JAPAN-US-AUTO-RECALL-TAKATA-REGULATE-AUTOMOBILE

Η Takata έχει αναγκαστεί να κατασκευάσει περίπου 32 εκατομμύρια νέους αερόσακους, ώστε αλλάξει όλους τους προβληματικούς αερόσακους που έχουν τοποθετηθεί σε εκατομμύρια αυτοκίνητα, με το πρόβλημα να εντοπίζεται στην πυκνότητα του υλικού στον πυροκροτητή της πλευράς του συνοδηγού για την ανάπτυξη του αερόσακου. Ο πυροκροτητής μπορεί να έχει αλλοιωθεί εξαιτίας της ακατάλληλης παραγωγής και των συνθηκών αποθήκευσης και ενδέχεται είτε να μην λειτουργήσει σε περίπτωση ατυχήματος, είτε να ενεργοποιηθεί ακούσια.


Η εταιρία έχει ανοίξει δύο νέες γραμμές παραγωγής νέων αερόσακων στο εργοστάσιο της στη πόλη Monclova του Μεξικό, ώστε να κατασκευάζει 450.000 αερόσακους τον μήνα, 150.000 περισσότερους, σε σχέση με όσους μπορούσε να κατασκευάζει πριν την αναβάθμιση του εργοστασίου.

Η Takata θα είναι σε θέση να κατασκευάσει 900.000 νέους αερόσακους/μήνα έως τον Σεπτέμβριο και με αυτόν τον ρυθμό, θα χρειαστούν περίπου δύο χρόνια για να αντικαταστήσει όλους τους προβληματικούς αερόσακους της. Έτσι αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες αποφάσισαν να κατασκευάσουν είτε μόνες τους, είτε με τη βοήθεια άλλου προμηθευτή τους νέους αερόσακους. Η BMW επέλεξε να εξοπλίσει ένα εργοστάσιο της Takata στη Γερμανία για να βοηθήσει την εταιρία να τις ετοιμάσει γρηγορότερα νέους αερόσακους, με την Honda να συνεργάζεται με την Autoliv, τον μεγαλύτερο κατασκευαστή αερόσακων παγκοσμίως, ώστε η δεύτερη να κατασκευάσει τους αερόσακους εκείνους θα αντικαταστήσουν τους ελαττωματικούς της Takata στα μοντέλα της Honda. Με την Σουηδική Autoliv βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες που επηρεάζονται από την ανάκληση Takata.

Η Honda που ανακοίνωσε μείωση τους στόχους των κερδών της κατά 6,5% λόγω των ανακλήσεων της Takata, έχει αποφασίσει επίσης να αλλάξει προμηθευτή για τους αερόσακους της επόμενης γενιάς του Accord και άλλων μοντέλων της. Τα προβλήματα που δημιούργησαν οι ελαττωματικοί αερόσακοι της Takata, έκαναν την Honda να ανακαλέσει περισσότερα από 5,4 εκατ. αυτοκίνητά της παγκοσμίως, με την Honda να αλλάζει προμηθευτή αερόσακων, αποτελώντας σημαντικό πλήγμα για την Takata. Η Honda είναι ο μεγαλύτερος πελάτης της Takata, κάνοντας περίπου το 1/4 των συνολικών ετήσιων πωλήσεων της το 2014. Ο νέος προμηθευτής είναι η Toyoda Gosei, με την Honda να τοποθετεί αερόσακους της τόσο στο επόμενο Accord, όσο και στα νέα CR-V και Odyssey.