Women walk past Volkswagen and Honda cars on display at an automobile market in Beijing

Το μερίδιο των Γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών στη Κίνα αντιστοιχεί στο 24% της Κινεζικής αγοράς ή αλλιώς, κατέχουν το μερίδιο και των 25 Κινέζικων αυτοκινητοβιομηχανιών, όπως οι Geely, Great Wall, BYD και άλλες. Αυτό προκύπτει από τα στατιστικά του CPCA (China Passenger Car Association) με το VW Group να κατέχει ηγετική θέση στη Κίνα, η αγορά της οποίας έχει αυξηθεί κατά 8,1% κατά το πρώτο επτάμηνο του 2014.

Στη Κίνα το 2013 πουλήθηκαν περισσότερα από 20 εκατ. αυτοκίνητα, με μια πρόσφατη έρευνα της Delphi Automotive να αναφέρει πως έως τα τέλη της δεκαετίας, το 35% των παγκόσμιων πωλήσεων αυτοκινήτων θα γίνεται στη χώρα της Άπω Ανατολής. Πέρυσι, το ποσοστό αυτό κυμάνθηκε στο 16%, με την έρευνα να θεωρεί πως τα πολυτελή μοντέλα θα αυξήσουν σε μεγάλο βαθμό τις πωλήσεις τους στη Κίνα.

Η κυβέρνηση της Κίνας, ήδη κάνει προσπάθειες για να μειώσει την περιβαλλοντική μόλυνση, και προσπαθεί να κάνει τους Κινέζους να στραφούν στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η κυβέρνηση δίνει κίνητρα για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, την ώρα που την τελευταία δεκαετία, ο αριθμός των αυτοκινήτων που πωλούνται στην Κίνα αυξήθηκε από 2 εκατομμύρια το χρόνο σε περίπου 20 εκατ. Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν, ότι η κατανάλωση πετρελαίου αυξήθηκε από 250.000 βαρέλια ημερησίως σε 2,25 εκατ. βαρέλια ημερησίως, μεταξύ 2003 και 2013, σύμφωνα με μια νέα έκθεση από την Υπηρεσία Πληροφοριών Ενέργειας των ΗΠΑ. Ως αποτέλεσμα, από το 2009, η Κίνα έχει αναγκαστεί να εισάγει το ήμισυ του πετρελαίου της.