F12015GP03CHN-HZ4440

Φέτος, κάθε ομάδα έχει διαθέσιμα 4 νέα εξαρτήματα για κάθε κομμάτι του power unit, με τις σκέψεις για να επιτραπεί και 5ο να έχουν κολλήσει για την ώρα, αφού δεν συμφωνούν όλοι με αυτό. Όπως και το 2014, η αντιστοίχηση των έξι βασικών εξαρτημάτων του PU γίνεται με κάθε μονοθέσιο, και όχι με τον οδηγό, για να μην παρατηρηθούν παρανομίες σε περίπτωση που αντικατασταθεί κάποιος οδηγός.

Ο τρόπος με τον οποίο ορίζονται οι ποινές έχει αλλάξει, αφού αυτές δεν μεταφέρονται στην εκκίνηση του επόμενου αγώνα, αλλά λαμβάνονται στο ίδιο Grand Prix με την ανάλογη χρονική ποινή. Ένας ακόμη πονοκέφαλος για τις ομάδες είναι και η χρήση των “κλειδιών” εντός της χρονιάς και εάν αλλάξουν οι προδιαγραφές ενός εξαρτήματος, τότε αυτό θεωρείται καινούριο. Οπότε, σε περίπτωση αστοχίας, είτε θα χρησιμοποιηθεί παλαιότερο ή θα υπάρξει ποινή.

Όπως θα δεις και στον συγκεντρωτικό πίνακα που ακολουθεί, μετά από μόλις τρεις αγώνες οι ομάδες των Renault και Honda αντιμετωπίζουν τα περισσότερα προβλήματα, με τους Γάλλους να έχουν εφαρμόσει για το Μπαχρέιν προσωρινές λύσεις στα προβλήματά τους και τον Remi Taffin να δηλώνει:

Μαζί με τη βελτιστοποίηση της απόδοσης, ένα σημαντικό μέρος της προετοιμασίας μας για αυτόν τον αγώνα ήταν, και συνεχίζει να είναι, η ανάλυση των προβλημάτων από την Κίνα. Κατά συνέπεια, θα πρέπει να πάρουμε κάποιες αποφάσεις της τελευταίας στιγμής.

Γνωρίζουμε πλέον ότι οι αστοχίες στους κινητήρες εσωτερικής καύσης των Kvyat και Verstappen είναι διαφορετικές και, δυστυχώς, μια από αυτές ήταν γνωστή. Η άλλη αναμένεται ακόμη να εξηγηθεί πλήρως και στην πίστα του Sakhir θα χρησιμοποιηθούν προσωρινές διορθώσεις.

Οδηγός Αυτοκίνητο ICE TC MGU-K MGU-H ES CE
Hamilton Mercedes 1 1 1 1 1 2
Rosberg Mercedes 1 1 1 1 1 1
Ricciardo Red Bull 3 2 2 2 1 2
Kvyat Red Bull 2 1 1 1 1 2
Massa Williams 1 1 1 1 1 1
Bottas Williams 1 1 1 1 1 1
Vettel Ferrari 1 1 1 1 1 1
Raikonen Ferrari 1 1 1 1 1 1
Alonso McLaren 2 3 3 2 2 2
Button McLaren 2 3 3 2 1 1
Hulkenberg Force India 1 1 1 1 1 2
Perez Force India 1 1 1 1 1 1
Verstappen Toro Rosso 2 1 2 1 2 2
Sainz Toro Rosso 2 2 2 1 2 2
Grosjean Lotus 1 1 1 1 1 1
Maldonado Lotus 1 1 1 1 1 1
Stevens Marussia 2 2 2 2 1 2
Merhi Marussia 2 2 2 2 1 2
Ericsson Sauber 1 1 1 1 1 1
Nasr Sauber 1 1 1 1 1 1

ICE: Κινητήρας εσωτερικής καύσης

TC: Υπερσυμπιεστής

MGU-K: Γεννήτρια κινητικής ενέργειας

MGU-H: Γεννήτρια θερμικής ενέργειας

ES: Μπαταρίες

CE: Ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου