Αυτό είναι το Mitsubishi Concept XR-PHEV II

Σχετικά άρθρα

Mitsubishi Concept XR-PHEV II

Μετά την teaser φωτογραφία που έδωσε στη δημοσιότητα η Mitsubishi, μας δίνει μία καλύτερη ιδέα του Concept XR-PHEV II πριν αυτό κάνει ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης την επόμενη εβδομάδα.

Όπως έχουμε αναφέρει και παλαιότερα, αυτό δεν είναι ένα εντελώς νέο concept, αλλά εξέλιξη του XR-PHEV που είδαμε στην έκθεση του Τόκυο το 2013. Εμφανισιακά, οι αλλαγές μπορεί να μην είναι εμφανείς, αλλά υπάρχουν και εντοπίζονται για παράδειγμα στο κάτω μέρος της γρίλιας, τα ελαφρώς διαφορετικά φωτιστικά σώματα και τους καθρέπτες.

Concept XR-PHEV II

Το μπροσθιοκίνητο plug-in υβριδικό όχημα, συνδυάζεται έναν συμβατικό βενζινοκινητήρα, με ένα ολοκαίνουριο ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 163 ίππων και μία μπαταρία 12 kWh. Σύμφωνα με την Mitsubishi, το σύστημα χαρίζει στο όχημα “υψηλή ιπποδύναμη και ροπή” παραμένοντας ωστόσο οικονομικό και οικολογικό αφού οι εκπομπές του δεν ξεπερνούν τα 40 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο. Το Concept XR-PHEV II αλλάζει αυτόματα από ηλεκτρικό σε υβριδικό εν σειρά ή παράλληλα ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου και το επίπεδο της μπαταρίας ενώ ο οδηγός, μπορεί να επιλέξει “χειροκίνητα” το mode οδήγησης είτε στο “Battery Save” είτε στο “Battery Charge”.

Το τετραθέσιο πρωτότυπο, έχει μήκος 4.490 χιλιοστών, πλάτος 1.890 χιλιοστών και ύψος 1.620 χιλιοστών με το μεταξόνιο του να είναι 2.670 χιλιοστά και επί της ουσίας, αποτελεί πρόγευση του δεύτερου plug-in υβριδικού που θα περάσει στην παραγωγή μετά το Outlander PHEV.

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Η Mitsubishi Motors στη 85η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2015

Η Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ετοιμάζεται για παγκόσμια παρουσίαση του πρωτότυπου Concept XR-PHEV II*1 κατά τη διάρκεια της 85ης Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης, 3 – 15 Μαρτίου. Το Concept XR-PHEV II ενσαρκώνει την ιδέα ενός μικρού SUV που χρησιμοποιεί το νέο plug-in υβριδικό σύστημα EV (σύστημα PHEV). Επίσης στο περίπτερο της MMC θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά το L200 pickup truck, που θα κυκλοφορήσει στην Ευρωπαϊκή αγορά φέτος το καλοκαίρι.

Το Mitsubishi Concept XR-PHEV II ενσαρκώνει τη φιλοσοφία ενός μικρού SUV και αναμένεται να γίνει το δεύτερο μοντέλο PHEV της MMC μετά το Outlander PHEV που παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 2014. Η MMC προωθεί την εξέλιξη προηγμένων τεχνολογιών επόμενης γενιάς της @earth TECHNOLOGY που διέπονται από τις αρχές της Περιβαλλοντικής Υπευθυνότητας, της Οδηγικής Απόλαυσης, της Αντοχής & της Ασφάλειας. Η εταιρία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στα ηλεκτρικά οχήματα υιοθε-τώντας περιβαλλοντικές τεχνολογίες. Αυτή τη στιγμή εξελίσσει συστήματα PHEV κατάλληλα για κάθε μοντέλο της εταιρείας με προοπτική παρουσίασης στο άμεσο μέλλον. Το νέο σύστημα PHEV που συνοδεύει το Mitsubishi Concept XR-PHEV II είναι ένα ελαφρύ, συμπαγές και υψηλής απόδοσης σύστημα με κινητήρα μπροστά/εμπρόσθια κίνηση (FWD), ιδανικό για crossover πόλης. Το σύστημα πετυχαίνει πολύ χαμηλές εκπομπές CO2 μόλις 40 g/km, από τις χαμηλότερες για PHEV, σε συνδυασμό με ζωηρές και ομαλές επιδόσεις και άριστη απόκριση.

*1…XR σημαίνει X (crossover) Runner. Ένα στυλάτο crossover που κινείται με ευελιξία στους δρόμους της πόλης.

Το L200 είναι η Ευρωπαϊκή έκδοση του Triton pickup που παρουσιάστηκε στην Ταϋλάνδη πέρσι το Νοέμβριο. Παράλληλα με τις βελτιώσεις του σε επίπεδο λειτουργικότητας και αξιοπιστίας σαν ένα επαγγελματικό όχημα, εξελίχθηκε ως το απόλυτο sport utility truck με χώρους και ανέσεις επιβατικού μοντέλου. Η έκδοση diesel του L200 χρησιμοποιεί έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.4 MIVEC που πληροί τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων, εκπέμπει μόλις 169 g CO2/km – από τις χαμηλότερες τιμές στην κατηγορία του. Αξιοσημείωτα είναι τα χαρακτηριστικά ισχύος και οδηγησιμότητας. Τα τετρακίνητα μοντέλα υιοθετούν το σύστημα Super Select 4WD-II από το Pajero με δυνατότητα επιλογής από τέσσερα προγράμματα οδήγησης για άριστη πρόσφυση σε όλους τους τύπους οδοστρώματος και εξαιρετικές επιδόσεις επί παντός εδάφους.

Mitsubishi Concept XR-PHEV II

Το Concept XR-PHEV II είναι το πρωτότυπο μικρό SUV πόλης που χρησιμοποιεί ένα ελαφρύ, συμπαγές και υψηλής απόδοσης σύστημα PHEV σχεδιασμένο για χρήση σε αυτοκίνητα με κινητήρα μπροστά/εμπρόσθια κίνηση (FWD) για την επίτευξη υψηλών επιδόσεων με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον.

(1) Εξωτερικό

Ανανεωμένο αισθητικά με δυναμικές και σπορ σχεδιαστικές φόρμες και μία τολμηρή πλαϊνή χαρακτηριστική γραμμή, το Concept XR-PHEV II προδίδει τις συναρπαστικές επιδόσεις που προσφέρει το ισχυρό μοτέρ του. Η εμπρός μάσκα χρησιμοποιεί μία στιβαρή και ανθεκτική δομή, ενώ εντυπωσιάζει ο τρόπος με τον οποίο το κεντρικό τμήμα που φιλοξενεί τα λειτουργικά μέρη προστατεύεται από την κάτω και τις πλαϊνές πλευρές. Τα εμπρός φώτα ημέρας και τα πίσω φώτα είναι τοποθετημένα αριστοτεχνικά με τρόπο που αναδεικνύουν τις γραμμές του αμαξώματος. Ο συνδυασμός αυτών των σχεδιαστικών στοιχείων δημιουργεί ένα νέο είδος στυλ για crossover πόλης.

(2) Εσωτερικό

Το εσωτερικό εκφράζει προσδοκίες υψηλών επιδόσεων μέσα από τα ποιοτικά υλικά που χρησιμοποιούνται και την οπτική εμφάνιση που αυτά προσφέρουν. Το ταμπλό εκτείνεται στα πλάγια σαν δύο φτερά με αφετηρία την εντυπωσιακή κεντρική κονσόλα στην οποία συγκεντρώνονται τα περισσότερα χειριστήρια. Η κομψή αισθητική του εσωτερικού αποτυπωμένη στο ταμπλό τονίζεται από ασημί διάκοσμο και πλαϊνά διακοσμητικά ένθετα που διατρέχουν την καμπίνα σε όλο της το μήκος.

(3) Σύστημα PHEV

Το νέο PHEV είναι σχεδιασμένο για χρήση σε μοντέλα με σύστημα κίνησης τοποθετημένο μπροστά και περιλαμβάνει ένα κινητήρα MIVEC, νέο ηλεκτροκινητήρα/γεννήτρια και μία νέα μονάδα ηλεκτρικής ισχύος. Η υψηλής χωρητικότητας μπαταρία ιόντων λιθίου βρίσκεται κάτω από το πάτωμα για να χαμηλώνει το κέντρο βάρους. Η νέα μονάδα ηλεκτρικής ισχύος αποτελείται από έναν συμπαγή και υψηλής απόδοσης μετατροπέα (inverter) και σύστημα μεταβλητής τάσης που κρατά τις εκπομπές CO2 κάτω από 40 g/km – από τις καλύτερες τιμές σε επίπεδο περιβαλλοντικής συμβατότητας για μοντέλο PHEV. Το σύστημα PHEV είναι σχεδιασμένο για να λειτουργεί κυρίως σε ηλεκτρικό πρόγραμμα με τον κινητήρα να εκτελεί χρέη γεννήτριας ή να παρέχει πρόσθετη κινητήρια ισχύ όταν χρειάζεται. Ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες και το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, γίνεται αυτόματη επιλογή του κατάλληλου προγράμματος: πλήρως ηλεκτρικό, εν σειρά υβριδικό, και παράλληλο υβριδικό. Επιλέγοντας Battery Save ή Battery Charge mode, ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιεί ηλεκτροκίνηση όταν το επιθυμεί. Προσφέροντας ισχυρές και σπορ επιδόσεις, το σύστημα πετυχαίνει μία αθόρυβη και πολιτισμένη οδηγική εμπειρία χωρίς διακοπές ισχύος από τις αλλαγές ταχυτήτων για μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση.

