Bugatti-Veyron-successor-test-mule-spy-photos-1

Μετά το video ενός μουλαριού που είδες χθες, του αντικαταστάτη της Bugatti Veyron να κάνει δοκιμές στο Nurburgring, νέες πληροφορίες έρχονται από την Αγγλία για τις επιδόσεις του υπεραυτοκινήτου, που φήμες θέλουν να ονομάζεται Chiron.

Έτσι, από πλευράς επιδόσεις η Chiron πιστεύεται ότι θα κάνει το 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 2 δευτ., χρόνος περίπου μισό δευτ. ταχύτερος από την Veyron SS WRE. Επίσης, η ίδια πηγή αναφέρει ότι θα αυξηθεί και η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου από τα 415 χλμ/ώρα στα 463 χλμ/ώρα.

Bugatti Veyron successor test mule spy photos (4)

Για να γίνουν πραγματικότητα αυτά τα νούμερα, μηχανικά θα φορά τον 8,0-λιτρο W16 τετράτουρμπο κινητήρα που θα εξοπλιστεί με σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου ενώ ακούγεται πως τουλάχιστον 2 από τα 4 turbos θα είναι ηλεκτρικά. Η ιπποδύναμη αναμένεται να εκτοξευθεί στα 1.400-1.500 άλογα και η ροπή θα διατηρηθεί στα 1.500 περίπου Nm. Ο κινητήρας, θα συνδυάζεται με 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και σύστημα τετρακίνησης το οποίο θα χρησιμοποιεί την μαγεία του torque vectoring για να παρέχει την μέγιστη δυνατή πρόσφυση υπό οποιασδήποτε συνθήκες.

bugatti veyron succesor

Για να φτάσει τα παραπάνω χιλιόμετρα, η Chiron θα διαθέτει κατά πάσα πιθανότητα ενεργή αεροδυναμική, carbon-ceramic φρένα –γιατί κάποια στιγμή θα χρειαστεί να σταματήσει- και μία ευμεγέθη πίσω αεροτομή που θα βοηθάει τόσο στην παραγωγή downforce όσο και στην ευστάθεια. Να σημειώσουμε επίσης πως ενώ ο αντικαταστάτης της Veyron θα βασίζεται σε μία ανανεωμένη έκδοση της ανθρακονημάτινης πλατφόρμας που ήδη υπάρχει, το 92% των εξαρτημάτων της θα είναι νέα ή τροποποιημένα ώστε να αυξηθεί η ακαμψία και να μειωθεί το βάρος.

Bugatti Veyron successor test mule spy photos (9)

Εντελώς διαφορετικό θα είναι και το εσωτερικό αφού οι φήμες κάνουν λόγο για περισσότερη ευρυχωρία και σημαντικά βελτιωμένη εργονομία. Μάλιστα, αναφέρεται ότι κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο πρώην πλέον πρόεδρος της VW, Ferdinand Piech έκανε παράπονα για το ότι τα μαρσπιέ είναι πολύ φαρδιά και το άνοιγμα της πόρτας πολύ μικρό. Η λύση που βρήκε ο ίδιος ο Piech είναι μία πόρτα στην οποία είναι ενσωματωμένο το μαρσπιέ για πολύ ευκολότερη είσοδο και έξοδο από το όχημα. Δεν γνωρίζουμε αν η λύση αυτή εφαρμόστηκε αλλά η ιστορία αυτή έχει την σημασία της όσον αφορά στην προσοχή που έχει δοθεί στην ευχρηστία του μοντέλου.