bmw 5-series

Αν ισχύουν αυτά που αναφέρει το βρετανικό Autoexpress, τότε η BMW δεν έχει στα πλάνα της να παρουσιάσει την επόμενη γενιά της Σειράς 5, νωρίτερα από το 2017. Το αυτοκίνητο με κωδική ονομασία G30, θα βασίζεται πάνω στη νέα πλατφόρμα CLAR που κάνει χρήση αλουμινίου, CFRP, σύνθετων υλικών και ατσαλιού υψηλής αντοχής, δίνοντας τη δυνατότητα στην BMW να μειώσει το βάρος της νέας Σειράς 5 κατά περίπου 100 κιλά. Θα είναι από τα πιο τεχνολογικά προηγμένα μοντέλα της κατηγορίας του και μεταξύ άλλων, θα δανείζεται, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με gestures, όπως και το σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος που διαθέτει η νέα Σειράς 7.

Η μειωμένη μάζα –αλλά και για την περαιτέρω μείωση του βάρους- επιτρέπει στην BMW να χρησιμοποιήσει στην βασική 518d έναν τρικύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 1.5 λίτρων που θα αποδίδει περίπου 150 άλογα. Πηγές μάλιστα αναφέρουν πως το μέγεθος του κινητήρα, θα ορίζει την εμπρός ανάρτηση που θα χρησιμοποιείται: Οι 5άρες με τους μικρότερους κινητήρες –τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους-, θα μοιράζονται την αρχιτεκτονική τους με την επόμενη Σειράς 3, ενώ οι 5άρες με τους μεγαλύτερους –εξακύλινδρους και οκτακύλινδρους- θα χρησιμοποιούν τον εμπρός άξονα της επόμενης Σειράς 7.

Η plug-in υβριδική της έκδοση έχει επιβεβαιωθεί και στην κορυφή της γκάμας της νέας Σειράς 5, θα τοποθετείται φυσικά η M5 για την οποία ακούγονται ενδιαφέροντα πράγματα. Σύμφωνα με φήμες, η κορυφαία 5άρα θα χάσει 180 ολόκληρα κιλά και θα προσφέρεται και ως τετρακίνητη. Θα χρησιμοποιεί δε τον ίδιο twin-turbo V8 των 4.4 λίτρων αλλά με ιπποδύναμη που θα αγγίζει τα 626 άλογα. Ενδιαφέρον προκαλεί η φήμη που θέλει την BMW να βγάζει στην αγορά την M5 Touring ώστε να ανταγωνίζεται Audi RS6 Avant, Mercedes-Benz E63 AMG Estate και τα υπόλοιπα γρήγορα wagon της κατηγορίας.