωτοτυπία που ζήτησε ο James Allison.

[Photo Copyrights: Studio Colombo/Ferrari]