2015 Honda CR-V facelift (Euro-spec)

Η Honda έδωσε νέες πληροφορίες και φωτογραφίες για την ανανεωμένη ευρωπαϊκή έκδοση του CR-V, που έκανε το ντεμπούτο του στο Παρίσι, τον περασμένο Οκτώβριο και θα είναι διαθέσιμο στο κοινό από την ερχόμενη άνοιξη.

2015 Honda CR-V facelift (Euro-spec)

Το αυτοκίνητο, όπως και η αμερικανική εκδοχή του, έχει αποκτήσει νέους προφυλακτήρες, νέα φωτιστικά σώματα με LED, νέα γρίλια, νέους πλαϊνούς καθρέπτες με ενσωματωμένα φλας, νέες ζάντες, νέους προβολείς ομίχλης, νέο κάτω μέρος του πίσω προφυλακτήρα, χρωμιομένες λεπτομέρειες και φιμέ παράθυρα.

2015 Honda CR-V facelift (Euro-spec)

Στην καμπίνα υπάρχει πλέον το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Honda Connect, που θα τοποθετείται σε όλες τις εκδόσεις και περιλαμβάνει μια οθόνη επτά ιντσών. Παρέχει συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth, τη τεχνολογία MirrorLink, κάμερα οπισθοπορείας και έρχεται “πακέτο” με εννέα προεγκατεστημένες εφαρμογές.

2015 Honda CR-V facelift (Euro-spec)

Η μεγαλύτερα αλλαγή όμως βρίσκεται κάτω από το καπό, όπου μηχανικά, ο 2,2-λίτρων i-DTEC diesel δίνει τη θέση του στον νέο 1.600αρη i-DTEC απόδοσης 160 ίππων με 350 Nm ροπής. Ο κινητήρας είναι διαθέσιμος μόνο με σύστημα τετρακίνησης και συνεργάζεται είτε με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, είτε με ένα 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

2015 Honda CR-V facelift (Euro-spec)

Με το πρώτο εκπέμπει 130 γρ/χλμ CO2, ενώ με το δεύτερο 135 γρ/χλμ CO2. O 1.6-liter i-DTEC με τα 120 άλογα με την κίνηση στους μπροστά τροχούς, εκπέμπει 117 γρ/χλμ συνεργαζόμενος με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ θα παραμείνει στη γκάμα και ο 2-λιτρος i-VTEC βενζίνης με τα 155 άλογα, με τους δύο αυτούς κινητήρες να πληρούν πλέον τις προδιαγραφές του Euro 6.

Δελτίο Τύπου

Αισθητικά ανανεωμένο και σημαντικά αναβαθμισμένο το 2015 Honda CR-V με νέους Κινητήρες και νέες Τεχνολογίες

  • Αισθητική ανανέωση εσωτερικού και εξωτερικού χαρίζει στο 2015 CR-V πιο εντυπωσιακή και σοφιστικέ παρουσία στο δρόμο
  • Νέος ισχυρότερος 1.6 i-DTEC diesel με ιπποδύναμη 160 PS και ροπή 350 Nm
  • Νέο αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων παράγει μειωμένους ρύπους με βελτιωμένη κατανάλωση
  • Νέα τεχνολογία ενημέρωσης & ψυχαγωγίας παρουσιάζεται σε όλη τη γκάμα

Το Honda CR-V ανανεώθηκε για το 2015 με φρέσκια σχεδίαση, αναθεωρημένη γκάμα κινητήρων και νέες τεχνολογίες στοχεύοντας να προσελκύσει ακόμα περισσότερους Ευρωπαίους αγοραστές.

Το ανανεωμένο CR-V που πρόκειται να κυκλοφορήσει φέτος την Άνοιξη, υιοθετεί πιο τολμηρή και σπορτίφ εξωτερική εμφάνιση, πάντα με μοναδικό στυλ Honda. Οι πιο αξιοπρόσεκτες αλλαγές βρίσκονται μπροστά, με ανασχεδιασμένους προβολείς που ενώνονται οπτικά με τη νέα μάσκα. Επιπλέον, ο νέος προφυλακτήρας και η νέα ποδιά αυξάνουν το πλάτος του CR-V υποδηλώνοντας βελτιωμένη ευστάθεια, ενώ παράλληλα χαμηλώνουν το οπτικό κέντρο βάρους. Τέλος, τα ανασχεδιασμένα πίσω φώτα LED χαρίζουν στο CR-V μία πιο τρισδιάστατη εμφάνιση.

