Είναι γνωστό το ανέκδοτο στην Αμερική: “Τι σημαίνει FIAT; Fix It Again Tony”. Ένα ανέκδοτο που κρατάει από αλλοτινές εποχές και στερεότυπα που δεν είναι η ώρα να αναλύσουμε. Χρόνια τώρα, η FIAT προσπαθούσε να αγνοήσει τον Tony από το ανέκδοτο, να προσποιηθεί πως δεν υπάρχει. Μία τακτική που δεν απέδωσε. Τώρα όμως, η στρατηγική άλλαξε και η Ιταλική εταιρία, αποφάσισε να κάνει τον Tony δικό της. Το αποτέλεσμα; Αυτή η ομολογουμένως διασκεδαστική διαφήμιση του 500Χ, έρχεται μετά από μία σειρά αμφιλεγόμενων spots ως όαση στην έρημο του τμήματος marketing της Fiat Αμερικής. Ή μήπως προτιμάς αυτή με το viagra;
http://youtu.be/a2R1y3NRkBE