JSX5279

Τα λίγα διαθέσιμα σετ ελαστικών, οι πολύ μαλακές γόμες της Pirelli, που αναγκάζουν οδηγούς και ομάδες να τα προσέχουν σαν κόρη οφθαλμού, καθώς και οι ελάχιστες δοκιμές μέσα στη σεζόν, που θα μειωθούν ακόμη περισσότερο στο μέλλον, δεν επιτρέπουν στους πιλότους να οδηγούν αρκετά. Χαρακτηριστικά, ο Sutil αναφέρει πως ο μισός χρόνος του αφιερώνεται στο PlayStation, αναπολώντας τις παλαιότερες μέρες των δοκιμών, πράγμα που θα δυσκολεύει πολύ τους πρωτοεμφανιζόμενους οδηγούς.

Ξοδεύουμε τον περισσότερο χρόνο στον εξομοιωτή, αλλά όχι εγώ, περνώ το χρόνο μου στο Playstation! Αυτό είναι για το οποίο πληρώνομαι και πρόκειται για το μισό από το χρόνο μου, γι ‘αυτό είναι λίγο περίεργο. Θα έπρεπε να οδηγούμε περισσότερο. Θυμάμαι όταν είχαμε τις δοκιμές ελαστικών, είχαμε τόσα πολλά νέα set και ενώσεις για να αξιολογήσουμε, τόσο περισσότερο υλικό. Ήταν πιο ακριβό, αλλά για έναν οδηγό που ήταν πολύ, πολύ ωραία.

(Περισσότερες δοκιμές) Θα ήταν κάτι ωραίο. Μερικές φορές νομίζω ότι σίγουρα δεν οδηγούμε αρκετά, απλά από αγώνα σε αγώνα. Έχεις ένα σετ από μαλακά (ελαστικά), ένα από σκληρά και αυτό είναι. Τότε, κάνεις μερικούς ακόμα γύρους στις κατατακτήριες και αυτό είναι όλο. Τώρα έχεις μόνο μία ευκαιρία και θα πρέπει να τα καταφέρεις.

Ειδικά για έναν πρωτάρη, δεν νομίζω ότι είναι ο σωστός τρόπος. Μερικές φορές πιστεύω πως δεν έχεις τον καλύτερο εαυτό του οδηγού ή τουλάχιστον το επίπεδο που θα έπρεπε να είναι. Αν κάνεις ένα λάθος, αυτό είναι, δεν υπάρχουν και άλλες ευκαιρίες, αλλά απλά ίσως είχες μια κακή μέρα. Είναι πολύ δύσκολο να καταλάβεις που βρίσκεσαι, επειδή ένα μικρό λάθος καθορίζει τον καθένα. Αλλά, ίσως, την επόμενη μέρα να το κάνεις λίγο διαφορετικά και πολύ πιο ταχύτερα.

Εμφανές μέσα από τα λεγόμενα του Γερμανού, πως η βελτίωση έρχεται πολύ δύσκολα όταν δεν βρίσκεσαι αρκετά μέσα στο μονοθέσιο, πράγμα για το οποίο πληρώνονται αδρά οι -περισσότεροι- πιλότοι της Formula 1. Ο Sutil εξακολουθεί να είναι ευτυχισμένος με αυτό που κάνει, αφού οι αλλαγές είναι μέρος του προγράμματος. Απλά, όπως είναι φυσικό, θέλει να οδηγεί πιο πολύ.

Εξακολουθώ να το απολαμβάνω. Υπάρχουν αλλαγές όλα αυτά τα χρόνια και κάποιες σου αρέσουν και άλλες όχι. Αλλά από την πλευρά του οδηγού, είσαι πιο ευτυχισμένος όταν οδηγείς και μπορείς να κάνεις δοκιμές και να γνωρίσεις καλύτερα το αυτοκίνητο.

Είναι αρκετά δύσκολη κατάσταση στη Formula 1 τώρα, ειδικά μετά τις δοκιμές του χειμώνα: Έχεις τρεις ή τέσσερις ημέρες με αυτό το (νέο) είδος αυτοκινήτων και στη συνέχεια θα πρέπει να αποδώσεις. Έπειτα κάνεις λάθη στην κούρσα και δεν είσαι αρκετά καλός, γι ‘αυτό και είναι ένα δύσκολη η κατάσταση. Θα ήταν ωραίο να οδηγούμε περισσότερο.

[Photo Copyrights: Sauber F1 Team]