Interlagos, Sao Paulo, Brazil. Sunday 9 November 2014. Romain Grosjean, Lotus E22 Renault. World Copyright: Glenn Dunbar/Lotus F1. ref: Digital Image _W2Q2467

Μια κάκιστη χρονιά διήνυσε το 2014 η ομάδα της Lotus. Μόλις 10 βαθμοί σε 19 αγώνες και 8η θέση στην τελική βαθμολογία, κάτι που μπορεί να πει αρκετά για την κατάσταση στην ομάδα του Enstone. Μεγάλο μερίδιο ευθύνης είχε και ο Renault Energy F1-2014 που βρισκόταν στο πίσω μέρος της E22, ωστόσο τα πράγματα αλλάζουν τη νέα χρονιά, μιας και η βρετανική ομάδα θα προμηθεύεται power unit από την Mercedes-Benz.


Το γεγονός αυτό, αλλά και το ισχυρό σοκ που ένιωσε φέτος η Lotus, κάνουν τον Nick Chester, Τεχνικό Διευθυντή, να πιστεύει ότι στο στόχαστρο πρέπει να υπάρχει η Williams, μια ομάδα που φέτος αποτέλεσε θετική έκπληξη.

Νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε ένα πολύ μεγάλο βήμα. Ξέρουμε την αξία του κινητήρα και ξέρουμε τα προβλήματά μας στην αεροδυναμική. Η λύση μερικών από αυτών των προβλημάτων σε συνδυασμό με τον κινητήρα θα μας επιτρέψει να κάνουμε ένα πολύ σημαντικό βήμα.

Η Williams έχει κάνει σπουδαία δουλειά. Αν έχουν μια καλή ανάπτυξη μέσα στον χειμώνα, τότε θα είναι δύσκολο να τους φτάσουμε αλλά θα πρέπει να προσπαθούμε να βρεθούμε στην πλάτη της Williams αν μπορούμε.

Ο Βρετανός τονίζει τη σημασία του power unit από τη Mercedes, λέγοντας πως δεν είναι μόνο η επιπλέον δύναμη (περίπου 75 άλογα), αφού η απόδοση του μονοθεσίου θα βελτιωθεί από άλλους τομείς. Παράλληλα, δείχνει αρκετή εμπιστοσύνη στο δυναμικό της ομάδας.

Το πακετάρισμα είναι πολύ διαφορετικό και αυτό δίνει μερικά πλεονεκτήματα στον τρόπο που μπορούμε να ψύξουμε το μονοθέσιο στο πίσω μέρος. Η διάταξη είναι τόσο καλή που ανοίγονται νέοι τρόποι στο πώς μπορείς να σχεδιάσεις το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

Έχουμε πολλούς καλούς ανθρώπους. Χάσαμε αρκετούς στο τέλος του 2013, αλλά έχουμε ακόμα πολλούς δυνατούς ανθρώπους, οι οποίοι ξέρουν να κατασκευάζουν καλά αυτοκίνητα. Νομίζω πως μπορούμε να επιστρέψουμε σε μεγάλο βαθμό την επόμενη χρονιά.