macboor air

Στην εποχή, όπου το internet έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας, οι αυτοκινητοβιομηχανίες θέλουν να πωλούν τα μοντέλα τους μέσω αυτού. Ήδη, αρκετές εταιρίες, όπως η Hyundai, η Mercedes-Benz και η Volvo, έχουν ξεκινήσει πιλοτικά προγράμματα για να πωλούν τα αυτοκίνητα τους online στους Ευρωπαίους πολίτες. Η Volvo πούλησε και τα 1.927 XC90 First Edition αποκλειστικά μέσω internet, με αυτά να “εξαφανίζονται” μέσα σε μόλις 47 ώρες, και φυσικά χωρίς οι αγοραστές να δούνε από κοντά το αυτοκίνητο. Τώρα η Volvo, θέλει να πουλά ολόκληρη την MY2016 γκάμα της μέσω του διαδικτύου.

H Hyundai από την άλλη, εκτός του ότι πουλά τα μοντέλα της online, έχει ενστερνιστεί την ιδέα της Tesla στις Η.Π.Α, και στην Αγγλία η κορεατική εταιρία, εκθέτει τα μοντέλα της μέσα σε εμπορικά κέντρα, έτσι ώστε ο κόσμος να τα βλέπει ενώ κάνει άλλα ψώνια, ενώ παράλληλα έχει τη δυνατότητα να κλείσει και κάποιο test drive.

Η Mercedes-Benz δοκιμάζει να πουλά online τα μοντέλα της στο Αμβούργο και στη Βαρσοβία, και παρότι δηλώνει πως οι Ευρωπαίοι σήμερα είναι αρκετά διστακτικοί για να ολοκληρώσουν την αγορά ενός αυτοκινήτου μέσω internet, μιας και θέλουν να το οδηγήσουν αλλά και να μιλήσουν με τους πωλητές, έχει στα πλάνα της να επεκτείνει τα σημεία όπου θα πουλά online τα αυτοκίνητά της αργότερα μέσα στο έτος.

Εσύ, θα αγόραζες σήμερα ένα αυτοκίνητο μέσω internet;