Ο στόχος της Honda να δημιουργήσει ένα πιο κομψό και λειτουργικό εσωτερικό επιτεύχθηκε με ένα ανασχεδιασμένο, χρωμιωμένο ένθετο που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό και με τη χρήση υλικών υψηλής ποιότητας σε βασικές επιφάνειες. Ένας συρόμενο υποβραχιόνιο (60 mm εμπρός/πίσω) ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα αυξάνει την ευελιξία και άνεση.

Νέοι, πιο αποδοτικοί κινητήρες

Το τετρακίνητο CR-V θα διατίθεται με έναν ισχυρότερο κινητήρα diesel και νέο, πιο αποδοτικό αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων (διαθέσιμο στις αρχές του καλοκαιριού).

Ο νέος τετρακύλινδρος 1.6 i-DTEC diesel, της σειράς Earth Dreams Technology της Honda, αποδίδει αισθητά υψηλότερη ισχύ από τον προκάτοχό του, με τις μέγιστες τιμές ισχύος και ροπής να αγγίζουν τα 160 PS και 350 Nm αντίστοιχα.

Ο κινητήρας μπορεί να συνδυάζεται με δύο κιβώτια: είτε με ένα εξατάχυτο μηχανικό για εκπομπές CO2 κάτω των 130g/km, ή – για πλήρη αξιοποίηση της απόδοσης του νέου κινητήρα – με ένα αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων (διαθέσιμο στις αρχές του καλοκαιριού). Με το κιβώτιο εννέα σχέσεων, το CR-V εκπέμπει κάτω από 135 g CO2/km, μείωση 20% συγκριτικά με το προηγούμενο πεντατάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Το 2WD diesel CR-V, που διατίθεται με μηχανικό κιβώτιο, συνεχίζει τους κινητήρες του τρέχοντος μοντέλου. Με τον 1.6 i-DTEC 120 PS, οι ρύποι του δεν υπερβαίνουν τα 115 g/km*. Ο βενζινοκινητήρας 2.0 i-VTEC παραμένει διαθέσιμος, με ισχύ 155 PS, ενώ τώρα πληροί τις προδιαγραφές Euro 6.

Νέα τεχνολογία infotainment

Οι Ευρωπαίοι αγοραστές του CR-V, ΜΥ 2015 θα έχουν το προνόμιο να απολαύσουν μία από τις πρώτες εφαρμογές του Honda Connect, του καινοτόμου, νέου συστήματος infotainment της εταιρίας με εφαρμογές για smartphones.

Το σύστημα προσφέρει μεγαλύτερη άνεση και συνδεσιμότητα εν κινήσει, με μία ευρεία γκάμα λειτουργιών που προβάλλονται σε οθόνη αφής επτά ιντσών. Το Honda Connect παρέχει στους εμπρός επιβάτες ταχεία πρόσβαση στα πάντα, από πληροφορίες οχήματος, κάμερα οπισθοπορείας και μουσική μέχρι συνδεσιμότητα Bluetooth για τα τηλέφωνά τους και συμβατότητα με τεχνολογία MirrorLink.

Οι λειτουργίες του νέου συστήματος περιλαμβάνουν πρόσβαση στο internet, εννέα προεγκατεστημένες εφαρμογές – και πρόσβαση στο Honda App Center – προαιρετικό, δορυφορικό σύστημα πλοήγησης Garmin, απεικόνιση λειτουργιών ηχοσυστήματος, AM/FM/DAB και ιντερνετικό ραδιόφωνο, διεπαφή τηλεφώνου και συνδεσιμότητα Bluetooth. Επιπλέον προσφέρει κάμερα οπισθοπορείας με οδηγίες παρκαρίσματος και μία σειρά πληροφοριών του οχήματος όπως χιλομετρητή ταξιδιού, κατανάλωση και χρόνο ταξιδιού.

* Προκαταρτικά δεδομένα, εκκρεμεί επίσημη έγκριση WVTA.