2015 Volkswagen Passat (Euro-spec)

Η Volkswagen παρουσίασε επίσημα πριν λίγη ώρα την ευρωπαϊκή έκδοση του ολοκαίνουριου Passat, με την ίδια την εταιρία να το χαρακτηρίζει “ως το πιο επιτυχημένο ευρωπαϊκό business αυτοκίνητο”.

Το επίσημο ντεμπούτο του θα γίνει τον Οκτώβριο στην έκθεση του Παρισιού, με το αυτοκίνητο να έχει εσωτερικό κωδικό Β8 και να διαθέτει, όπως μας έχει συνηθίσει η γερμανική εταιρία, εξελικτικό σχεδιασμό, κάνοντας το παράλληλα πιο σοβαρό και διαχρονικό.

2015 Volkswagen Passat (Euro-spec)

Το νέο μοντέλο κατασκευάζεται πάνω στην MQB πλατφόρμα, και είναι ελαφρύτερο από το σημερινό μοντέλο, με το μεγαλύτερο μεταξόνιο να προσφέρει περισσότερο χώρο στους πίσω επιβάτες και μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ. Θα διαθέτει άφθονη τεχνολογία, οδηγικά βοηθήματα και gadgets για να είναι αρεστό σε ευρύτερο και νεότερο κοινό.

Μέσω της χρήσης χάλυβα υψηλής αντοχής και μέρη από αλουμίνιο το νέο μεσαίο οικογενειακό αυτοκίνητο της γερμανικής εταιρίας ζυγίζει 85 κιλά λιγότερα από τη τωρινή γενιά, με τη βασική του έκδοση να ζυγίζει 1.312 κιλά, κάνοντας έτσι το νέο Passat να είναι έως και 20% πιο αποδοτικό. Μέρος της αφαίρεσης του βάρους εντοπίζεται στη κατά 9 κιλά ελαφρύτερη ανάρτηση, η οποια στον εμπρός άξονα διαθέτει γόνατα MacPherson, ενώ πίσω πολλαπλούς συνδέσμους.

2015 Volkswagen Passat (Euro-spec)

Το μήκος του έχει μειωθεί κατά 2 χλστ. φτάνοντας τα 4.767 χλστ, αλλά το μεταξόνιο του κέρδισε 33 χλστ., όντας πλέον 2,79 μέτρα. Αυτό σημαίνει ότι προσφέρει περισσότερο χώρο στους πίσω επιβάτες και μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ. Η αύξηση του μεταξονίου επετεύχθη με την μεταφορά του εμπρός άξονα προς τα εμπρός κατά 29 χλστ, και του πίσω προς τα πίσω κατά 177 χλστ. Επίσης, είναι κατά 6 χλστ. πιο χαμηλό, φτάνοντας τα 1.456 χλστ. ύψος, και κατά 12 χλστ. πιο πλατύ, με συνολικό πλάτος τα 1.832 χλστ.

Σε ότι αφορά τον χώρο των αποσκευών, αυτός για τη sedan έκδοση αυξήθηκε κατά 21 λίτρα, φτάνοντας πλέον τα 586, ενώ στη Variant έκδοση αυξήθηκε κατά 47 λίτρα, φτάνοντας τα 650 λίτρα, που με την αναδίπλωση των καθισμάτων φτάνει τα 1.780 λίτρα. Τέλος, μεγαλύτερα είναι και τα μετατρόχια του Passat, με το εμπρός να είναι φαρδύτερο κατά 31 χλστ., φτάνοντας τα 1.584 χλστ., ενώ το πίσω κατά 14 χλστ. φτάνοντας τα 1.568 χλστ.

Οι πλάτες των πίσω καθισμάτων πέφτουν σε ποσοστό 40:20:40, επιτρέποντας τη μεταφορά αντικειμένων με μήκος ακόμη και τα 2,85 μέτρα. Τέλος, τα μπροστά καθίσματα έχουν τοποθετηθεί κατά 10 χλστ. πιο χαμηλά, ενώ υπάρχουν 26 χλστ. περισσότερα για το κεφάλι των επιβατών.

2015 Volkswagen Passat (Euro-spec)

Κάτω από το καπό του θα συναντάμε τον 1.600αρη TDI κινητήρα απόδοσης 120 ίππων, τον νέο twin-turbo 2,0-λίτρων TDΙ κινητήρα απόδοσης 150, 190 και 240 ίππων, τον 1.400αρη TSI με 125 και 150 άλογα με σύστημα απενεργοποίησης μισών κυλίνδρων, τον 1.800αρη TSI με 180 άλογα, αλλά και τον 2.000 TSI με 220 και 280 άλογα.

