OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Θα το πούμε για άλλη μία φορά. Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είναι η αύξηση της εμβέλειας τους. Αυτή, μπορεί να γίνει με 2-3 τρόπους. Με μεγαλύτερες μπαταρίες, με τη χρήση range extender κινητήρων ή με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ευρέως δικτύου φορτιστών. Το 2015, όπως δήλωσε ο Επικεφαλής των πωλήσεων και στρατηγικής των ηλεκτρικών οχημάτων της BMW, Jacob Harb, “θα είναι η χρονιά της υποδομής”.


Όπως έκανε η Tesla που επέκτεινε το δίκτυο Superchargers σε 135 σταθμούς στην Β. Αμερική, έτσι και η BMW, σχεδιάζει να κάνει το δικό της δίκτυο ταχυφορτιστών. Το δίκτυο της Γερμανικής εταιρίας θα χρησιμοποιεί τους DC Chargers που με σχετικά μικρό κόστος και σίγουρα μικρό μέγεθος, επιτυγχάνουν φόρτιση της τάξης του 80% σε μόλις 30 λεπτά. Χαρακτηριστική είναι η δήλωση του Harb για την ταχύτητα με την οποία θα υλοποιηθεί το πλάνο:

Δεν πιστεύω πως η Tesla θα χαρεί με το πόσο γρήγορα θα τοποθετηθούν αυτοί.

Το στέλεχος της BMW δεν αποκάλυψε τον ακριβή αριθμό των DC Chargers που θα αποτελούν το δίκτυο αλλά η επίσημη ανακοίνωση του πλάνου θα γίνει λογικά στο North American International Auto Show, τον Ιανουάριο στο Detroit.

Σε άλλα νέα σχετικά με τις δύο εταιρίες, πηγές εντός της BMW αποκάλυψαν στο Wirtschafts Woche πως δεν σκοπεύει να αγοράσει μετοχές της Tesla. Η δήλωση αυτή αφορά τα λόγια του Elon Musk στις οποίες ο CEO της Tesla υπαινισσόταν μία συνεργασία των δύο εταιριών σε διάφορους τομείς. Οι πηγές ανέφεραν πως στην βιομηχανία αυτοκινήτου, όλοι μιλούν με όλους και οι ανεπίσημες συζητήσεις μεταξύ BMW και Tesla ήταν ακριβώς αυτό – ανεπίσημες! Δεν παρέλειψαν επίσης να υποθέσουν πως “ο Musk μας χρησιμοποιεί για PR”.