2015-hyundai-sonata-limited-badge

Δύσκολα βρίσκεις εταιρία που να σημείωσε τα άλματα προόδου που σημείωσε τα τελευταία χρόνια η Hyundai –και η Kia φυσικά-. Μιλάμε για μία γενικά καλύτερη εταιρία. Κατασκευάζει καλύτερα αυτοκίνητα. Έχει καλύτερο marketing. Έχει σημαντικά καλύτερη φήμη η οποία βελτιώνεται ακόμα. Γιατί λοιπόν τα κέρδη της Hyundai για το τέταρτο τρίμηνο του 2014 μειώθηκαν κατά 19% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2013;

Η απάντηση είναι απλή. Η Hyundai έγινε αυτό που έγινε στις πλάτες του αδύναμου won –του νομίσματος της Ν. Κορέας. Ήταν σε θέση να εξάγει φθηνά αυτοκίνητα, να τα πουλά φθηνότερα από τον ανταγωνισμό και να αποκομίζει τα κέρδη! Το won όμως δυνάμωσε και μάντεψε ποιο νόμισμα έπεσε; Ναι, σωστά μάντεψες, το yen της Ιαπωνίας! Έτσι, το συγκριτικό πλεονέκτημα, πέρασε στα χέρια των Ιαπωνικών εταιριών… τουλάχιστον μέχρι να αλλάξουν και πάλι οι ισοτιμίες, κάτι που δεν περιμένουμε να γίνει εντός του 2015.

Βέβαια, με ότι συνέβη μέσα στο 2014, οι επενδυτές της Hyundai έχουν θορυβηθεί. Δεν αναφέρομαι μόνο στην πτώση των κερδών αλλά και στην περίεργη απόφαση της Κορεατικής εταιρίας να αγοράζει μία έκταση στην συνοικία Gangnam της Σεούλ έναντι 10.6 τρισεκατομμυρίων won. 3 φορές η εμπορική αξία της συγκεκριμένης έκτασης… Για να ηρεμήσει λοιπόν τους επενδυτές, η Hyundai σχεδιάζει να ξοδέψει ένα σημαντικό ποσό. Το μέρισμα για τους επενδυτές αυξήθηκε κατά 50% σε σύγκριση με το 2013 και εκπρόσωπος της εταιρίας δήλωσε ότι η Hyundai θα συνεχίσει να αυξάνει το μετοχικό της μέρισμα μέχρι να φτάσει στα επίπεδα άλλων εταιριών.

New GDSI

Στις σχετικές ειδήσεις, η Hyundai ξεκίνησε τη λειτουργία της μεγαλύτερης αντιπροσωπείας της Ευρώπης με την οποία προβάλει τη νέα παγκόσμια εταιρική ταυτότητα του εμπορικού της χώρου. Βρίσκεται στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας και είναι μία από τις 200 αντιπροσωπείες στην Ευρώπη, που δημιουργήθηκε με τη νέα ταυτότητα έως το τέλος του 2014. Βρίσκεται κοντά στις εγκαταστάσεις της Hyundai Motor Europe και λειτουργεί από το νέο συνεργάτη του δικτύου της «Delta Automobile». Η διώροφη κάθετη μονάδα διαθέτη έκθεση αυτοκινήτων εκτάσεως 2.466 μ2 και επιπλέον χώρο 2.000 μ2 για το συνεργείο της μονάδας. Μέχρι το 2018, 6.000 αντιπροσωπείες της Hyundai Motor σε παγκόσμιο επίπεδο θα διαθέτουν τη νέα εταιρική ταυτότητα της μάρκας.

Δελτίο Τύπου

Τα εγκαίνια της μεγαλύτερης αντιπροσωπείας της στην Ευρώπη πραγματοποίησε η Hyundai Motor

προβάλλοντας τη νέα της εταιρική ταυτότητα

  • Νέα αντιπροσωπεία στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας, κοντά στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στην Ευρώπη ξεκίνησε τη λειτουργία της.
  • 200 περιοχές σε όλη την Ευρώπη είχαν νέα ταυτότητα έως το τέλος του 2014
  • Καινοτόμος χρήση του χώρου και της τεχνολογίας προσφέρει κορυφαία εμπειρία στον πελάτη

Η Hyundai Motor έθεσε σε λειτουργία τη μεγαλύτερη αντιπροσωπεία της Ευρώπης προβάλλοντας τη νέα παγκόσμια εταιρική ταυτότητα του εμπορικού της χώρου. Βρίσκεται στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας και είναι μία από τις 200 αντιπροσωπείες στην Ευρώπη, που δημιουργήθηκε με τη νέα ταυτότητα έως το τέλος του 2014.

Βρίσκεται κοντά στις εγκαταστάσεις της Hyundai Motor Europe και λειτουργεί από το νέο συνεργάτη του δικτύου της «Delta Automobile». Η διώροφη κάθετη μονάδα διαθέτη έκθεση αυτοκινήτων εκτάσεως 2.466 μ2 και επιπλέον χώρο 2.000 μ2 για το συνεργείο της μονάδας.

Υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της Hyundai Motor να προσφέρει υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης στους πελάτες της και να γίνει το πιο αγαπημένο εμπορικό σήμα στο χώρο της αυτοκίνησης, η νέα ταυτότητα ξεπερνά τον παραδοσιακό εκθεσιακό χώρο. Συνδυάζει μεγάλους χώρους, μοντέρνα επίπλωση και στοιχεία τελευταίας τεχνολογίας για να προσδώσει μια βελτιωμένη εμπειρία στον πελάτη.

Ο κ. Byung Kwon Rhim, Πρόεδρος της Hyundai Motor Europe, σχολίασε: «Οι πελάτες μας βρίσκονται στο επίκεντρο όλων όσων κάνουμε, έτσι η νέα ταυτότητα των αντιπροσωπειών μας έχει σχεδιαστεί για εκείνους. Παρέχει χώρο για τις πωλήσεις και τη δέσμευση των after-sales υπηρεσιών μας και προσθέτει μια νέα διάσταση – όπου οι πελάτες μπορούν να βιώσουν πραγματικά τη μάρκα Hyundai».

 

Εμπνευσμένο από το συναίσθημα του πελάτη, την κίνηση των οχημάτων και την ύπαιθρο, η σχεδιαστική γραμμή «EΜotion Park» διαθέτει ένα ζεστό εξωτερικό σε χάλκινες αποχρώσεις, όπου σε συνδυασμό με το φυσικό φως που ρέει από τον εσωτερικό χώρο, έχει ως αποτέλεσμα ένα φωτεινό, ευάερο και εκλεπτυσμένο περιβάλλον.

Οι πελάτες απολαμβάνουν ένα χαλαρωτικό και εμπνευσμένο περιβάλλον, με αίθουσες αναμονής και υπολογιστές tablet που δίνουν στους επισκέπτες μια νέα διάσταση, στην οποία μπορούν να διερευνήσουν τη μάρκα Hyundai.

Μέχρι το 2018, 6.000 αντιπροσωπείες της Hyundai Motor σε παγκόσμιο επίπεδο θα διαθέτουν τη νέα εταιρική ταυτότητα της μάρκας.