Όλοι οι κινητήρες πληρούν τις απαιτήσεις του Euro 6 με την VW μέσα στο 2015 να κυκλοφορεί και την plug-in υβριδική του έκδοση, η οποία θα συνδυάζει τον 1.4 TSI κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα, με το υβριδικό σύστημα να παράγει συνδυαστικά 170 άλογα. Το αυτοκίνητο θα είναι σε θέσει να μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τις μπαταρίες του για 50 χλμ. Οι μπαταρίες θα εξοπλίζονται με μπαταρίες χωρητικότητας 9,9 kWh, με την υποδοχή του φορτιστή να βρίσκεται πίσω από το σήμα της μπροστά γρίλιας, με το μοντέλο να έχει αυτονομία 966 χλμ/ώρα.Εξοπλίζεται με LED φωτιστικά σώματα, με το σύστημα Dynamic Light Assist να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό.

2015 Volkswagen Passat (Euro-spec)

Στο εσωτερικό του συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″ ανάλυσης 1.440×540 px, με την Volkswagen να προσφέρει επίσης head-up display, το 360 μοιρών Area View σύστημα, σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος, όπως και τα συστήματα Trailer Assist, Traffic Jam Assist, Side Assist με Rear Traffic Alert, Emergency Assist, City Emergency Braking και Front Assist.

2015 Volkswagen Passat (Euro-spec)

Το νέο VW Passat θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες στη Γερμανία από τις 10 του μήνα, ενώ η τιμή του θα ξεκινάει από € 25.875 για την sedan έκδοση και από € 25.950 για την Variant.

Δελτίο Τύπου

World premiere of the new Volkswagen Passat*

  • New benchmark: the eighth generation of the world-wide best-seller features superior design, economical engines and state-of-the-art technologies

The impressive Volkswagen Design Centre in Potsdam served as the ideal setting for the world premiere of a world-wide best-seller: the new Passat. The most successful European business car makes its debut with new engines, less weight and not least with the latest assistance, Infotainment and convenience systems. The car melts away class boundaries.

“This Passat heralds in a new era: when it comes to design and proportions, engines and drive systems, Infotainment and assistance systems or when it is a matter of safety, convenience and driving pleasure,” explained Prof. Dr. Martin Winterkorn, Chairman of the Board of Management of Volkswagen on the evening before 500 guests. The Group chief continued: “The new Passat gives the right answers to the major automotive trends of its time. For me this Passat is a premium class car without premium costs. This fits perfectly to Europe’s most successful business car – lining up with 20 percent better fuel economy, up to 85 kilograms less weight and a range of efficient petrol and diesel engines – there is even a plug-in hybrid available.”

All versions of the Passat belong to the most successful mid-size cars in the world and at 1.1 million units a year (2013) it is the Volkswagen Group’s model series with the highest volume sold world-wide. To continue this success in the eighth generation, the new Passat is again offered in saloon and estate versions with a multitude of innovations. Thanks to cutting-edge design methods its proportions were made significantly more dynamic (including lower body, longer wheelbase and larger wheels). At the same time, the latest technologies have been applied. They include systems such as Active Info display (a fully digital instrument cluster), extendible head-up display as well as systems such as an app-based Rear Seat Entertainment for tablet computers, Front Assist plus City Emergency Braking with Pedestrian Monitoring and three more world firsts: Emergency Assist (vehicle stops in emergency), Trailer Assist (assisted manoeuvring with a trailer) and Traffic Jam Assist.

The new Passat will be available with 10 direct injection turbocharged petrol and diesel engines covering a power range from 88 kW / 120 PS to 206 kW / 280 PS. The engines all meet Euro 6 emission standards and both fuel consumption and CO2 emissions were lowered by up to 20 percent. All versions are equipped with a stop-start system and a regenerative braking mode. For the first time, the Passat will also be offered with a plug-in hybrid drive (115 kW TSI petrol engine plus 80 kW electric motor and externally chargeable battery). With a system power output of 155 kW / 211 PS it will be Volkswagen’s most powerful plug-in hybrid and a genuine zero emission vehicle as it has an all-electric range of 50 km.

Advance sales for the new Passat begin on Thursday, 10 July. Prices start from €25,875 (saloon) and €25,950 (estate).

*Passat (110 kW, 176 kW) – The vehicle has not yet gone on sale. It does not yet have type approval and therefore Directive 1999/94/EC does not apply. Provisional values: Fuel consumption in l/100 km: 5.4 – 4.1 (combined); CO2 emissions in g/km: 140 – 108 (combined).