RenaultSport R.S. 01 (2)

Η Renault μετά την παρουσίαση του Renaultsport R.S. 01, συνεχίζει τις δοκιμές του νέου της αγωνιστικού επί ισπανικού εδάφους. Βαμμένο σε μαύρο χρώμα το αγωνιστικό είναι χτισμένο πάνω σε ένα carbon monocoque σασί που πληροί τους κανονισμούς της LMP1 κατηγορίας, και το οποίο έχει εξελιχθεί από κοινού με την μετρ του είδους, Dallara. Το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου αγγίζει τα 1.100 κιλά, με τον κινητήρα του να προέρχεται από τη Nissan. Πιο συγκεκριμένα είναι ο V6 3,8-λίτρων κινητήρας του GT-R, που με την φροντίδα της Nismo αποδίδει περισσότερα από 500 άλογα και 600 Nm ροπή.

Η ισχύς περνάει στον δρόμο στους πίσω τροχούς μέσω ενός 7-τάχυτου σειριακού κιβωτίου της Sadev, με το αυτοκίνητο να έχει τελική πάνω από 300 χλμ/ώρα. Τα ελαστικά είναι της Michelin, ειδικά για αυτό το όχημα, που ντύνουν τις ζάντες 18 ιντσών της Braid, ενώ για την επιβράδυνση του R.S. 01 φροντίζουν εξαπίστονες δαγκάνες με κεραμικούς δίσκους 380 χλστ.

RenaultSport R.S. 01 (1)

Το υπόλοιπο σώμα του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένο από συνθετικά υλικά, και περιλαμβάνει ένα χαμηλό εμπρός splitter που κατευθύνει τον αέρα μπροστά από τους εμπρός τροχούς, και στη συνέχεια στις πλαϊνές εισαγωγές αέρα. Στο πίσω μέρος υπάρχει μια τεράστια αεροτομή και αναλόγου μεγέθους διαχύτη, ενώ τα φώτα είναι τεχνολογίας LED, με την εξάτμιση να διαθέτει διπλή απόληξη.

Έχει μήκος 4.710 χλστ., πλάτος 2 μέτρα ακριβώς, ύψος 1.166 χλστ., το μεταξόνιο του φτάνει τα 2.744 χλστ., ενώ τα μετατρόχια εμπρός είναι 1.675 χλστ. και 1.624 χλστ. πίσω. Οι 2-δρόμων ρυθμιζόμενες αναρτήσεις είναι της Öhlins, έχουν pushrod διάταξη με διπλά ψαλίδια, ενώ το αυτοκίνητο διαθέτει και το απαραίτητο roll cage ασφαλείας.

Το Renaultsport R.S. 01 θα κοστίζει €355.000 και θα συμμετάσχει στη σειρά World Series by Renault της επόμενης χρονιάς, στο πρωτάθλημα που θα το ονομάσει Renaultsport Trophy.