Test_Drive_2014_Toyota_Aygo_26

Κακά τα ψέματα 9 χρόνια στην αγορά ήταν πάρα πολλά για το Aygo, άσχετα αν η ιαπωνική εταιρία το υπέβαλε σε δυο ελαφριάς μορφής facelift.


Παρ’όλα αυτά το μικρότερο μοντέλο πόλης που έχει κατασκευάσει ποτέ η Toyota έκανε ιδιαίτερη επιτυχία τόσο στην Ευρώπη, όσο και στην Ελλάδα. Χαρακτηριστικά είναι τα νούμερα, αφού από το 2005 πούλησε λίγο λιγότερα από 800.000 αυτοκίνητα, ενώ στην εγχώρια αγορά μέχρι και την τελευταία στιγμή πουλούσε σαν ζεστό ψωμί. Οι 506 ταξινομήσεις από την αρχή του έτους, αλλά και 916 μέσα στο 2013 αποδεικνύουν του λόγου το αληθές. Επίσης, για τους λάτρεις των αριθμών, να αναφέρω ότι το μερίδιο αγοράς του Aygo ήταν 8,3 % με περίπου 10 ανταγωνιστές, ενώ το 2013 έχοντας απέναντί του τις διπλάσιες επιλογές, το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε στο 12 %.

Test_Drive_2014_Toyota_Aygo_46

Μπορεί με την πρώτη γενιά του Aygo, η Toyota να προσπάθησε να δείξει το νεανικό στοιχείο στο αυτοκίνητο, στην δεύτερη γενιά αυτό απογειώνεται. Για να το καταφέρει αυτό ακολουθεί την τάση της εποχής, που δεν είναι άλλη από το customization και personalization, εν ολίγοις την εξατομίκευση, τόσο του εξωτερικού όσο και του εσωτερικού διάκοσμου. Τη συγκεκριμένη επιλογή η Toyota την ονομάζει “Build Your Own Aygo” (φτιάξε το δικό σου Aygo) και θα ακολουθήσει στα μέσα του Ιουλίου, όταν και θα ανανεωθεί πλήρως το site της Toyota και ειδικός configurator ώστε να μπορείς να…χάσεις χρόνο φτιάχνοντας ένα όπως θα σου αρέσει.

Με την αποστολή της ελληνικής αντιπροσωπείας, βρεθήκαμε στην Ολλανδία για να πάρουμε μια πρώτη γεύση από το καινούριο μοντέλο που το είχαμε ήδη δει από κοντά στην περασμένη έκθεση της Γενεύης. Συνολικά έχοντας το Aygo με το αυτόματο κιβώτιο διανύσαμε πάνω από 300 χλμ., κινούμενοι από το Άμστερνταμ, την Ουτρέχτη, το Ρότερνταμ και πάλι πίσω.

Στα συν

  • Νεανικό και σύγχρονο
  • Οικονομία καυσίμου
  • Κοφτερό τιμόνι
  • Customization/Personalization
  • Ηχομόνωση

Στα μείον

  • Ήχος κινητήρα
  • Επιδόσεις
  • Περιορισμένοι πίσω χώροι