Walter Rohrl porsche 911 991

Η Porsche έχει επιβεβαιώσει πως η επόμενη 911 θα φορά αποκλειστικά turbo κινητήρες εκτός από τις GT3 και GT3 RS και τώρα, ο ζωντανός θρύλος των αγώνων ταχύτητας, Walter Röhrl αποκαλύπτει λεπτομέρειες για τους κινητήρες αυτούς.

Οι turbo κινητήρες θα τοποθετηθούν από την facelift γενιά της 911, με την 911 Carrera να φορά έναν turbo 2,7-λίτρων boxer εξακύλινδρο κινητήρα απόδοσης κοντά στους 353 ίππους, ενώ η Carrera S θα φορέσει έναν boxer εξακύλινδρο κινητήρα 3,0-λίτρων απόδοσης περίπου 435 ίππων. Σήμερα να θυμίσω πως η 911 Carrera φορά έναν ατμοσφαιρικό 3,4-λίτρων απόδοσης 350 ίππων και η Carrera S έναν ατμοσφαιρικό 3,8-λίτρων απόδοσης 400 ίππων.

Για την ροπή δεν μίλησε ο Röhrl, σίγουρα θα είναι μεγαλύτερη από αυτή των 390 Nm και 440 Nm των σημερινών Carrera και Carrera S, αλλά είπε πως δεν είναι πολύ ενθουσιασμένος με την μετάβαση στους turbo κινητήρες για την 911. Συγκεκριμένα είπε:

Δεν έχει σημασία πόσο καλός είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας. Το σίγουρο είναι πως δεν μπορεί να έχει την απόκριση στο γκάζι ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα. Αυτός είναι και ο λόγος που αγόρασα μια Boxster Spyder, επειδή κινητήρας σαν αυτό που φορά, δεν θα ξαναγίνει.

Αναφερόμενος σχετικά με τον ήχο των τετρακύλινδρων boxer κινητήρων των επόμενων Boxster και Cayman, ο Γερμανός δεν είπε και τα καλύτερα, τουλάχιστον στη παρούσα φάση τους:

Οι turbo κινητήρες της 911, τουλάχιστον δεν είναι όπως το τετρακύλινδρο boxer turbo μοτέρ της επόμενης Boxster. Αυτός ακούγεται σαν ένα Volkswagen Beetle. Δεν κάνω πλάκα! Λέω τα παιδιά: Θα αστειεύεστε με αυτό τον ήχο, έτσι δεν είναι; Και πήρα την απάντηση πως εργάζονται πάνω σε αυτό. Είμαι βέβαιος ότι θα κάνουν το σωστό.

Τάδε έφη Walter Röhrl. Και όταν μιλά ο Röhrl, όλοι σταματάμε και τον ακούμε ευλαβικά.

Bonus! Δες και μια 911 Targa να κάνει έναν γύρο στην ιστορική διαδρομή του αγώνα Targa Florio στη Σικελία, μήκους 72 χλμ.