2014 Malaysian F1 GP - Ericsson - Caterham - CT05

Εξαρχής, η μύτη του μονοθεσίου της Caterham ήταν διαφορετική σε σχέση με τις λύσεις που εφάρμοσε ο ανταγωνισμός. Το αποτέλεσμα σίγουρα δεν ήταν όμορφο αισθητικά και απ’ ότι φάνηκε στις πίστες, δεν προσέφερε κάτι παραπάνω στην αεροδυναμική της CT05. Ο νέος επικεφαλής της ομάδας, Christijan Albers, δήλωσε πρόσφατα πως θα έρχονταν αναβαθμίσεις από την ομάδα, με τον αναπληρωτή επικεφαλής, Manfredi Ravetto, να αποκαλύπτει σε μέσο της πατρίδας του την παρουσίαση νέας μύτης για το μονοθέσιο.

Η νέα μύτη είναι μέρος ενός πακέτου καινοτομιών που φέρνουμε στο Spa, ως μια επίδειξη του πώς προσπαθούμε να αναζωογονήσουμε τις επιδόσεις μας, ακόμα κι αν βρισκόμαστε σε φάση αναδιάρθρωσης της ομάδας και ζούμε δύσκολες ημέρες, από τις οποίες ελπίζουμε να βγούμε σύντομα.

Οι αλλαγές στο Βέλγιο είναι, στην πραγματικότητα, μόνο η αρχή. Τα πιο σημαντικά πράγματα θα τα δείτε αργότερα.


Η Caterham χρησιμοποιεί την αεροδυναμική σήραγγα της Toyota στην Κολωνία και ελπίζει οι αναβαθμίσεις που εξέλιξε και δοκίμασε εκεί, να δώσουν ώθηση στην προσπάθεια που κάνει για να ξαναπιάσει σε απόδοση τη Marussia. Στο άλλο μέτωπο, αυτό της αντιπαράθεσης με τους 40 πρώην εργαζόμενους της ομάδας, δεν υπήρξε κάποια εξέλιξη και όλα δείχνουν πως το θέμα θα λυθεί στα δικαστήρια.

[Photo Copyrights: LAT Photographic]