Gill Sensors

Ο αισθητήρας ροής καυσίμων της Gill Sensors είχε αρκετά προβλήματα από την αρχή της χρονιάς. Είχαμε αναφέρει την πιθανότητα αλλαγής των αισθητήρων ακόμα και εντός πρωταθλήματος και φαίνεται πως η στιγμή έφτασε και εφαρμόζεται ήδη από τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του Silverstone. Ο Charlie Whiting δήλωσε:

Νομίζω ότι με κάθε νέο σύστημα μπορούν να υπάρξουν προβλήματα και υπήρξαν διάφορα στον πρώτο (φετινό) αγώνα. Τώρα τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα.

Εδώ παρουσιάσαμε νέο λογισμικό σε δύο αισθητήρες ανά ομάδα, το οποίο πιστεύουμε θα λύσει το πρόβλημα το οποίο παρουσιαζόταν από τα κρύα καύσιμα που έμπαιναν στα μονοθέσια. Κυρίως στις κατατακτήριες, όπου τα μονοθέσια έμπαιναν στα πιτ και έβαζαν καύσιμα αλλάζοντας σημαντικά την θερμοκρασία. Ελπίζουμε το (νέο) λογισμικό να λύσει το πρόβλημα.

Όσον αφορά την πιθανότητα να υπάρξει και δεύτερος προμηθευτής αισθητήρων, όπως η Βρετανική Sentronics, ο Whiting είπε:

Γνωρίζουμε μια εταιρία που προσπαθεί να εξελίξει αντίστοιχο αισθητήρα. Αν τηρεί τις προδιαγραφές μας, τότε μπορούμε να επιτρέψουμε στις ομάδες να έχουν την επιλογή (ανάμεσα στους δύο).

F1 Exhaust

Ο Charlie Whiting αναφέρθηκε και στις αποφάσεις που πρέπει να παρθούν για να βελτιωθεί ο ήχος των μονοθεσίων. Ο Βρετανός θεωρεί ως πιθανή λύση, τον διαχωρισμό των εξατμίσεων των μονοθεσίων. Για να επιτευχθεί όμως κάτι τέτοιο, πρέπει οι ομάδες να δουλέψουν μαζί.

Μια λύση που δοκιμάστηκε είναι να χωρίσουμε την κεντρική εξάτμιση. Από την δοκιμή τα συμπεράσματα είναι πως έτσι υπάρχει περισσότερος θόρυβος. Φαίνεται πως δουλεύει κάπως, ειδικά με την χρήση των μεγαφώνων, είτε είναι στρόγγυλα είτε ορθογώνια. Το επόμενο βήμα είναι να δούμε κατά πόσο μπορεί να εφαρμοστεί.

Αν βάλεις ένα ή και δύο μεγάφωνα στο πίσω μέρος του μονοθεσίου, επηρεάζεις τους πίσω πυλώνες, την πίσω αεροτομή, το monkey seat, το πίσω μέρος πρόσκρουσης και τα φώτα. Όλα αυτά θα πρέπει να επανασχεδιαστούν για να μπορέσουν να μπουν 2 τελικά εξάτμισης, αντί για ένα. Δεν είναι τόσο απλό. Πρέπει να δούμε αν συμφωνούν όλοι, ότι αξίζει να γίνει.