mercedes china

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, οι πλουσιότεροι Κινέζοι επιλέγουν να αγοράσουν ένα μοντέλο της Mercedes-Benz. Στην έρευνα πήραν μέρος 800 ιδιοκτήτες πολυτελών αυτοκινήτων από 10 μεγάλες πόλεις της Κίνας, με τους ερευνητές να ήθελαν να μάθουν ποιες είναι οι διαφορές ανάμεσα στους ιδιοκτήτες των 8 πολυτελών αυτοκινητοβιομηχανιών.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, ο μέσος όρος ηλικίας ενός πολυτελούς αυτοκινήτου στη Κίνα είναι 33,5 ετών, έχοντας ετήσιο εισόδημα 984.000 γιουάν (€126.670). Οι κάτοχοι ενός Mercedes-Benz είναι οι πλουσιότεροι με ετήσιο εισόδημα 11,3 εκατ. γιουάν (1,48 εκατ. ευρώ), με αυτούς της Infiniti να βρίσκονται στη τελευταία θέση με 6,44 εκατ. γιουάν (€842.000). Η Audi είναι η πολυτελής εταιρία που κάνει τις μεγαλύτερες πωλήσεις στη Κίνα, με αρκετά από τα αυτοκίνητά της να καταλήγουν σε ανθρώπους που δουλεύουν για λογαριασμό της Κυβέρνησης, ενώ BMW επιλέγουν οι νεόπλουτοι Κινέζοι. Cadillac επιλέγουν εκείνοι που εργάζονται ως υψηλόβαθμα στελέχη ιδιωτικών επιχειρήσεων, με όσους αγοράζουν ένα μοντέλο της Lexus να μην έχουν σαφή χαρακτηριστικά. Η Infiniti και η Lincoln κερδίζουν ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς από τις υπόλοιπες εταιρίες, με την Volvo πλέον να πουλά τα περισσότερα μοντέλα της παγκοσμίως στη Κίνα. Για φέτος, η Volvo πιστεύει πως θα πουλήσει περισσότερα από 80.000 αυτοκίνητα στη Κίνα (61.146 αυτοκίνητα πούλησε το 2013), την ώρα που στις Η.Π.Α, η Σουηδική εταιρία πιστεύει πως θα πουλήσει 60.000 μονάδες. Απώτερος στόχος της Volvo είναι να πουλά 200.000 αυτοκίνητα ετησίως, μέσα στα επόμενα 4 χρόνια στη Κίνα.