r8

Αρκετές φορές κατηγορούμε τις εταιρίες που “σκοτώνουν” εκδόσεις των μοντέλων τους, αλλά την Audi, αυτή τη φορά, δεν ξέρω αν πρέπει να την κατηγορήσουμε που σκότωσε τόσο τον V8 κινητήρα, όσο και το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων στο νέο R8, μιας και όπως δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος quattro, Heinz Hollerweger, οι μειωμένες πωλήσεις ήταν εκείνες που οδήγησαν την Audi να καταργήσει τόσο τον V8 κινητήρα, όσο και το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων στη δεύτερη γενιά του R8.

Όπως είπε, ο ρυθμός απορρόφησης του V8 στη πρώτη γενιά του R8 ήταν εξαιρετικά χαμηλός, μιας και οι πελάτες προτιμούσαν να επιλέξουν τον V10 κινητήρα, μια επιλογή που όπως παραδέχτηκε, υπερέβαινε κατά πολύ τις προσδοκίες της Audi. Ακριβώς για τον ίδιο λόγο, καταργήθηκε και το μηχανικό κιβώτιο, με τη ζήτηση γι’αυτό στη προηγούμενη γενιά του R8 να ήταν σχεδόν ανύπαρκτη, ενώ ελάχιστοι πελάτες έχουν εκφράσει ενδιαφέρον για μηχανικό κιβώτιο στη νέα γενιά.

Ωστόσο το νέο R8 δεν θα είναι διαθέσιμο μόνο με V10 κινητήρες, μιας και και η Audi, εκτός από την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση e-tron, θα τοποθετήσει σε αυτό τόσο έναν V6 κινητήρα, όσο και έναν TDI κινητήρα.