Motor Racing - Formula One World Championship - Spanish Grand Prix - Qualifying Day - Barcelona, Spain

Αφήνοντας πλέον πίσω της την προσπάθεια που έγινε στην Αυστραλία, η οποία δεν έφερε τα δυο μονοθέσια στην πίστα, η Manor παρουσιάζεται σίγουρη για την συμμετοχή της στην Sepang της Μαλαισίας, από τις πρώτες μάλιστα δοκιμές της Παρασκευής. Η πολυπλοκότητα των νέων power units και ιδιαίτερα το λογισμικό τους, αποτέλεσαν ανυπέρβλητο εμπόδιο για την αναγεννημένη ομάδα, με τον John Booth να επισημαίνει την τεράστια πρόοδο που σημειώθηκε στα γκαράζ του Albert Park.

Σίγουρα θα είμαστε έτοιμοι στην Μαλαισία. Είμαστε σε μια εντελώς διαφορετική θέση από ό,τι στις αρχές της περασμένης εβδομάδας. Η πρόοδος ήταν κολοσσιαία, απλά δεν ήταν αρκετή. Τώρα, όμως, θα φτάσουμε στη Μαλαισία τη Δευτέρα, θα ξεκινήσουμε το στήσιμο στην πίστα την Τρίτη και σίγουρα θα είμαστε έτοιμοι να τρέξουμε την Παρασκευή.

Ο Βρετανός δεν παρέλειψε, για ακόμη μια φορά, να τονίσει το πόσο σημαντικοί ήταν οι βαθμοί που κατέκτησε στο Μονακό ο άτυχος Jules Bianchi. Οι δυο βαθμοί οι οποίοι οδήγησαν, επί της ουσίας, την ομάδα στην σωτηρία. Όμως, η Manor έχει πολλά ακόμη εμπόδια να ξεπεράσει μέχρι να ορθοποδήσει.

G.P. AUSTRALIA F1/2015

Η Marussia χρώσταγε 35 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας, με τις Ferrari και McLaren να περιμένουν τα περισσότερα. Όμως, ο Maurizio Arrivabene τονίζει το γεγονός πως πρόκειται για άλλη ουσιαστικά εταιρεία, την οποία προειδοποιεί πως αν δεν γίνουν οι πληρωμές στην ώρα τους, η συνεργασία θα πάψει άμεσα.

Δεν πρέπει να συγχέουμε τα πράγματα. Πέρυσι, είχαμε να κάνουμε με μια άλλη εταιρεία και ακόμα προσπαθούμε να πάρουμε πίσω τα χρήματά μας, όπως όλοι γνωρίζουν. Τώρα, έχουμε να κάνουμε με μια νέα εταιρεία, κι αυτή είναι μια εντελώς διαφορετική ιστορία.

Κάνουμε τη δουλειά μας για να τους στηρίξουμε, γιατί μας έδειξαν ότι επιμείνουνε σε αυτό που έχει συμφωνηθεί στο συμβόλαιο και είναι σοβαροί με το σχέδιο. Διαφορετικά, είπα στον Graeme (Lowdon) με έναν πολύ απλό τρόπο και πιστεύω το θυμάται, ότι: “Παιδιά, είμαστε περισσότερο από ανοιχτοί για να σας βοηθήσουμε, αλλά αν δεν υπάρξουν χρήματα, δεν θα υπάρξει μέλι”.

Σε ό,τι αφορά τις οφειλές, η κατάσταση δεν είναι τόσο ασύνδετη, όσο την παρουσιάζει ο Arrivabene, με το Sky Sports να αποκαλύπτει περισσότερες λεπτομέρειες γύρω από το γιατί οι δυο μεγάλες ομάδες βοήθησαν την Manor. Σύμφωνα λοιπόν με τις πληροφορίες, αν η Marussia είχε πτωχεύσει και τα υπάρχοντά της έβγαιναν σε δημοπρασία, οι ανασφάλιστοι οφειλέτες θα λάμβαναν 1.110 πένες στην λίρα, ενώ τώρα, η Manor/Marussia θα πρέπει να τους επιστρέψει 1.262. Σημαντική διαφορά όταν οφείλονται εκατομμύρια.

Κλείνοντας, να σημειώσουμε και την επιστροφή του Marc Hynes στην ομάδα, πιθανότατα στον ρόλο που διατηρούσε και στην Marussia, δηλαδή εκείνο του επικεφαλής του τμήματος εξέλιξης οδηγών. Κι αν αναρωτιέσαι γιατί οι μεγάλες ομάδες δεν έχουν αντίστοιχο ρόλο, να σου πω πως πρόκειται για τον άνθρωπο που θα βρει την πιο συμφέρουσα περίπτωση pay-driver, που θα βρεθεί στο κόκπιτ μονοθεσίου, είτε ως επίσημος οδηγός, είτε ως εξελικτής.

[Πηγές: Sky Sports (1), (2), GMM, Autosport]