  • Βασικές προδιαγραφές
Μήκος x Πλάτος x Ύψος 4,490mm × 1,890 mm × 1,620 mm
Μεταξόνιο 2,670 mm
Καθίσματα 5
Χωρητικότητα μπαταρίας 12 kWh
Ισχύς μοτέρ 120 kW
Μετάδοση 2WD
Εκπομπές CO2 Κάτω από 40 g/km

Smartphone Link Display

Η MMC θα προσφέρει το Smartphone Link Display Audio, που υποστηρίζει Android Auto*2 και CarPlay*3 και θα τοποθετείται σε μερικά από τα διαθέσιμα μοντέλα της εταιρείας στην Ευρωπαϊκή αγορά από το καλοκαίρι. Το Smartphone Link Display Audio που παρουσιάζεται για πρώτη φορά παγκοσμίως στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης παρέχει στο χρήστη δυνατότητα εύκολης και ασφαλούς πρόσβασης σε χάρτες, μουσικές επιλογές και λοιπές εφαρμογές στο smartphone του, ενώ οδηγεί μέσω απλής και διαισθητικής διεπαφής. Σε ειδικό χώρο του περιπτέρου της MMC οι επισκέπτες της Έκθεσης θα μπορούν να δοκιμάζουν οι ίδιοι το Smartphone Link Display Audio.

Νέο L200

Παράλληλα με τις βελτιώσεις του σε επίπεδο λειτουργικότητας και αξιοπιστίας σαν ένα επαγγελματικό όχημα, το νέο L200 εξελίχθηκε ως το απόλυτο sport utility truck με χώρους και ανέσεις επιβατικού μοντέλου.

*2…Σύστημα που συνδέει smartphones με πλατφόρμα Android στην οθόνη του αυτοκινήτου.

*3… Σύστημα που συνδέει smartphones με πλατφόρμα iOS στην οθόνη του αυτοκινήτου.

(1) Εξωτερικό

Διαμορφωμένο μέσα από δυναμικές και μυώδεις φόρμες και μία ζωηρή χαρακτηριστική γραμμή, το νέο L200 αποπνέει ένα έντονο σπορ στυλ που θυμίζει γραμμωμένο σώμα αθλητή. Διατηρεί τη χαρακτηριστική γραμμή “J” που χωρίζει την καμπίνα από το χώρο φόρτωσης προβάλλοντας την ευρυχωρία της καμπίνας σε συνδυασμό με την καρότσα με τρόπο που αναδεικνύει την εικόνα premium ποιότητας.

(2) Εσωτερικό

Το L200 διαθέτει μία άνετη καμπίνα με σπορ εμφάνιση και όλα τα χαρακτηριστικά ασφάλειας των επιβατών. Κυριαρχεί η σπορ σχεδίαση του cockpit που τονίζει την οπτική αρμονία του ταμπλό και της κονσόλας, η χρήση μαλακών υλικών και ενός χρωματικού θέματος από τον πίνακα οργάνων μέχρι την πλαϊνή επένδυση.

