GP ITALIA F1/2014

Η F14 T έχει πρόβλημα στην τελική ταχύτητα, κάτι που προδίδει πως το PU της ομάδας δεν έχει την απαιτούμενη δύναμη. Αυτό δεν είναι κάτι το καινούριο, αφού, από την αρχή της χρονιάς ο 059/3 δείχνει να βρίσκεται πολύ πίσω από τον Mercedes PU106A Hybrid. Όμως, ο Kimi Raikkonen τόνισε σε συνέντευξή του, πως το ERS είναι αυτό που ταλαιπωρεί την ομάδα, με τον Alonso να εγκαταλείπει από πρόβλημα στο εν λόγω σύστημα στη Monza.

Νομίζω ότι σε συνθήκες αγώνα (το ERS) είναι ένα σημείο που πρέπει να εξετάσουμε, όμως, κατά τη διάρκεια της σεζόν, δεν είναι τόσο εύκολο (εξαιτίας του παγώματος στην εξέλιξη του κινητήρα).
Είμαι βέβαιος ότι μπορούμε να έχουμε βελτίωση 100 τοις εκατό κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Κάναμε ήδη κάποιες βελτιώσεις και νομίζω πως αν κοιτάξετε ορισμένους κατασκευαστές κινητήρων (σε σύγκριση με εμάς) στον ένα γύρο δεν είμαστε πολύ κακοί, αλλά στη συνέχεια, σε απόσταση αγώνα φαίνεται να δυσκολευόμαστε σε ορισμένα σημεία.

Παρότι στο Spa ο Φινλανδός τερμάτισε τέταρτος, στην Ιταλία η ένατη θέση ήταν ό,τι καλύτερο μπόρεσε να πάρει η Ferrari. Στις πίστες που ακολουθούν, ο Kimi περιμένει βελτίωση στα αποτελέσματα, αφού αυτές δεν έχουν τόσο μεγάλες απαιτήσεις από τη δύναμη του PU.

Είναι δύσκολο να πω (αν θα βελτιωθούμε στη Σιγκαπούρη), δεδομένου ότι είναι μια εντελώς διαφορετική σεζόν και διαφορετικό αυτοκίνητο (για μένα).

Περιμέναμε πως θα δυσκολευτούμε στη Monza, αλλά πιστεύω ότι οι επόμενες πίστες μας ταιριάζουν, δεδομένου ότι δεν είναι τόσο γρήγορες. Πρέπει να πάμε εκεί και να δούμε πώς θα είναι το αυτοκίνητο, αλλά περιμένω να είμαστε σε καλύτερη θέση.

[Photo Copyrights: Studio Colombo/Ferrari]