Η Honda φέρνει το Civic Type R Concept σε μπλε, δηλώνει θα είναι πιο γρήγορο και από το NSX Type R [w/video]

Σχετικά άρθρα

Honda-Civic-Type-R -Concept1

Με λιγότερες από 100 ώρες να απομένουν πριν την επίσημη έναρξη του φετινού Σαλονιού στο Παρίσι, η Honda αποκάλυψε πριν λίγα λεπτά την ανανεωμένη έκδοση του πρωτότυπου Civic Type R Concept που θα φέρει στη Γαλλική πρωτεύουσα, δίνοντας παράλληλα και νέες τεχνικές λεπτομέρειες.

Όσον αφορά το στιλιστικό κομμάτι, όπως μπορείς να διαπιστώσεις και ο ίδιος, δεν υπάρχουν δραματικές αλλαγές με ότι είδαμε στη Γενεύη τον περασμένο Μάρτιο και εντοπίζονται στο νέο μπλε μεταλλικό χρώμα, με τα άσπρα και κόκκινα γραφικά. Έτσι, το Civic Type R διατηρεί το πολύ επιθετικό bodykit, με τους έντονα τονισμένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, τα νέα sideskirts, τα φουσκωμένα φτερά, τη μεγάλη (σήμα κατατεθέν, πλέον) πίσω αεροτομή, τον “άγριο” διαχύτη, τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης και τις ζάντες ελαφρού κράματος μαύρου χρώματος.

Honda-Civic-Type-R -Concept3

Την ισχύ θα παρέχει ένας ολοκαίνουριος, δίλιτρος, τετρακύλινδρος turbo κινητήρας και, παρόλο που η ιαπωνική εταιρία δεν έχει επιβεβαιώσει επίσημα, θα αποδίδει “τουλάχιστον” 280 ίππους που θα συνδυάζεται με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, με τον κόφτη στροφών να βρίσκεται στις 7.000 σ.α.λ.

Το concept πιστεύεται ότι βρίσκεται πολύ κοντά στη τελική μορφή παραγωγής του, έχοντας εξελιχθεί οδηγικά και μηχανολογικά ειδικά για τα ευρωπαϊκά γούστα και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρία στο Swindon της Αγγλίας. Η κυκλοφορία του να αναμένεται μέσα στο 2015 και η Honda δηλώνει ότι θα προσφέρει επιδόσεις που δεν έχουμε ξαναδεί από κανένα άλλο προηγούμενο Type R, συμπεριλαμβανομένου των Integra, Accord, ακόμα και του NSX.

Honda-Civic-Type-R -Concept4

Ο Suehiro Hasshi, project leader για το Civic Type R στο R & D τμήμα της Honda σχολίασε:

Η Honda έχει τέσσερα Type R μοντέλα, το Civic, το Integra, το Accord και το NSX. Ο κινητήρας σε αυτό το νέο Honda Civic Type R δεν συγκρίνεται με κανένα σε ότι έχει να κάνει με την αγνή δύναμη, τη ροπής και απόκρισή του.

Honda-Civic-Type-R -Concept6

Πηγαίνοντας αντίθετα στο ρεύμα και της επιλογής ενός ημι-αυτόματου διπλού συμπλέκτη κιβωτίο, όπως και οι περισσότερες άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, η Honda επέλεξε να συνδέσει το υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα με ένα “παραδοσιακό” εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ώστε να “μεγιστοποιήσει την οδηγική απόλαυση“, που αν αναλογιστούμε τα εξαιρετικά κιβώτια του παρελθόντος, δε μπορώ να τους κατηγορήσω για την συγκεκριμένη επιμονή τους, ίσα ίσα το επικροτώ, με τον Hasshi να εξηγεί:

Το μηχανικό κιβώτιο επιτρέπει στους οδηγούς να επιλέγουν την ταχύτητα που θέλουν, για παράδειγμα, να κατεβάσουν από το πέμπτη με τρίτες όταν πλησιάζουν μια στροφή. Το concept του νέου Civic Type R είναι το αυτοκίνητο να αποτελεί πλήρως οδηγοκεντρικό, έτσι αυτή ήταν η καλύτερη επιλογή.

