ferrari engine (2)

H Ferrari κάνει στροφή στους υπετροφοδοτούμενος V8 κινητήρες και στη προσπάθεια της να εξαλείψει το turbo lag, οι φήμες την θέλουν να ετοιμάζει έναν V8 κομπρεσοράτο κινητήρα με ηλεκτρικό turbo. Ο νέος κινητήρας θα παράγει περίπου την ίδια ιπποδύναμη με τον τωρινό ατμοσφαιρικό, αλλά θα εκπέμπει λιγότερο CO2, ενώ θα καταναλώνει και λιγότερο καύσιμο.

Αντίστοιχα κινητήρα σύνολα μας έχουν παρουσιάσει αρκετές εταιρίες μέχρι σήμερα, με το Audi RS5 TDI Concept να είναι το πιο πρόσφατο. Αυτό, συνδυάζει έναν V6 3,0-λίτρο twin-turbo TDI κινητήρα που συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό turbo απόδοσης 385 ίππων με 750 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 1.250 σ.α.λ

Η Ferrari θέλει να μειώσει τις εκπομπές CO2 μέχρι το 2021 κατά 20%, και για να το πετύχει αυτό θα χρησιμοποιήσει υβριδική τεχνολογία στους V12 κινητήρες, ενώ όλα τα μελλοντικά V8 μοντέλα της, θα φορούν turbo V8 κινητήρες. Η 458-Τ φημολογείται πως θα φορά έναν twin-turbo V8 κινητήρα απόδοσης 670 ίππων, ενώ η FF θα αποκτήσει και αυτή τον ίδιο κινητήρα, ο οποίος στη περίπτωσή της θα αποδίδει 700 άλογα. Το 2016 η Ferrari θα ανανεώσει την F12 δυναμώνοντας την, ενώ το 2017 θα παρουσιαστεί η νέα California. Στις αρχές της επόμενης δεκαετίας, η Ferrari θα βγάλει στην αγορά ένα νέο entry-level μοντέλο το οποίο θα φορά έναν twin-turbo V6 2,9-λίτρων κινητήρα απόδοσης 500 ίππων.