F1 Testing Jerez de la Frontera, Spain 1 - 4 February 2015

Λάθη και προβλήματα επηρέασαν την πρόοδο της Red Bull στις πρώτες χειμερινές δοκιμές. Η Αυστριακή ομάδα σημείωσε 164 γύρους τις τέσσερις αυτές μέρες, αριθμός μεγαλύτερος μόνο από το άθροισμα της McLaren, η οποία έχει το σημαντικό ελαφρυντικό του νέου κινητήρα και όλοι θυμόμαστε πόσο δυσκολεύτηκαν οι υπόλοιποι κατασκευαστές στην ίδια πίστα πέρυσι.


Ο Kvyat είναι το νέο πρόσωπο στην ομάδα και την πρώτη μέρα που βρέθηκε στο κόκπιτ της RB11, έκανε λάθος, καταστρέφοντας τη μια και μοναδική νέα εμπρός πτέρυγα της ομάδας, πράγμα που περιόρισε τα χιλιόμετρα. Την δεύτερη μέρα που ο νεαρός Ρώσος είχε στη διάθεσή του, ένα πρόβλημα με το ERS του κινητήρα της Renault, σήμαινε πως και πάλι πέρασε αρκετό χρόνο στα pits. Όπως είναι φυσικό, ο Ρώσος ξέρει πως η ομάδα δεν έμεινε πλήρως ικανοποιημένη από το πρόγραμμα της Χερέθ.

Κάθε γύρος μετράει, κάθε γύρος είναι σημαντικός. Προφανώς δεν βρισκόμαστε εκεί που θα θέλαμε, εκεί όπου πρέπει να είμαστε, και θα συνεχίσουμε την πρόοδο.

Τα προβλήματα είναι πάντα προβλήματα και απλά πρέπει να τα λύσουμε. Δεν είναι κάτι που μπορώ εγώ να διορθώσω, κι εμείς θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε όλοι, υποστηρίζοντας ο ένας τον άλλο. Προσωπικά, εμπιστεύομαι την Renault και εμπιστεύομαι την Red Bull, ότι θα βγάλουν χρήσιμα συμπεράσματα από αυτό.

Είναι πάρα πολύ νωρίς για βγάλουμε συμπεράσματα. Η δοκιμή αυτή θα έχει πάρα πολλή ανάλυση και θα δούμε. Θα δούμε. Δεν είναι εύκολο να μειώσεις τη διαφορά (από την Mercedes) στο μηδέν, με ένα χτύπημα των χεριών. Γι ‘αυτό ακριβώς πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά. Μόνο σκληρή δουλειά, βήμα προς βήμα, θα μας φέρει εκεί που θέλουμε.

Gene Haas Formula One Press Conference

Η Red Bull είχε δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια μια πολύ δυνατή ομάδα μηχανικών. Έτσι, ακόμη και πρώην στελέχη της, δεν μένουν για καιρό εκτός Formula 1. Το ίδιο συνέβη και με τον Rob Taylor, πρώην επικεφαλής σχεδιαστή της Red Bull, ο οποίος αναλαμβάνει τον ίδιο ρόλο στην Haas F1 Team, με σκοπό την επίβλεψη του έργου της Dallara, η οποία ανέλαβε την κατασκευή σασί υπό κλίμακα, για δοκιμές. Τέλος, ο Gene Haas προχώρησε και σε αποκαλύψεις για τα πιθανά χρώματα που θα φέρουν τα μονοθέσιά του, δηλώνοντας:

Θα θέλαμε να έχουμε κάτι με εταιρική εικόνα, αλλά από την άλλη πλευρά θες ένα αυτοκίνητο που μπορείς να δεις. Μετά από λίγο, όλα αυτά τα ασημί ή γκρι αυτοκίνητα γίνονται το ίδιο.

Όλοι πάνε με τα χρώματα του ουράνιου τόξου και κάτι μονόχρωμο θα είναι εύκολα προσδιορίσιμο. Θες να σε ξεχωρίζουν. Μου αρέσει κίτρινο. Προσωπικά, πιστεύω ότι ένα κίτρινο θα ήταν ωραίο.

[Photo Copyrights: XPB Images]