459640158

Η Takata προσπαθεί να βγει εδώ και καιρό από την τρύπα την οποία έσκαψε για τον εαυτό της, διπλασιάζοντας την παραγωγή για τα εξαρτήματα των προβληματικών αερόσακων αλλά ακόμα δεν έχει γίνει σαφές το μέλλον της. Υπάρχει περίπτωση, αν η Ιαπωνική εταιρία δεχθεί σημαντικό πλήγμα στα οικονομικά της, είτε μέσω προστίμου, είτε μέσω αποζημιώσεων/συμβιβασμών στα δικαστήρια ή έξω από αυτά, να μην μπορεί να ανταπεξέλθει. Και αν συμβεί κάτι τέτοιο, η θέση των αυτοκινητοβιομηχανιών θα είναι πολύ δύσκολη.

Η Honda έχει κάνει γνωστές τις προθέσεις της. Εκτός του ότι αναγκαστικά, έριξε τις προβλέψεις της για τις ετήσιες πωλήσεις ώστε να εστιάσει περισσότερο στην ποιότητα των μοντέλων της, έχει ήδη συνάψει συμφωνία με άλλον προμηθευτή για ανταλλακτικά και φημολογείται ότι θα εγκαταλείψει γενικά την Takata στο μέλλον. Βέβαια, ο απερχόμενος –πλέον- CEO της Honda, Takanobu Ito, έχει αφήσει ανοιχτή μία χαραμάδα λέγοντας ότι “αν η Takata ζητήσει βοήθεια από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, θα εξετάσουμε το ζήτημα”. Ωστόσο θα πρέπει να αναφέρουμε ότι στους κύκλους των αναλυτών, δεν υπάρχει ιδιαίτερος προβληματισμός δεδομένης της καλής οικονομικής κατάστασης του προμηθευτή…