Audi-RS1-Sportback-Rendering-2-700x525

Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο Technical Director της Quattro GmbH, Stephan Reil, επιβεβαίωσε το γεγονός ότι δεν θα λανσαριστεί RS έκδοση του Audi A1.

Ποτέ μην λες ποτέ, αλλά δυστυχώς δεν είναι πολύ ρεαλιστικό. Ο βασικός λόγος, είναι οικονομικός. Όσο μικρότερο είναι το αυτοκίνητο, τόσο μικρότερο είναι το περιθώριο κέρδους, οπότε πρέπει να πουλήσεις ένα σωρό αυτοκίνητα για να συμφέρει.


Δεν είναι όμως μόνο αυτό:

Αγαπώ πραγματικά το S1. Είναι ένα πολύ cool αυτοκίνητο, αλλά για να έχεις τη σωστή διαφορά ιπποδύναμης ανάμεσα στο S1 και ένα πιθανό RS1, πρέπει να το RS1 να πλησιάσει το S3. Τότε έχεις ενδοεταιρικό ανταγωνισμό και αυτό είναι πρόβλημα

Δήλωσε ο Reil. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο το επερχόμενο RS3 δεν θα έχει περισσότερα από 360 άλογα.

Η ισχύς δεν είναι θέμα… το είδατε με το Clubsport Quattro Concept. Είχαμε έναν 5-κύλινδρο με 525 άλογα, οπότε αν βάζαμε αυτόν τον κινητήρα στο νέο RS3, θα “καίγαμε” τα RS4 και RS5

Είπε το υψηλόβαθμο στέλεχος της Quattro. Γυρνώντας στο RS3, η δημοσιογραφική test day –στο περιθώριο της οποία μίλησε ο Reil-, μας έφερε μερικές επιπλέον πληροφορίες. Εκτός από τα κλασικά που περιμένουμε από το RS3 (πιο “πρησμένο” εξωτερικό, τετραπλές απολήξεις, χαμηλότερη ανάρτηση κατά 25 mm κλπ), επιβεβαιώθηκε το ότι θα έχει περισσότερα από 340 άλογα. Όπως είπαμε προηγουμένως, δεν περιμένουμε από τον turbo 5-κύλινδρο να παράγει πάνω από 360-380 άλογα, αλλά σίγουρα θα είναι περισσότερα από 340. Οι μηχανικοί της Audi, διόρθωσαν απ’ ότι φαίνεται κάποια από τα γνωστά προβλήματα του RS3. Το νέο μοντέλο, θα είναι φυσικά τετρακίνητο αλλά χάρη στο νέο πίσω διαφορικό και το νέο software, δεν θα είναι υποστροφικό ενώ και τα φρένα, εκτός από σαφώς καλύτερη αίσθηση, θα έχουν και περισσότερη δύναμη.

Μαθαίνουμε επίσης, πως θα προσφέρεται ως extra μία πιο “ελεύθερη” εξάτμιση, καθώς και, για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο της κατηγορίας, carbon-ceramic φρένα στον εμπρός άξονα (τα πίσω ατσάλινα). Τα ελαστικά θα έχουν διάσταση 235/35/19 και στους τέσσερις τροχούς αλλά θα υπάρχει επιλογή για φαρδύτερα κατά 20 mm εμπρός ελαστικά. Τέλος, χάρη στην ελαφρύτερη κατά 50-55 κιλά, MQB πλατφόρμα, σημαντικά αναβαθμισμένη θα είναι και η δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου ενώ γι’ αυτούς που θέλουν κάτι παραπάνω, στον προαιρετικό εξοπλισμό, οι πελάτες θα βρούνε και μαγνητοροϊκές αναρτήσεις. Το RS3 αναμένεται να παρουσιαστεί στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο του 2015.