10985401_823081937727063_3525293825832440018_n

Μία ημέρα –κατά πάσα πιθανότητα– πριν παρουσιαστεί επίσημα η νέα Porsche 911 GT3 RS, διέρρευσαν στο διαδίκτυο ορισμένες πληροφορίες σχετικά με αυτήν.

Πρώτα απ’ όλα, όπως ήδη γνωρίζαμε, θα φορά τον νέο, 4-λιτρο, ατμοσφαιρικό κινητήρα, απόδοσης 500 ίππων και 480 Nm ροπής. Αυτός, θα συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 7-τάχυτο, αυτόματο, PDK κιβώτιο που θα κατευθύνει την ισχύ στους τροχούς του πίσω άξονα. Επίσης, όπως έχουμε γράψει, η 911 GT3 RS, θα είναι φαρδύτερη κατά 50 χιλιοστά εμπρός και 30 πίσω από την 911 GT3 και θα φορά μονομπούλωνες ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών εμπρός και 21 πίσω με ελαστικά διάστασης 265/35 και 325/30 αντίστοιχα.

Porsche-911-GT3-RS

Για να εξοικονομηθεί βάρος, το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και χάλυβα, η αεροτομή, τα bucket καθίσματα και το πορτ-μπαγκάζ από CFRP και η οροφή από μαγνήσιο. Αν οι επιδόσεις που διέρρευσαν αληθεύουν, τότε η νέα GT3 RS ολοκληρώνει το sprint στα 96 km/h σε μόλις 3.3 δευτερόλεπτα, το sprint στα 192 km/h σε 10.9 ενώ η τελική της, είναι 320 km/h. Επίσης, φαίνεται να επιβεβαιώνεται το γεγονός ότι κατάφερε να ολοκληρώσει έναν γύρο στο Nurburgring σε 7 λεπτά και 20 δευτερόλεπτα.

Porsche-911-GT3-RS-2-

Το εσωτερικό, είναι γεμάτο με alcantara ενώ οι χειρολαβές έχουν αντικατασταθεί με ιμάντες για να εξοικονομηθεί μέχρι και το τελευταίο γραμμάριο. Για τον ίδιο σκοπό, έχουν αντικατασταθεί τα κρύσταλλα στα παράθυρα με πολυκαρβονικό υλικό. Επιστρέφοντας στην καμπίνα, παρατηρούμε ότι νέο είναι και το τιμόνι. Περισσότερες πληροφορίες θα μάθουμε αύριο, στην επίσημη παρουσίαση του πολυαναμενόμενου μοντέλου.