Έτσι λειτουργεί το DSG κιβώτιο της Volkswagen

Σχετικά άρθρα

dsg

Το DSG κιβώτιο της Volkswagen, το διάσημο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο ταχυτήτων της VW πρωτοπαρουσιάστηκε το 2003 στο Golf R32. Από τότε η VW έχει βγάλει αρκετές εκδόσεις του (ξηρού και υγρού τύπου), 6 και 7 σχέσεων που τις χρησιμοποιεί σε διαφορετικούς κινητήρες, αναλόγως το πόση ροπή παράγουν αυτοί. Έτσι έχουν βγει στην αγορά το DQ250 (6 σχέσεις – αντοχή 350 Nm ροπή), το DQ200 (7 σχέσεις – αντοχή 250 Nm ροπής), DQ500 (7 σχέσεις – αντοχή 600 Nm ροπής), ενώ η VW ετοιμάζει και το 10-τάχυτο DSG, το DQ511 που αντέχει ροπές της τάξης των 550 Nm.

Στο video που ακολουθεί, θα δεις τον τρόπο λειτουργίας αυτού του αυτόματου κιβωτίου, με δύο άξονες κίνησης-μετάδοσης, με τον κάθε άξονα να έχει το δικό του συμπλέκτη, με τον έναν να επιλέγει τις μονές και τον άλλον τις ζυγές ταχύτητες. Έτσι, όταν αποσυμπλέκεται μια ταχύτητα, έχει ήδη εμπλακεί η αμέσως επόμενη. Αυτή η διάταξη επιτρέπει στο DSG να αλλάζει διαδοχικά τις ταχύτητες ή να περάσει αμέσως σε οποιαδήποτε από τις έξι/επτά/δέκα επόμενες ταχύτητες (ή και το αντίστροφο), ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού, με τις αλλαγές να γίνονται μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, χωρίς κραδασμούς και χωρίς διακοπές της ώσης.

[Thanks for the tip, johnny]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Υπάλληλος τράκαρε μια Ferrari F40

Ένας 24χρονος Γερμανός υπάλληλος της αντιπροσωπείας αυτοκινήτων Mechatronik, είχε την ατυχία να τρακάρει μια Ferrari F40 ενώ την οδηγούσε για να την πάει να...