Mini Cooper 2014 (184)

H MINI βλέποντας τις πωλήσεις του Cooper στην Κίνα βρίσκεται σε τεράστια σύγχυση. Γιατί θα μου πεις, αφού το αυτοκίνητου είναι πολύ καλό και πουλάει εξαιρετικά. Ο λόγος είναι ότι το 80% των αγοραστών του βρετανικού premium αυτοκινήτου πόλης είναι γένους θηλυκού, ποσοστό μεγαλύτερο από κάθε άλλη εταιρία, με τους ιθύνοντες να φοβούνται ότι αυτό θα στιγματίσει την εταιρία ως “γυναικεία”.

Ο επικεφαλής επιχειρήσεων Mini στη Κίνας, Sean Green, δήλωσε χαρακτηριστικά σε συνέντευξή του στο Πεκίνο την περασμένη εβδομάδα:

Δεν θέλετε να χαρακτηριστεί [το Cooper] ένα girlie αυτοκίνητο. Αυτό, όχι μόνο θα απομακρύνει τους άνδρες, αλλά απομακρύνει πραγματικά και πολλές γυναίκες, επειδή πολλές γυναίκες δεν θα θέλουν να αγοράσουν μια γυναικεία μάρκα.

Η Κίνα είναι η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά της Mini μετά τις Η.Π.Α., την Αγγλία και τη Γερμανία, με τις πωλήσει στη Κίνα να έχουν αυξηθεί 18% τους πρώτους πέντε μήνες του έτους, ξεπερνώντας την 11% αύξηση στο σύνολο της αγοράς επιβατικών αυτοκινήτων, και παρότι είναι το ακριβότερο από τους ανταγωνιστές του έχει ξεπεράσει το Smart και το Fiat 500. Οπότε κάτι καλά δουλεύει για να επιτυγχάνονται τέτοια νούμερα.

MINI John Cooper Works Concept live in Detroit 2014

Έτσι, ο Green αναφέρει ότι η προώθηση του αυτοκινήτου γίνεται με “ανοιχτά ανδροκρατικό τρόπο σε ορισμένα από τα στυλ επικοινωνίας”, όπως την παρουσίαση του John Cooper Works πριν ένα χρόνο και μέσω ενός ντοκιμαντέρ με κομβόι από Mini να διασχίζουν τον πιο δύσκολο και απομακρυσμένο δρόμο της Κίνας από τους πρόποδες του Έβερεστ και μέσω του Θιβέτ.