VW-Golf-8-fotoshowBigImage-6b18aa5-804774

Η αλήθεια είναι πως την όγδοη γενιά του Volkswagen Golf την περιμένουμε το 2019, αλλά αναφορές από τη Γερμανία, κάνουν λόγο πως η ολοκαίνουργια 8η γενιά του best-seller αυτοκινήτου της Ευρώπης, θα έρθει το 2017, πέντε χρόνια μετά τη παρουσίαση της υπάρχουσας, 7ης γενιάς.

Οι φήμες θέλουν το μοντέλο να είναι “εντελώς διαφορετικό” από το σημερινό με νέα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, όπως νέα μπροστά και πίσω φωτιστικά σώματα. Θα είναι χαμηλότερο, πλατύτερο, πιο ευρύχωρο και πιο αεροδυναμικό και θα εξοπλίζεται με μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά ασφαλείας, όπως αυτόματο σύστημα στάθμευσης, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών, με το τελευταίο σύστημα να είναι επίσης διαθέσιμο στο νέο Passat που θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του αργότερα μέσα στο έτος.

Στο εσωτερικό του θα συναντάμε head-up display, νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με Mirror-Link το οποίο επιτρέπει στους οδηγούς να έχουν πρόσβαση στα smartphones τους και να τα χρησιμοποιούν μέσω της οθόνης αφής του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

VW-Golf-VII--fotoshowBigImage-9fbea28d-626107

Όπως και το σημερινό Golf, έτσι και η επόμενη γενιά θα βασίζεται πάνω στην MQB πλατφόρμα του VW Group, το οποίο στη προσπάθεια του να μειώσει τη κατανάλωση καυσίμου, εργάζεται πάνω σε πιο “πράσινους” κινητήρες, ενώ θέλει να μειώσει το βάρους του νέου Golf κατά 50 κιλά. Φήμες θέλουν την VW να τοποθετεί στο Golf 8 και τον τρικύλινδρο κινητήρα που τοποθέτησε πρόσφατα στο ανανεωμένο Polo, αλλά και ένα ηλεκτρικό σύστημα με βολάν, το οποίο θα δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς, προσθέτοντας ιπποδύναμη της τάξεως των 40 ίππων.

Επίσης η Volkswagen ετοιμάζει νέες coasting τεχνολογίες, οι οποίες θα αποσυμπλέκουν το κιβώτιο και θα σβήνουν τον κινητήρα, όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα, κινείται σε κατηφόρες ή φρενάρει. Τέλος η νέα γενιά του Golf θα εξοπλίζεται και με ηλεκτρικό turbo το οποίο θα τοποθετηθεί σε χαμηλού κυβισμού κινητήρες, ώστε να τροφοδοτεί με αέρα την τουρμπίνα, την ώρα που ο κινητήρας θα επιβραδύνει. Αυτό θα προετοιμάζει την μηχανική τουρμπίνα να δίνει από χαμηλές στροφές το 100% της δύναμης της, εξαλείφοντας με τον τρόπο αυτό το turbo lag.