Jaguar XE Sportbrake

Μετά τα renderings για την γρήγορη έκδοση της νέας Jaguar XE, o Theophilus Chin μας δείχνει αρκετά ρεαλιστικά το πως θα είναι η station wagon έκδοση του μοντέλου, ή αλλιώς Sportbrake.


Η πρακτική έκδοση του βρετανικού μοντέλου είναι αναπόφευκτη και θα τεθεί απέναντι στην Mercedes-Benz C-Class Estate και BMW 3-Series Touring. Θα είναι κατασκευασμένη πάνω στην ολοκαίνουργια πισωκίνητη iQ[Al] αλουμινένια πλατφόρμα της Jaguar, που διαθέτει σώμα από 75% αλουμίνιο, κάνοντας το, το πρώτο αλουμινένιο αυτοκίνητο της κατηγορίας του.

Jaguar XE Sportbrake

Μηχανικά θα εξοπλίζεται με τους ίδιους κινητήρες της sedan έκδοσης, με τον κορυφαίο να είναι ένας 3,0-λιτρος V6 κομπρεσοράτο κινητήρα απόδοσης 340 ίππων στις 6.500 σ.α.λ και 450 Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ. Θα συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 5,1 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα (ηλεκτρικά περιορισμένα).

Επιπλέον, κάτω από το καπό της θα συναντάμε μια πλήρη γκάμα κινητήρων, της Euro 6 οικογένειας Ingenium. Ανάμεσα τους και ο 2,0-λιτρος diesel με εκπομπές CO2 μόλις 99 γρ/χλμ και 3,7 λίτρα/100 χλμ μέση κατανάλωση, αλλά και ο κομπρεσοράτος V8 κινητήρας 5,0-λίτρων στη κορυφαία έκδοση XE R-S (ή SVR) απόδοσης 495 ίππων, που θα επιτρέπει στο sedan να πιάνει τελική ταχύτητα μεγαλύτερη των 300 χλμ/ώρα. Όλοι οι κινητήρες θα συνεργάζονται με 6-τάχυτα μηχανικά και 8-τάχυτα αυτόματα κιβώτια.

Jaguar-XE-1