Honda-Civic-Type-R -Concept2

Η Honda θα προσθέσει ένα νέο κουμπί “+R” για το Civic Type R. Θα βρίσκεται στο πλάι του τιμονιού, και θα αλλάζει διάφορες παραμέτρους, όπως λέγεται η απόκριση του κινητήρα, του συστήματος διεύθυνσης και του νέου Adaptive Damper System τεσσάρων σημείων, με τον ιάπωνα τεχνικό να προσθέτει:

Στη βασική λειτουργία, το Civic Type R είναι εξαιρετικά ευέλικτο, ένα καθημερινό σπορ αυτοκίνητο με μια απολαυστική και ομαλή επιτάχυνση. Το κουμπί “+R” αναδεικνύει ένα πιο δυναμικό και αθλητικό αυτοκίνητο για τον οδηγό, που θα ανεβάζει τους σφυγμούς Η διαφορά στο χαρακτήρα είναι τεράστια. Η λειτουργία “+R” είναι ακραία, και το αυτοκίνητο είναι ιδανικό για χρήση σε πίστα και θα εκτιμηθεί από τον πραγματικά ενθουσιώδη σπορ οδηγό.

Honda-Civic-Type-R -Concept7

Τέλος, ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό που θα έχει το Type R είναι ο “άξονας διεύθυνσης”, ένα μηχανικό σύστημα που προστίθεται στην εμπρός ανάρτηση, και περιλαμβάνει δύο υποστηρικτικούς “κινητήριους μοχλούς” για να ελαχιστοποιηθεί η ροπή διεύθυνσης (torque steer) σε συνθήκες έντονης επιτάχυνσης.

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Νέο Honda Civic Type R: ασυναγώνιστο συγκρινόμενο ακόμα και με τα θρυλικά μοντέλα της μάρκας

  • Απαράμιλλες επιδόσεις συγκρινόμενο με όλα τα προηγούμενα μοντέλα Type R, όπως Civic, Integra, Accord και NSX
  • Εντυπωσιακός υπερτροφοδοτούμενος 2.0 i-VTEC που αποδίδει πάνω από 280 PS, θέτει νέα πρότυπα ισχύος, ροπής και απόκρισης κινητήρα
  • Νέο ‘+R’ mode για βελτιωμένες επιδόσεις στην πίστα
  • Υψηλόστροφος κινητήρας με το “κόκκινο” στις 7.000 rpm, σε συνδυασμό με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ομαλών αλλαγών σχέσεων
  • Καινοτόμο σύστημα προσαρμοζόμενων αποσβεστήρων τεσσάρων σημείων προσφέρει την απόλυτη οδική συμπεριφορά για σπορ οδήγηση
  • Το πρόσθετο σύστημα ‘steer axis’ ελαχιστοποιεί τις αντιδράσεις του τιμονιού παρέχοντας εξαιρετική πρόσφυση
  • To Civic Type R Concept με νέο μπλε χρώμα στο περίπτερο της Honda

Λίγο πριν ανοίξει τις πύλες του για το κοινό η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου το φετινό στο Παρίσι – Mondial de l’Automobile, η Honda αποκαλύπτει συναρπαστικές νέες λεπτομέρειες από το πολυαναμενόμενο Civic Type-R.

Το νέο καυτό hatch – που αναμένεται στις Ευρωπαϊκές εκθέσεις του χρόνου – θα είναι το πιο εξτρίμ Type R όλων των εποχών, σηματοδοτώντας το ξεκίνημα μιας νέας εποχής για τη μάρκα στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων.

Την ισχύ θα παρέχει ένας 2.0 i-VTEC κινητήρας της σειράς Earth Dreams Technology της Honda. Αποδίδοντας ιπποδύναμη πάνω από 280 PS, θα προσφέρει απαράμιλλες επιδόσεις συγκριτικά με οποιοδήποτε προηγούμενο μοντέλο Type R – συμπεριλαμβανομένων όλων των γενιών του Civic, και των θρυλικών σπορ εκδόσεων των Integra, Accord και NSX.

Η κινητήρια μονάδα του Honda Type R πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6 και δεν έχει καμία σχέση με οτιδήποτε κυκλοφορεί. Αν οι προκάτοχοί της ήταν ατμοσφαιρικοί κινητήρες, η νέα μονάδα ωφελείται από έναν υπερσυμπιεστή για αύξηση της ροπής στις χαμηλές στροφές. Σε συνδυασμό με υψηλές επιδόσεις στις υψηλές στροφές — συνώνυμο της τεχνολογίας VTEC της Honda και λατρεμένες από τους ιδιοκτήτες του Type R -θα προσφέρει μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία.

Ο Suehiro Hasshi, Large Project Leader του Civic Type R στο Honda R&D δήλωσε: «Η Honda έχει τέσσερις εκδόσεις του μοντέλου Type R – τα Civic, Integra, Accord και NSX. Ο κινητήρας στο νέο Honda Civic Type R υπερέχει όλων σε απόλυτη ισχύ, ροπή και απόκριση κινητήρα.»

