Daniel Ricciardo

Σε μία πίστα με μεγάλες ευθείες, οι οποίες απαιτούν δύναμη από τα power unit, η 6η θέση Daniel Ricciardo και της Red Bull Racing μπορεί να χαρακτηριστεί πολύ θετικό αποτέλεσμα. Δυστυχώς, όμως, για την αυστριακή ομάδα, ο αγώνας του Αυστραλού ολοκληρώθηκε με πολύ καπνό πίσω του και γι’ αυτό δεν ευθύνονται τα πυροτεχνήματα, παρά μόνο ο Renault Energy-F1 2015. Αυτός ήταν ο 3ος κινητήρας για τον Ricciardo, και δε θα μπορέσει να διασωθεί από τους μηχανικούς.

Ο Christian Horner, επί κεφαλής της ομάδας, έδωσε έναν ιδιαίτερο χαρακτηρισμό στη μελλοντική χρησιμότητα του κινητήρα, ενώ είπε πως συναντήθηκε με τη Renault, προκειμένου να συζητήσουν τα προβλήματα του γαλλικού power unit και το μέλλον των δύο εταιρειών.

Όλα τα πυροτεχνήματα άναψαν και ο κινητήρας ήθελε κι αυτός να συμμετάσχει! Ήταν ένας εντυπωσιακός τερματισμός, αλλά είχαμε την ορμή να τερματίσουμε τον αγώνα. Νομίζω ότι ο κινητήρας αυτός θα είναι στο μέλλον ένα τραπεζάκι για τον καφέ.

Σίγουρα κάνουμε πρόοδο στο μονοθέσιο. Αυτό ήταν ίσως το πιο ανταγωνιστικό 3ήμερο για εμάς. Το πρόβλημα είναι πως τρέχουμε το μονοθέσιο με τέτοιον τρόπο, που δεν είναι σε βέλτιστο παράθυρο γι’ αυτό. Η τελικές μας είναι κάτω, μετά θα «κόψεις» την πτέρυγα για να πάρεις κάτι από εκεί, αλλά έτσι δυσκολεύεις το έργο σου για το ζέσταμα των ελαστικών ή την κάθετη δύναμη. Δεν είμαστε στο παράθυρο που θα θέλαμε, αλλά κάναμε αρκετά σημαντική πρόοδο.

Την περασμένη βδομάδα, μετά το Κινεζικό Grand Prix, πήγα στο Παρίσι και είχα πολύ εποικοδομητικές συζητήσεις με τους εκπροσώπους της Renault. Η Renault θέλει ν’ αλλάξει αυτή την κατάσταση -θέλουν να πετύχουν στη Formula 1-, επειδή ξέρουν ότι αυτό τώρα δεν είναι καλό γι’ αυτούς. Φυσικά, δεν μπορείς να το κάνεις τόσο απλά. Το καταλαβαίνουν αυτό και πρέπει να βρουν μία λύση.

F1 MALAYSIAN GP 2015

Ο Max Verstappen γνώρισε ξανά την εγκατάλειψη στον χθεσινό αγώνα, μετά από πρόβλημα τα ηλεκτρονικά. Για το επόμενο Grand Prix, μεσολαβούν σχεδόν τρεις εβδομάδες, κάτι που σημαίνει πως οι μηχανικοί της Renault έχουν αρκετό χρόνο για να λύσουν τα προβλήματα που αντιμετώπισαν στα πρώτα Grands Prix, όπως λέει και ο Cyril Abiteboul, CEO των Γάλλων.

Δεν ήταν ένα αξέχαστο 3ήμερο για εμάς, αλλά κάναμε αυτό που έπρεπε. Ήρθαμε εδώ, γνωρίζοντας τους κινδύνους από τον προηγούμενο αγώνα και, βάσει των θέσεων στην εκκίνηση, η 6η και η 9η θέση ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα σήμερα για τη Red Bull.

Δε θέλαμε σίγουρα να δούμε έναν κινητήρα να έχει πρόβλημα, αλλά θα το πάρω ως θετικό σημάδι το γεγονός ότι αυτό εμφανίστηκε στο τέλος του αγώνα να δεν επηρέασε το αποτέλεσμα του Daniel. Η αξιοπιστία είναι το Αχίλλειος Πτέρνα μας τους τελευταίους δύο αγώνες, αλλά με 18 ημέρες μέχρι τα πρώτα δοκιμαστικά στην Ισπανία, έχουμε τον χρόνο να δουλέψουμε σε μόνιμες λύσεις που σχεδιάζουμε και να ξεκινήσουμε να κάνουμε την πρόοδο που όλοι θέλουμε.