(3) Κινητήρας & κιβώτιο

Στο διαμέρισμα του κινητήρα βλέπουμε τον υπερτροφοδοτούμενο 2.4 MIVEC diesel τύπου 4N15 της MMC που πληροί τις αυστηρότερες Ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων και υιοθετεί σύστημα Auto Stop & Go. Εν κινήσει, οι εκπομπές CO2 διατηρούνται στα 169 g/km (μοντέλα με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο) προσφέροντάς του περιβαλλοντικές επιδόσεις από τις καλύτερες στην κατηγορία. Ο κινητήρας χρησιμοποιεί επίσης υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας, που επιτρέπει την αποτελεσματική προσαρμογή της γεωμετρίας της τουρμπίνας στις οδηγικές συνθήκες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παράγεται πλούσια ροπή από τις χαμηλές στροφές και να επιτυγχάνεται ομαλή επιτάχυνση και σχεδόν χωρίς καθυστέρηση απόκριση μέχρι τις υψηλές στροφές. Αυτός ο κινητήρας χαρίζει στο L200 δυναμικές και αβίαστες επιδόσεις ακόμα και με πλήρες φορτίο. Προσφέρονται δύο κιβώτια: ένα νέο 6-τάχυτο μηχανικό και το 5-τάχυτο INVECS II της MMC με Sport Mode και χειριστήρια αλλαγών στο τιμόνι (paddle shifting).

(4) Πλαίσιο

Το L200 χρησιμοποιεί ίδιο σύστημα μετάδοσης Super Select 4WD-II με το Pajero. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα προγράμματα: ένα 2WD για μέγιστη οικονομία και τρία 4WD για τη διαχείριση διαφορετικών οδηγικών συνθηκών. Σαν αποτέλεσμα, το 4WD σύστημα πετυχαίνει ανώτερες επιδόσεις σε όλα τα εδάφη.

(5) Άνεση

Τα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα έχουν ελαχιστοποιηθεί χάρη στη τοποθέτηση ηχοαπορροφητικών και αντικραδασμικών υλικών καθώς και υλικών απόσβεσης και στην αυξημένη ακαμψία του αμαξώματος. Η ανάρτηση έχει βελτιστοποιηθεί με κριτήριο την οδηγική άνεση. Το νέο L200 διατηρεί τον κύκλο στροφής 5,9 m του προκατόχου του, που είναι από τους μικρότερους στην κατηγορία, ενώ η χρήση χαμηλότερου λόγου υποπολλαπλασιασμού μειώνει την απαιτούμενη προσπάθεια στο τιμόνι, βελτιώνοντας την ταχύτητα απόκρισης και την οδηγησιμότητα.

(6) Ασφάλεια

Το νέο L200 χρησιμοποιεί την ενισχυμένη δομή αμαξώματος RISE της MMC και εφοδιάζεται με επτά αερόσακους SRS για βελτιωμένη προστασία των επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης. Ανάμεσα στα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας είναι το Trailer Stability Assist (TSA), το οποίο κατά τη ρυμούλκηση τρέιλερ, παρακολουθεί την κίνηση του ρυμουλκούμενου σε σχέση με το L200 και αν εντοπίσει μεγάλη διαφορά (όπως σε πλάγιους ανέμους), επεμβαίνει πριν η κατάσταση ξεφύγει από τον έλεγχο. Επίσης, το Lane Departure Warning (LDW) προειδοποιεί τον οδηγό όταν το όχημα αποκλίνει από τη λωρίδα του.

Βασικές προδιαγραφές

Μήκος x Πλάτος x Ύψος 5285 mm x 1815 mm x 1780 mm
Μεταξόνιο 3000 mm
Καθίσματα 5
Κινητήρας Υπερτροφοδοτούμενος 2.4L MIVEC diesel
Μετάδοση Super Select 4WD-II
Εκπομπές CO2 169 g/km (6MT) / 189 g/km (5AT)

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Jeep: Τα 4 πρωτότυπα για το φετινό Easter Jeep Safari

Τέσσερα πρωτότυπα ετοίμασε η Jeep για το φετινό Easter Jeep Safari που διεξάγεται για ακόμη μια χρονιά στην έρημο Moab, στην Γιούτα των HΠΑ....

Η BYD κατασκεύασε το 7.000.000στό όχημα με μπαταρία

Η BYD ανακοίνωσε ότι παρήγαγε το 7.000.000στό αυτοκίνητο νέας ενέργειας (new energy vehicle, NEV) από το 2008, κάτι που την καθιστά την πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία...

BMW Vision Neue Klasse X concept

Μετά τις διαρροές, η BMW αποκάλυψε σήμερα το Vision Neue Klasse X concept, ήτοι ένα νέο Vision όχημα που προσφέρει μια πρόγευση της Neue...

Και νέα διαρροή του BMW Vision Neue Klasse X concept

Διέρρευσαν δύο ακόμη φωτογραφίες του Vision Neue Klasse X concept, του νέου πρωτότυπου της BMW που θα παρουσιαστεί στις 21 Μαρτίου. Το πρωτότυπο μας...
Autoblog.gr