Ο Hasshi-san τόνιζε ότι η απήχηση του αυτοκινήτου θα είναι πολύ μεγαλύτερη από ένα νέο, υψηλών επιδόσεων κινητήρα. Αρκετές μηχανολογικές καινοτομίες και βελτιώσεις κάνουν το νέο Civic Type R το απόλυτο αυτοκίνητο για τον οδηγό, που θα φορά επάξια το διάσημο κόκκινο έμβλημα ‘H’.

Για παράδειγμα, το Civic Type R θα σηματοδοτήσει το ντεμπούτο του νέου μπουτόν ‘+R’ της Honda. Αυτό βρίσκεται δίπλα στο τιμόνι και ενεργοποιεί το ‘+R‘ mode που υπόσχεται την πλέον συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Η απόκριση του κινητήρα μεγιστοποιείται με τη χαρτογράφηση της ροπής να αλλάζει σε πιο σπορ ρύθμιση και με έμφαση στις επιδόσεις. Το σύστημα διεύθυνσης ανταποκρίνεται πιο άμεσα και μαζί με το νέο σύστημα Προσαρμοζόμενων Αποσβεστήρων τεσσάρων σημείων – Adaptive Damper System, διασφαλίζει κορυφαία οδική συμπεριφορά.

Ο Hasshi εξηγεί: «Στο στάνταρ πρόγραμμα, το Civic Type R είναι εξαιρετικά ευέλικτο, ένα καθημερινό σπορ αυτοκίνητο με απολαυστική και άνετη επιτάχυνση. Το μπουτόν ‘+R’ φέρνει στην επιφάνεια ένα πιο δυναμικό και σπορ αυτοκίνητο που ανεβάζει την αδρεναλίνη του οδηγού. Η διαφορά στο χαρακτήρα είναι τεράστια. Το ‘+R’ mode είναι εξτρίμ: το αυτοκίνητο είναι ιδανικό για χρήση στην πίστα και αυτό θα εκτιμηθεί από τους πραγματικούς λάτρεις της σπορ οδήγησης.»

Ένα ακόμα παράδειγμα της καινοτόμου φιλοσοφίας της Honda είναι το σύστημα διεύθυνσης’ ‘steer axis’. Για να υποστηρίξει την ισχύ του υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρου i-VTEC κινητήρα, το εμπρός σύστημα ανάρτησης του νέου Civic Type R περιλαμβάνει αυτό το πρόσθετο μηχανικό σύστημα με δύο βασιλικούς πείρους υποστήριξης. Αυτό ελαχιστοποιεί τις αντιδράσεις στο τιμόνι κατά την επιτάχυνση και επιτρέπει στον οδηγό να εκμεταλλεύεται πλήρως τις οδηγικές ικανότητες του αυτοκινήτου.

Επιπλέον, ένα νέο Σύστημα Προσαρμοζόμενων Αποσβεστήρων τεσσάρων σημείων έχει εξελιχθεί ειδικά για το Civic Type R. Αυτό προσαρμόζει αυτόματα τη σκληρότητα των εμπρός

και πίσω αποσβεστήρων σε κλάσμα του δευτερολέπτου, σύμφωνα με τις οδηγικές συνθήκες. Με αυτό τον τρόπο το Civic Type R θα προσφέρει άνεση στο ταξίδι ενώ θα γίνεται σκληρό και ευέλικτο για πιο σπορ συμπεριφορά.

Το νέο Civic Type R θα ακολουθήσει τα χνάρια των προκατόχων του με εξατάχυτο, μηχανικό κιβώτιο. Η ομάδα εξέλιξης τάχθηκε υπέρ αυτής της επιλογής για μεγιστοποίηση της οδηγικής απόλαυσης.

Ο Hasshi εξηγεί: «Με το μηχανικό κιβώτιο οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν την ταχύτητα που επιθυμούν, για παράδειγμα, κατέβασμα από 5η σε 3η σχέση όταν πλησιάζουν σε μία στροφή. Φιλοσοφία του νέου Civic Type R είναι να αποτελεί ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο για τον οδηγό, επομένως αυτή ήταν η καλύτερη επιλογή.»

Το νέο Civic Type R δημιουργήθηκε και εξελίχθηκε ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες των Ευρωπαίων οδηγών. Θα κατασκευάζεται στο προηγμένο εργοστάσιο της Honda στο Swindon, της Βρετανίας, και αναμένεται στα καταστήματα των εμπόρων κατά τη διάρκεια του 2015.

Για να δείτε το τελευταίο Honda Civic Type R Concept car, επισκεφθείτε το περίπτερο της Honda στο Hall 3, στο 2014 Mondial de l’Automobile. Η συνέντευξη τύπου της Honda θα πραγματοποιηθεί σε αυτό το περίπτερο, στις 16.45 CET την Πέμπτη 2 Οκτωβρίου.

