vw golf production plant factory

Η Volkswagen, σύμφωνα με τον CFO της (οικονομικό διευθυντή της) Hans Dieter Poetsch, θέλοντας να περιορίσει το κόστος παραγωγής κατά 5 δισ. ευρώ ετησίως, θέλει να μειώσει τα ανταλλακτικά του Polo και του Golf, με τον Poetsch να λέει πως κάτι τέτοιο θα μείωνε σημαντικά το κόστος, αυξάνοντας έτσι τα κέρδη της εταιρίας.


Συγκεκριμένα, η 2η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου, θα μπορούσε να μειώσει τον αριθμό των μοντέλων των μπαταριών και τις λάμπες που χρησιμοποιεί στο εσωτερικό του Golf, περίπου στο μισό, με τον Poetsch να συμπληρώνει πως ακόμη ένας τρόπος μείωσης του κόστους είναι να μειωθούν κατά 30% οι προσφερόμενοι κινητήρες και κιβώτια στην επόμενη γενιά του Polo.

Απώτερος στόχος της Volkswagen είναι, μειώνοντας το κόστος να αυξήσει τα περιθώρια κέρδους των αυτοκινήτων της, από το 2,9% στο 6%, έτσι ώστε να πιαστεί ο στόχος κερδοφορίας που έχει θέσει για το 2018. Για το 2014 ο Poetsch δηλώνει πως το περιθώριο κέρδους θα φτάσει το 3%, με την VW να πουλά 6,12 εκατ. αυτοκίνητα (και 7,8 εκατ. λουκάνικα).