Η Ιστορία του Type R

1992 Πρώτη γενιά NSX Type R (Διάθεση μόνο στην Ιαπωνία)

Αυτό το αυτοκίνητο σηματοδότησε το ξεκίνημα της ιστορίας του Type R. Στόχος ήταν η δημιουργία ενός αυτοκινήτου που θα προσφέρει συναρπαστική οδηγική απόλαυση και την ταχύτητα ενός αγωνιστικού. Η σχεδιαστική γλώσσα του NSX Type R αποπνέει την αίσθηση ενός αγωνιστικού εργαλείου της F1. Ήταν επίσης η πρώτη φορά που παρουσιάστηκε το κόκκινο Έμβλημα της Honda και το λευκό αγωνιστικό του αμαξώματος για το Πρωτάθλημα.

Κινητήρας: 3.0L Εξακύλινδρος DOHC VTEC

Μέγιστη ισχύς: 280PS / 7.300 rpm

Μέγιστη ροπή: 30.0kg · m / 5.400 rpm

1995 Πρώτη γενιά Integra Type R (Διάθεση μόνο στην Ιαπωνία)

Κινητήρας: 1.8L Four-cylinder DOHC VTEC

Μέγιστη ισχύς: 200PS / 8.000 rpm

Μέγιστη ροπή: 18.5kg · m / 7.500 rpm

1997 Πρώτη γενιά Civic Type R (Διάθεση μόνο στην Ιαπωνία)

Κινητήρας: 1.6L Four-cylinder DOHC VTEC

Μέγιστη ισχύς: 185PS / 8.200 rpm

Μέγιστη ροπή: 16.3kg · m / 7.500 rpm

1998 Integra Type R (Διάθεση σε Ευρώπη & ΗΠΑ. Ήταν το πρώτο μοντέλο Type R που παρουσιάστηκε στην Ευρώπη)

Κινητήρας: 1.8L Four-cylinder DOHC VTEC
Μέγιστη ισχύς: 190PS / 8.000 rpm
Μέγιστη ροπή: 18.14kg · m / 7.300 rpm

1999 Accord Type R (Διάθεση μόνο στην Ευρώπη)

Κινητήρας: 2.2L Four-cylinder DOHC i-VTEC
Μέγιστη ισχύς: 212PS / 7.200 rpm
Μέγιστη ροπή: 22kg · m / 6.700 rpm

2001 Δεύτερη Γενιά Integra Type R (Διάθεση μόνο στην Ιαπωνία)

Κινητήρας: 2.0L Four-cylinder DOHC i-VTEC

Μέγιστη ισχύς: 162kW [220PS] / 8.000 rpm

Μέγιστη ροπή: 21kg · m / 7.000 rpm

2001 Δεύτερη Γενιά Civic Type R (Το πρώτο Civic Type R διατίθεται στην Ευρώπη)

Κινητήρας: 2.0L Four-cylinder DOHC i-VTEC

Μέγιστη ισχύς: 162kW [220PS] / 8.000 rpm

Μέγιστη ροπή: 21kg · m / 7.000 rpm

Ευρωπαϊκή έκδοση:
Κινητήρας: 2.0L Τετρακύλινδρος DOHC i-VTEC
Μέγιστη ισχύς: 200PS / 7,400 rpm
Μέγιστη ροπή: 20kg · m / 5,900 rpm

2002 Δεύτερη Γενιά NSX Type R (Διάθεση μόνο στην Ιαπωνία)

Κινητήρας: 3.2L 6 κύλινδρος DOHC VTEC

Μέγιστη ισχύς: 280PS / 7.300 rpm

Μέγιστη ροπή: 31.0kg · m / 5.300 rpm

2007 Τρίτη Γενιά Civic Type R

Κινητήρας: 2.0L Τετρακύλινδρος DOHC i-VTEC

Μέγιστη ισχύς: 225PS / 8.000 rpm

Μέγιστη ροπή: 21.9kg · m / 6.100 rpm

2007 Τρίτη Γενιά Civic Type R (Ευρωπαϊκή Έκδοση)

Κινητήρας: 2.0L Τετρακύλινδρος DOHC i-VTEC

Μέγιστη ισχύς: 201PS / 7.800 rpm

Μέγιστη ροπή: 193N · m /5.600 rpm

[/learn_more]

ΠηγήHonda

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Υπάλληλος τράκαρε μια Ferrari F40

Ένας 24χρονος Γερμανός υπάλληλος της αντιπροσωπείας αυτοκινήτων Mechatronik, είχε την ατυχία να τρακάρει μια Ferrari F40 ενώ την οδηγούσε για να την πάει να...